1 צפייה בגלריה
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
(רויטרס)
מכבי חיפה יכולה להיות מרוצה מאוד בכל מה שנוגע לרכש שהיא ביצעה הקיץ. כבר בראשית השבוע דיווחנו ב-ONE שברק בכר רוצה לצאת למחנה האימונים בהולנד עם סגל מלא על מנת להתכונן בצורה הטובה ביותר למפגש הכפול מול אולימפיאקוס, ואתמול האלופה סיכמה על צירופם של המגן השמאלי פייר קורנו והחלוץ פרנטזי פיירו, שאמורים לחתום על החוזים החדשים.
פיירו הוא ללא ספק גולת הכותרת מבחינת חיפה, שכן מדובר בסכום גבוה במיוחד שיעקב שחר שם על השחקן בדמות דמי העברה של 1.6 מיליון אירו: "פיירו מפלצת, מדובר בחלוץ 9 טיפוסי שהוא גם רץ לשטח, נייד ומהיר. זה בדיוק החלוץ שבכר חיפש", אמרו בקבוצה.
עם השלמת הסגל בחיפה יתפנו גם לשחרורם של מספר שחקנים. כרגע לפחות מוחמד אבו פאני ממשיך אלא אם סוכנו דודו דהאן יביא הצעה אטרקטיבית מעבר לים. מי שמגלה סימנים של חזרה לכושר אחרי עונה לא פשוטה, הוא הקפטן נטע לביא שמתמודד מול עלי מוחמד על תפקיד הקשר האחורי.
עם הצטרפותו של פיירו נראה שהמלחמה על עמדת הכנף השמאלי תתגבר שכן שלושה שחקנים – דין דוד, דולב חזיזה ומאוויס צ'יבוטה יכולים לשחק בעמדה הזאת. הקבוצה חוזרת היום להתאמן ומחר היא אמורה לשחק מול הפועל עפולה מהלאומית. בתוך כך, הירוקים מימשו את האופציה עבור שריף כיוף.
בנוסף, מאור לוי חתם היום רשמית על הארכת חוזהו לשלוש עונות נוספות ואמר: “אני מאושר מהמעמד ומתרגש להישאר ירוק”. טאלב טוואטחה, שאינו בתוכניות כרגע, ממשיך לגלות יכולת מרשימה באימונים.