2 צפייה בגלריה
קינן אוואנס וג'ייק כהן
קינן אוואנס וג'ייק כהן
קינן אוואנס וג'ייק כהן
(לילך וויס)
ימים של שינויים גדולים במכבי תל אביב. לאחר ההודעה מוקדם יותר היום (חמישי) על החתמתו של ווייד בולדווין, תמונת הסגל של עודד קטש לקראת העונה הקרובה הולכת ונסגרת.שינויים נוספים שעתידים לקרות הם עזיבתו הכמעט ודאית של קינן אוואנס, שידע עליות ומורדות רבות במהלך העונה, ולאחר החיזוקים המשמעותיים בקו האחורי של הצהובים, הוא נשאר מחוץ לתוכניות לאחר עונה אחת בלבד במדים הצהובים.
המשא ומתן הקדחתני עם טי ג’יי ליף נמשך והשחקן כבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אך למרות זאת ביקש לנסות ולמצות את אופציית ה-NBA לפני שיודיע אם הוא אכן יהיה שחקן בקבוצה הצהובה העונה. אם שחקנה של אינדיאנה לשעבר לא יגיע, אופציה נוספת שהצהובים מעוניינים לצרף, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הוא גבי צ’אצ’אשווילי, שנמצא כעת בארצות הברית ומשחק במדי גולדן סטייט במדי ליגת הקיץ של ה-NBA. במידה וילכו עליו, קיימת האפשרות שהצהובים ישאילו אותו בשנה הראשונה, אך לא מן הנמנע שיהיה חלק מהסגל של קטש כבר בעונה הנוכחית.
אם ליף אכן ילבש את מדי מכבי בעונה הקרובה, ג’ייק כהן לא צפוי להמשיך. למספר 15 של הצהובים ישנן מספר הצעות גם בישראל וגם בחו”ל, וכבר בימים הקרובים יקבע גורלו של כהן. למכבי תל אביב יש עוד כמה צעדים לעשות על מנת לסגור סופית את הסגל, כשהצעד הבא הוא ככל הנראה הודעה על החתמתו של ג’וש ניבו שגם איתו הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם.
2 צפייה בגלריה
טי ג'יי ליף וג'וש ניבו
טי ג'יי ליף וג'וש ניבו
טי ג'יי ליף וג'וש ניבו
(רויטרס אורן בן חקון)