2 צפייה בגלריה
גיא ניב בפעולה
גיא ניב בפעולה
גיא ניב בפעולה
(קרדיט צילום: ספרינט סייקלינג)
פחות משנתיים לאחר שעשה היסטוריה כרוכב הישראלי הראשון אי פעם בטור דה פראנס, יזנק מחר גיא ניב (27) בקופנהאגן, למרוץ האופניים הגדול והחשוב ביותר בעולם בדרך המפרכת בת אלפי הקילומטרים עד פאריס. ניב הוקפץ לטור ברגע האחרון, לאחר ששני רוכבים מהקבוצה ביניהם עומר גולדשטיין, נאלצו לוותר על השתתפותם עקב אילוצי מגפת הקורונה.
ניב נשאר מוכן כמחליף אפשרי ושמר על כושרו בקפידה, עלה על טיסה מתל אביב לפנות בוקר, לקראת אחד האתגרים הקשים שיש ואמר לפני העלייה למטוס: “אני שמח ומתרגש בטירוף לזנק בטור דה פראנס השני שלי. עברתי עונה קשה מאד אחרי פציעה מהתרסקות והתמודדות לא פשוטה עם קורונה. למרות שבשל כך מצאתי את עצמי מחוץ לסגל הטור דה פראנס, לא ויתרתי באמת על התקווה שאתחרה במרוץ האדיר הזה השנה“.
“חיברתי סדרת אימונים טובה וחזרתי למרוצים במוטיבציה גדולה”, המשיך ניב, “השגתי תוצאות טובות בטור של דופינה ובמיוחד במרוץ המונט וונטו, כשאני מוכיח לעצמי ולצוות המקצועי שחזרתי לכושר טוב מאוד. ידעתי שאם תגיע הזדמנות אקח אותה, והנה זה קרה”.
2 צפייה בגלריה
גיא ניב במירוץ
גיא ניב במירוץ
גיא ניב במירוץ
(קרדיט צילום: ספרינט סייקלינג)
“אני מצפה לטור דה פראנס קשוח במיוחד”, הרוכב הישראלי הודה, “אני לא מגיע עם הכנה אידיאלית אבל אני מלא בטחון שאוכל לתת הופעה טובה, לעזור לקבוצה כאשר אדרש במשימתה להשיג ניצחון כאן, ולצאת לבריחות בעצמי כשתהיה הזדמנות ולהשיג תוצאה יפה, בטור הקודם הגעתי כפורץ דרך וידעתי שהמשימה היא לסיים בפאריס. היום אני רוכב חזק ומנוסה שאיפות גבוהות יותר ומוכן למשימה”.