4 צפייה בגלריה
פאבלו גונסלס
פאבלו גונסלס
פאבלו גונסלס
(האתר הרשמי של סיגמה)
"אני יודע שהפועל תל אביב הוא מועדון גדול בישראל שזכה בהמון תארים. הקבוצה נמצאת בתהליך של חזרה לצמרת והמטרה שלה תהיה לחזור להתחרות באירופה ולזכות בתארים". פאבלו גונסאלס, קשר הרכש של האדומים, הביע שאפתנות רבה בראיון ראשון לכלי תקשורת ישראלי.
השחקן אישר ל-ONE שהוא קרוב לחתימה ויעשה זאת אחרי שעורכי הדין שלו יעברו על כל פרטי העסקה. הוא לא הפגין בקיאות עמוקה בפרטי המשבר הכלכלי שעברו האדומים בשנים האחרונות, אבל שמע על כך ולדבריו חוסר הוודאות לא מפחיד אותו: "אני יודע על זה, אבל הגיע למועדון בעלים חדש ומאז העניינים השתפרו. אני יודע שיש לקבוצה קהל רב שדוחף אותה כמו שיש במועדונים גדולים וגם אצטדיון חדיש ונהדר. זה חשוב מאוד שהקהל ידחוף את השחקנים".
גונסאלס (29) שיחק בצ'כיה בשלוש השנים האחרונות, תחילה בדוקלה פראג ולאחר מכן בסיגמה אולומוץ. הוא החל את הקריירה בוויאריאל, נחשב שנים רבות לשחקן הרכב קבוע בוויאריאל B מהליגה השלישית, אבל לא הצליח לתקוע יתד בקבוצה הראשונה של המועדון (רשם בה רק שתי הופעות). בהמשך שיחק בקבוצות צמרת מהליגה השלישית בספרד כמו טולדו, גרנאדה B וסלמנקה.
4 צפייה בגלריה
פאבלו גונסלס
פאבלו גונסלס
פאבלו גונסלס
(האתר הרשמי של סיגמה)
מדובר בשחקן יצירתי המרבה ליצור הזדמנויות ולשלוח מסירות לחבריו. הוא מסוגל לשחק במרכז הקישור הקדמי וגם בשני האגפים. בספרד מספרים שמדובר בטיפוס חיובי ונעים הליכות ואכן, ככזה הוא מתגלה גם בשיחה.
על הליגה הישראלית אמר גונסאלס: "אני יודע שזו ליגה טובה מאוד עם הרבה שחקנים טובים מהבחינה הטכנית. יכול להיות שקצב המשחק נמוך יותר מאשר בצ'כיה בה שיחקתי בשנים האחרונות, אבל זו ליגה שיפה לראות בה את המשחקים עם הכדורגל ההתקפי. יש בישראל אצטדיונים חדישים וכך יגיע קהל רב יותר לצפות במשחקים".
גונסאלס התלהב להגיע לישראל אחרי ששמע על ההישג הגדול של נבחרת הנוער, שעלתה לגמר אליפות אירופה: "שמעתי שהם ניצחו את צרפת וישחקו בגמר נגד אנגליה. אני מאחל להם הצלחה, כי אני חושב שזה חשוב מאוד למדינה שהצעירים שלה ישתפרו ויעזרו לחזק את הכדורגל בה. חבל שהנבחרת הבוגרת של ישראל לא עלתה למונדיאל, אבל אם יש צעירים טובים ניתן יהיה להיאבק על זה ולנסות להגיע למונדיאל הבא".
4 צפייה בגלריה
פאבלו גונסלס
פאבלו גונסלס
פאבלו גונסלס
(האתר הרשמי של סיגמה)
על מאמנו החדש, קובי רפואה, אמר גונסאלס: "אני עדיין לא מכיר אותו, אבל יודע שהוא אוהב שהקבוצה שלו מחזיקה בכדור ושולטת במשחק".
אתה מדבר על אירופה ותארים, אבל הפועל תל אביב נאבקה בתחתית בשנים האחרונות ולא זכתה בשום תואר כבר 10 שנים. "בגלל זה יש לנו מטרה. אני יודע שהיו שנים קשות, אבל הקבוצה הייתה רחוקה רק שתי נקודות מעלייה לאירופה ואני חושב שהמטרה של המועדון היא לבנות פרויקט חזק כדי לחזור למפעלים האירופים ולהיות במקום בו הוא ראוי להיות".
4 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)