3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי
(רויטרס)
אחרי שנים של שליטה בכדורגל העולמי, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו כבר לא מוגדרים כשני השחקנים הטובים בעולם, לפחות לא של העונה האחרונה. בדירוג של ‘מארקה’, אחד מאתרי הספורט הבולטים בספרד, שפורסם הערב (חמישי), שני הכוכבים לא נמצאים בכלל בטופ 20 של השחקנים על פי היכולת שהציגו בעונה החולפת.
מי שזכה להופיע בראש הדירוג הוא קארים בנזמה, שחווה עונה יוצאת מן הכלל והוביל את ריאל מדריד לזכייה באליפות ובליגת האלופות. את הפודיום מאיישים עוד שני שחקנים של הבלאנקוס: ויניסיוס ג’וניור במקום השלישי וטיבו קורטואה במקום השני. מוחמד סלאח קטף את המקום הרביעי וקיליאן אמבפה סגר את החמישייה הראשונה.
בדירוג, שכלל את מאה השחקנים הטובים בעונת 2021/22 לפי כ-60 כתבים ואנליסטים, רונאלדו נמצא במקום ה-21 ואילו מסי מאחוריו רק במקום ה-26. פדרי הגיע למקום ה-31, הארי קיין, כוכב נבחרת אנגליה, הגיע למקום ה-34 בלבד ותומאס מולר, שנבחר לשחקן העונה של באיירן מינכן והיה מלך הבישולים של הקבוצה, נבחר למקום ה-39. ניימאר, חברו של הפרעוש בפאריס סן ז’רמן, אפילו לא ב-50 הראשונים ונמצא במקום ה-57.
3 צפייה בגלריה
תומאס מולר
תומאס מולר
תומאס מולר
(רויטרס)
ב-20 הראשונים ניתן למצוא את דרווין נונייס, הרכש החדש של ליברפול, שהגיע למקום ה-18, ויונג מין סון, מלך שערי הפרמייר ליג בעונה החולפת, קטף את המקום ה-17. רפאל ליאאו, שהיה מהכוכבים הבולטים באליפות של מילאן הגיע למקום ה-15. טרנט אלכסנדר ארנולד הגיע למקום ה-13 וארלינג בראוט הולאנד, שחתם במנצ’סטר סיטי, הגיע רק למקום ה-12, מקום אחד אחרי ברנרדו סילבה.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד במקום ה-12
ארלינג הולאנד במקום ה-12
ארלינג הולאנד במקום ה-12
(האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי)

טופ 10 השחקנים על פי הדירוג:

1. קארים בנזמה. 2. טיבו קורטואה. 3. ויניסיוס ג’וניור. 4. מוחמד סלאח. 5. קיליאן אמבפה. 6. לוקה מודריץ’. 7. קווין דה בראונה. 8. רוברט לבנדובסקי. 9. וירג’יל ואן דייק. 10. סאדיו מאנה.