בקצרה:
  • שברולט אקווינוקס וטראוורס מעודכנים הגיעו (לא בדיוק)
  • ינחתו במרץ-אפריל אחרי מתיחת פנים שנערכה לפני כשנתיים
  • יש חידושים שונים, אבל גם התייקרות במרבית הגרסאות
2 צפייה בגלריה
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
כמעט שנתיים לאחר שהוצגו בארה"ב, מתחילה יבואנית שברולט לשווק בישראל את רכבי הפנאי אקווינוקס וטראוורס המעודכנים - אשר יגיעו ארצה רק בעוד חודשיים-שלושה. מלבד שינויי עיצוב קלים, השניים גם זוכים לרמת גימור חדשה בשם "RS" עם פריטי עיצוב ספורטיביים. בנוסף, באקווינוקס נוספה אופציה להנעה כפולה ובטראוורס יש מעתה מערכות בטיחות כסטנדרט בכל הגרסאות. המחיר בעת הזמנה גבוה מבעבר בכמה אלפי שקלים אך מכוניות ראשונות יגיעו רק בחודש מרץ (טראוורס) או אפריל (אקווינוקס).
2 צפייה בגלריה
שברולט אקווינוקס EV
שברולט אקווינוקס EV
שברולט אקווינוקס EV
האקווינוקס המחודש מציג פגוש קדמי עם כונסי אוויר גדולים מבעבר ויחידות תאורת Led חדשות-מפוצלות. גם מאחור יש יחידות תאורה חדשות אך בפנים הרכב השינויי מזערי. מה שלא מזערי היא ההתייקרות. גרסת הכניסה (LT) שנמכרה ב-160 אלף שקלים לא תשווק עוד וה-LT+ תחליף אותה עם תג מחיר גבוה ב-5,000 שקלים מבעבר (173 אלף שקלים).
המפרט כולל כבעבר חישוקי "17, מסך "8 עם קישוריות למכשירי אנדרואיד ואפל, כיוון חשמלי למושב הנהג, כניסה והנעה ללא מפתח עם הנעה מרחוק, חיישני חניה מאחור, בלם חניה חשמלי ופתיחה חשמלית לדלת תא המטען. כן נוספו - מלבד פנסי הלד - גם מצלמות 360 מעלות וחיישני חניה מלפנים. גרסת RS מחליפה את ה-LTZ הבכירה ותעלה 188 אלף שקלים (180 אלף ב-LTZ), וכוללת גם גג שמש פנוראמי, ריפודי עור, חישוקי "19 מושחרים וסבכה ופגושים שונים.
האקווינוקס ימשיך להימכר עם מנוע הטורבו-בנזין המוכר (1.5 ליטר, 170 כ"ס ומומנט) לו תשודך תיבת שישה הילוכים אוטומטית, ולראשונה תהיה אפשרות גם לגרסאות הנעה כפולה בשתי רמות הגימור, בתוספת מחיר של 10,000 שקלים.
גם במקרה של הטראוורס שינויי העיצוב קלים וכוללים חישוקים שונים, חזית חדשה עם יחידות תאורה-איתות צרות ובתי פנסי ערפל שונים. הסבכה הקדמית התעדכנה וצמד יחידות התאורה מאחור עוצבו מחדש. בניגוד לדגם היוצא ששווק בחלק מהגרסאות ללא מערכות בטיחות אקטיביות, כעת מצוידות כולן במפרט בטיחותי מלא כולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, ניטור שטחים מתים במראות הצד והתרעת תנועה חוצה מאחור.
אבל זה לא מגיע בחינם. גרסת הבסיס (LS) התייקרה ב-10,000 שקלים (260 אלף שקל), עם שמונה מקומות ישיבה, מסך מולטימדיה ("7), בקרת אקלים עם 3 איזורים, תאורת לד מלאה, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם חניה חשמלי וחישוקי "18. בגרסת LT (הנעה קדמית, 270 אלף שקלים) המסך גדל ל-"8, יש מסך צבעוני במרכז לוח המחוונים, כיוון מושב נהג חשמלי, הנעה מרחוק, דלת תא מטען חשמלית, טעינה אלחוטית ועוד.
גם ה-LT קלאסיק (הנעה כפולה, 288 אלף שקלים) התייקרה, ב-8,000 שקלים. ה-LT כפולת ההנעה דווקא הוזלה ב-4,000 שקלים למחיר של 303 אלף שקלים והיא כוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית עם טווח זיהוי מורחב, מצלמות 360 מעלות, שני חלונות שמש וחישוקי "20. ה-RS תעלה 315 אלף שקלים עם שבעה מושבים בלבד אך "מושב קפטן" בשורה האמצעית. גם כאן נותרה יחידת ההנעה ללא שינוי - V6 בנזין בנפח 3.6 ליטרים (310 כ"ס) ותיבת תשעה הילוכים.

לדגמי שברולט בקטלוג iCar