כשאביה של ר', תושבת חדרה, נפטר, היא עזבה את ביתו, שם התגוררה עמו במהלך מחלתו וימיו האחרונים, ועברה לדירה אחרת. במסגרת המעבר, התנתקה ר' מחברת HOT, שאביה היה מנוי שלה. כעבור למעלה משנתיים גילתה שהיא עדיין משלמת ל-HOT.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"כשהתנתקתי, נציגי HOT הגיעו ולקחו ממירים ונתב", היא מספרת. "אחרי שנתיים גיליתי שהמנוי של אבא שלי נשאר פעיל על כרטיס אשראי שאני לא משתמשת בו ולא שמתי לב. אני מודה: הייתי רדומה. החיוב הגיע ל-11,252 אלף שקל - למעלה מ-460 שקל לחודש.
"התקשרתי לחברה, אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. בכל שיחה, נציגים מעבירים את המקרה מאחד לשני ולא מתייחסים. הייתי מוותרת לולא הבת שלי הצליחה לאתר את בקשות הניתוק שלי ומצאה את תאריכי הניתוק. גם אז HOT אמרו 'בסדר מטפלים', אבל המשיכו להעביר למנהלים ולא טיפלו. טרטרו. הבת שלי פנתה למועצת הכבלים והלווין שפנו ל-HOT, ורק אז HOT הודיעה שהיא מחזירה לי את מלוא הסכום. חבל שרק בדרך הזו".
המועצה שלחה ל-ר' מכתב שלפיו HOT יזכו את חשבונה בגין חיוב שבין התאריכים 31 במאי 2018 לבין 31 במאי 2020. במועצה אמרו ל-ynet: "מ-1 באוגוסט עד היום השבנו 40 אלף שקל לפונים למועצה".
HOT מסרה בתגובה כי "מדובר בטעות נקודתית. אנו מתנצלים בפני הלקוחה והיא תזוכה על מלוא הסכום".
פורסם לראשונה: 09:34, 14.08.20