דסק המזון של בועות מדווח כי קבוצה בהובלת שחקן הקולנוע האמריקני אשטון קוצ'ר, מנהל האמנים הבינלאומי גיא עוזרי (מדונה, יו 2) ואפי אפשטיין (השותפה המנהלת של קרן ההון סיכון סאונד ונצ'רס), תשתף פעולה עם חברת הבשר המתורבת הישראלית מיטק, בהיקף של מיליוני דולרים.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
גורמים בענף מסבירים לבועות: היקף שיתוף הפעולה כולל אופציות ומניות שיינתנו לקוצ'ר בהנחה, בתמורה להשקעה עתידית בחברה. קוצ'ר, מצידו, ימתג ויקדם את מטרות החברה.
6 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
(צילום: AP)

בית הנשיא מציין את חודש המודעות לסרטן השד

לרגל תחילת חודש המודעות לסרטן השד, הגיעה לבית הנשיא סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע", והעניקה לרעיית הנשיא מיכל הרצוג סיכה ורודה שמטרתה לעודד בדיקות לגילוי מוקדם של המחלה. רצין סיפרה כי מדי שנה מאובחנות בישראל כ-5,500 חולות חדשות בסרטן השד, רבע מהן מתחת לגיל 50.
6 צפייה בגלריה
סיגל רצין ומיכל הרצוג
סיגל רצין ומיכל הרצוג
סיגל רצין ומיכל הרצוג
(צילום: דוברות בית הנשיא)
ובנושא הזה - המרכז לבריאות האישה בבי"ח רפאל מאמץ את עמותת "גמאני" לרגל חודש המודעות לסרטן השד. שרשרת מיוחדת הושקה בעיצובה של טל מן, שהתמודדה עם סרטן, ו-33 אחוז מהרווחים ייתרמו לעמותה.

אירוע התרמה למטופלי אברבנאל

אגודת ידידי נפש אברבנאל תערוך ב-20 באוקטובר אירוע התרמה במוזיאון בת-ים, לרווחת מטופלי אברבנאל. במהלך האירוע יאפשר הצייר ארם גרשוני הצצה לתהליך היצירה שלו, כשיצייר בלייב מול הקהל. לאחר מכן יעמוד הציור למכירה.

תערוכה לזכרו של האמן אורי קצנשטיין

התערוכה "מי בא אחרינו" הוצגה לזכרו של האמן אורי קצנשטיין ז"ל במרכז לאמנות דיגיטלית מדיטק. המרכז השיק פרס על שם קצנשטיין בסך 70 אלף שקל לאמנים ויוצרים.

המנהל של וירג'ין אטלנטיק בארץ חוזר ללונדון

ניק בטלס, המנהל המסחרי של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק בישראל, מסיים את הקדנציה לאחר כשנתיים בתפקיד וחוזר למטה החברה בלונדון.

מנהלת חדשה בכלמוביל

פאולינה קוטליאר דב (43) מונתה למנהלת חטיבת מיצובישי בקבוצת כלמוביל. היא שימשה במשך שבע השנים האחרונות במגוון תפקידים בכלמוביל.
6 צפייה בגלריה
פאולינה קוטליאר דב
פאולינה קוטליאר דב
פאולינה קוטליאר דב
(צילום: גל חרמוני)

בקטנה

  • תאגיד כאן בהובלת המנכ"ל אלדד קובלנץ זכה בתחרות המצוינות ל-2021 של עמותת משאבי אנוש בישראל, בקטגוריה של תהליכי שינוי חוצי ארגון.
  • חברת SR Cosmetics הישראלית זכתה בקטגוריית חדשנות טכנולוגית בתערוכת Beautyworld Dubai 2021.
  • הפודקאסט של עו"ד רות דיין וולפנר, "בית הספר לקארמה טובה", עלה למקום הראשון ברשימה של אפל לפודקאסטים הפופולריים בישראל, בתחום יחסים וזוגיות.
  • לקט ישראל, בראשותו של המנכ"ל גידי כרוך, תקיים פעילות קטיף בסופ"ש הקרוב לרגל יום המזון הבינלאומי, וכל התוצרת החקלאית תועבר למשפחות נזקקות ולעמותות.
  • קבוצת הכדורסל בני-הרצליה חתמה על הסכם חסות ראשי עם Ofek Dist. (ספי פסטרנק)

מינויים

  • אביאל אדרי מונה למנהל הגיוס והשיווק של חברת הנדל"ן ריאליה, המתמחה בתחום הדיור המסובסד בארה"ב.
  • שירלי גוטשטט מונתה למנכ"לית חברת K&Care Organics.
  • שי פלדמן, מנכ"ל סמלת, מינה את טל צורף לסמנכ"לית שיווק ודיגיטל של הקבוצה.
  • גלית כספי-כהן מונתה למנכ"לית אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך, ותחליף את תומר סמרקנדי שהוביל את הקרן בעשור האחרון ושינהל מעתה את עמותת דרך הכפר.
  • יפית יהודה מונתה למנכ"לית קרן ההשקעות הלמן-אלדובי התחדשות עירונית.
  • יובל קינן מונה למנכ"ל Yandex ישראל.
  • סיילספורס (Salesforce), העוסקת בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM, הודיעה על מינוי אורן וינטר לסמנכ"ל פיתוח בכיר של דאטורמה.

אילו נעליים תרמה אופירה אסייג?

דסק הרווחה של בועות מדווח כי נשות עסקים ומפעילות עמודי אינסטגרם פופולריים תרמו בגדי מעצבים יד שנייה לחנות פופ-אפ ברמת אביב, שכל הכנסותיה יהוו תרומה לנערות בסיכון יוזמת הפילנתרופית לובה ג'ייקובסון והנהלת קניון עופר רמת אביב. עפרה רייף שמלצר תרמה סנדלים של שאנל, ליאת מולייב תרמה מגפונים, ורד רוזן תרמה נעלי עקב של מיו מיו, לאה שנירר נפרדה משמלה של דרור קונטנטו, מיכל אנסקי נתנה עגילי טיפאני ואופירה אסייג תרמה נעליים של איב סאן לורן. (נווית זומר)
6 צפייה בגלריה
אייל ברקוביץ׳ אופירה אסיאג
אייל ברקוביץ׳ אופירה אסיאג
אופירה אסיאג
(טל שחר)

מדרגות לגן עדן

אלף מלגאים חדשים השתתפו השבוע באירוע פתיחת השנה של תוכנית המלגות IMPACT! של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF). האירוע היווה יריית פתיחה לשנת הפעילות ה-20 של התוכנית, שהעניקה עד כה מלגות ל-18,300 חיילים וחיילות משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל.
6 צפייה בגלריה
האירוע של FIDF
האירוע של FIDF
האירוע של FIDF
(צילום: גיא יחיאלי)

הזמינו אתכם?

21-19 באוקטובר, אקספו ת"א, נשיאת קבוצת שטיר ישראלה שטיר והמנכ"ל גיל שטיר פותחים את תערוכת RAX לענף החשמל, הנדסת חשמל, תאורה, בקרה, מכשור ואוטומציה. יהיו: אנשי עסקים ובכירים בחברות בענף.
6 צפייה בגלריה
גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר
גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר
גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר
(צילום: קונסטנטין גרוסמן)