היום (ה') מציינים ברחבי העולם את יום כדור הארץ כדי להעלות מודעות קולקטיבית להגנת הסביבה ולאופן בו בני האדם משפיעים על המערכת האקולוגית כולה ועל גורל הדורות הבאים.
2 צפייה בגלריה
להקת המחול קולבן דאנס
להקת המחול קולבן דאנס
להקת המחול קולבן דאנס, מתוך הקליפ
(צילום מסך)
לרגל היום החשוב הזה, חבר סולן להקת הדג נחש, שאנן סטריט, ללהקת המחול קולבן דאנס בראשותו של הכוריאוגרף והפרופסור אמיר קולבן, לקליפ מיוחד בשם "תן דעתך, שלא תחריב את עולמי", שיוצג בקרוב בפני ועידת האו"ם לשינוי האקלים לשנת 2021.
2 צפייה בגלריה
להקת המחול קולבן דאנס
להקת המחול קולבן דאנס
להקת המחול קולבן דאנס, מתוך הקליפ
(צילום מסך)
בקליפ, שצולם על רקע מדבר יהודה וים המלח - אזור שנפגע רבות מהתערבות האדם בטבע - בין אם דרך זיהום, הרחבת תשתיות או בנייה, נראים רקדני הלהקה, המגיעים מרחבי העולם, במחול שיצר עבורם קולבן למילים של פרופסורית חביבה פדיה ושירתו של סטריט.
על הפרויקט מספר קולבן: "תקופת הקורונה הביאה לתחילתו של תהליך הבראה לבעיות האקלים של כדור הארץ. לצד ההסתגרות בבתים והקטנת מרחבי הפעילות האנושית, חל שינוי מבורך וצמצום של נזקי המפגעים השונים מעשי ידי האדם הפוגעים בסביבה. אנו מאמינים כי כל פעילות להעלאת המודעות הנה מבורכת ואנו גאים לשתף פעולה עם אמן כמו שאנן סטריט ולהעביר מסר אופטימי המעודד אהבה לטבע ולאמנות". צפו בקליפ:
בימוי, ארט ועריכה: ניב פרידמן, כוריאוגרפיה: אמיר קולבן, שירה: שאנן סטריט, מילים: חביבה פדיה, מוזיקה: רוחמה כרמל ופיקה מגריק, שירה-ליווי: אלכסנדר יוניברג, רקדנים: לורלין אנדריי, סוניה זוולסקה, יעל אבירם, הראל גרז'וטיס, איילה אבירם, סימון נאגי, פטריק דב האן, שני חדשי ומור בירגר