3 צפייה בגלריה
מלון איביס סטיילס בירושלים
מלון איביס סטיילס בירושלים
הטעות שגרמה לעשרות הזמנות לעלות עשירית מהמחיר: מלון איביס סטיילס
(צילום: יעל הרמן)
מחיר הטעות: מי שנכנס אתמול (יום ג') למערכת ההזמנות של מלונות איביס (ibis) בירושלים והזמין חופשה בעיר לחודש אוגוסט הקרוב והמבוקש - הרוויח. בשל טעות במערכת ההזמנות עשרות חדרים של הרשת נמכרו ב-59.9 שקלים במקום 599 שקלים, עד שהנהלת הרשת גילתה את הטעות. מהנהלת איביס נמסר ל-ynet כי היא תכבד את המחיר שהיה רשום בהזמנה, שאגב כולל גם ארוחת בוקר.

יחגגו את ט"ו באב במחיר טעות

יהונתן (ג'וני) תורג'מן, בן 40 מראשון לציון, הוא מבני המזל שהצליחו לתפוס את הטעות בזמן ולהזמין חדר במחיר המוזל. תורג'מן, שתכנן להפתיע את אשתו לידר סיפר ל-ynet: "התארחתי מספר פעמים במלונות איביס בחו"ל ואני מכיר היטב את הרשת. חיפשתי אתמול מלונות בירושלים ונכנסתי לאתר של איביס ישראל וראיתי את המחיר, מודה שזה היה נראה כמו מבצע מטורף".
"בדקתי את התאריך שרציתי שזה ט"ו באב 10.8, תאריך שאנו חוגגים כל שנה שכן זה התאריך בו התחלנו לצאת, והזמנתי לילה עם ארוחת בוקר ב-60 שקלים. אשתי שמחה מאד כשבישרתי לה על המתנה. בערב התקשרו אליי מהמלון ועדכנו אותי שמדובר בתקלה במערכת ההזמנות אבל שאנו מוזמנים ושיכבדו את המחיר שבו הזמנתי. השמחה שלנו הייתה כפולה".
3 צפייה בגלריה
זכו במחיר הפתעה בט"ו באב: יהונתן ולידר תורג'מן
זכו במחיר הפתעה בט"ו באב: יהונתן ולידר תורג'מן
זכו במחיר הטעות: יהונתן ולידר תורג'מן
(באדיבות בני הזוג)
אביה כהן, בת 33 מקרית גת מספרת גם היא על רגע המזל. "חיפשנו מלון לנפוש בארץ ליום-יומיים והחלטנו לנסות למצוא מלון בירושלים. שנינו עצמאיים אז אנחנו די גמישים עם התאריכים. נכנסנו למלונות בירושלים וראינו את המחיר של מלונות איביס שהיה מאוד נמוך אבל המלון נראה ממש טוב. הזמנו שני לילות ב-120 שקלים. מחיר מדהים ממש! אז והזמנו".
"היום הבנו שמדובר בתקלה ושאנו בין עשרות אנשים שזכינו במחיר באמת מאוד מאוד טוב. אנו שמחים ממש שמלונות איביס הודיעו שיכבדו את ההזמנה שלנו. כל הכבוד להם".

"מחוייבים לסטנדרטים בינלאומיים"

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל IBIS ישראל, מסר כי "כרשת בינלאומית אנו מחוייבים לסטנדרטים בינלאומיים על כל המשתמע ולכן החלטנו לכבד את כל מי שזכה ורכש חדרים ב-59.9 שקלים ללילה עם ארוחת בוקר. אני שמח עבור עשרות האנשים המאושרים שזכו בחדר במלון נהדר בירושלים כמעט בחינם בתקופה הכי מבוקשת בשנה. אני מזמין את כל עם ישראל להגיע אלינו במהלך אוגוסט שכן המלונות שלנו מאפשרים נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה במחירים מאוד אטרקטיביים - גם כשהמחיר אינו טעות".
3 צפייה בגלריה
מלון איביס סטיילס בירושלים
מלון איביס סטיילס בירושלים
אחד משני מלונות איביס שבהם הייתה טעות במערכת ההזמנות
(צילום: שלומי כהן)
מלונות איביס נפתחו לראשונה בישראל ב-2017 והם שייכים לרשת המלונות Accor הצרפתית, אחת הרשתות הגדולות המחזיקה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם עם מעל 40 מותגים שונים תחתיה. בירושלים יש שני מלונות של רשת זו - ibis מרכז העיר ו-ibis styles מרכז העיר, שניהם ממוקמים סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו.
מלונות איביס ידועים בבחירת מיקומם - שתמיד נמצא בלב הערים הגדולות, ובתקציב הסביר מאוד שהם מציעים עבור לינה וארוחת בוקר.