רגע לפני המשחק אצל מכבי נתניה (שני, 20:30), בו תקווה מכבי חיפה להחזיר את היתרון שלה בפסגה על מכבי ת"א והפועל באר-שבע לארבע נקודות, מכבי חיפה הגיעה היום (ראשון) לבית החולים רמב"ם וחילקה סופגניות לילדים חולים. "אנחנו בתוך כל המרדף של אליפות, גביע, כל אלה, אפשר רגע לעצור", אמר ברק בכר. "יש לנו זכות לשמח כל כך הרבה ילדים. זה לא פשוט לראות את כל הילדים, אבל לפחות אנחנו עושים להם קצת שמח וזו מצווה מאוד גדולה".
בכר התייחס לאפשרות שהקפטן שלו נטע לביא יעזוב את הקבוצה ואמר: "כולם יודעים שיש הצעה, זו החלטה של נטע, ברור שאני כמאמן רוצה שהוא ישאר. הוא שחקן מאוד חשוב אבל צריך לדעת לכבד את הרצונות שלו. אני מקווה שהוא ישאר ואם הוא לא - יהיו שחקנים אחרים שישחקו במקומו. בכל עונה יש עליות וירידות, אם הוא יעזוב נסתדר. כרגע זה לא סגור, צריך להתעסק במשחק הקשה שיש מחר".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר ולביא שמחים
ברק בכר ולביא שמחים
"כרגע זה לא סגור". בכר ולביא
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, הקפטן שמחזיק בחוזה עד לסיום העונה קיבל הצעה מפתה מגמבה אוסקה היפנית לחתום על חוזה לארבע שנים שלפיו יקבל כ-900 אלף אירו לעונה. אם לביא אכן יעבור, הירוקים צפויים לקבל פיצוי של כמיליון אירו. לאחר שויתר על הצעה מצסק"א מוסקבה לפני כשנתיים, במכבי חיפה הבטיחו כי לא יעמדו בדרכו במקרה שתגיע הצעה נוספת. יחד עם זאת, יציעו לו כאמור את השכר הגבוה ביותר בקבוצה במטרה להשאירו.
בכר התייחס גם למשחק מחר: "אף משחק לא פשוט בליגה. את נתניה לא ניצחנו בחוץ בעונה שעברה, עם תיקו והפסד 3:0. יש להם קהל טוב וקבוצה טובה, אבל אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה שלנו. אנחנו רוצים לשפר הרבה דברים ולהמשיך עם רצף הניצחונות".
מלבד לדילן בטובינסיקה שימשיך להיעדר, מרבית הסגל של בכר יעמוד לראשותו וזה כולל את דולב חזיזה שהיה פצוע תקופה ארוכה. המאמן כמובן מרוצה מהמצב: "אני רוצה כאב ראש כזה, זה נותן לי אפשרויות בחילופים בהרכב ובתחרות, אני שמח שחוזרים שחקנים והלוואי כולם יחזרו".