2 צפייה בגלריה
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
התיכון בתל אביב שבו למד הנער החשוד
(צילום: מוטי קמחי)
ההורים בבית הספר התיכון היוקרתי בתל אביב הזדעזעו לגלות היום (רביעי) כי תלמיד בן 16 משכבה י' חשוד במעשים מגונים בתלמידות ואף באונס של אחת מהן. "כולנו מזועזעים והמומים", אמר הורה מוועד השכבה. "לאירוע השלכות קשות, ואנחנו עדיין מתקשים לעכל. המחשבה שאירוע כזה חלילה יכול לקרות לילדים שלנו אינה מרפה". ההורה סיפר כי בתיאום עם הנהלת התיכון, צוות בית הספר פועל לתת מענה לתלמידה שנאנסה.
תסכולם של ההורים גבר כשנודע להם שהתלמיד החשוד עבר לתיכון שבו לומדים ילדיהם על רקע חשדות להתנהגות מינית בעייתית ואלימות בבית ספרו הקודם. "נודע לנו שהילד הפוגע הגיע אלינו מבית ספר אחר בשל בעיות אלימות, ובמקום לפתור את הבעיות שם שלחו אותו לבית הספר שבו לומדים הילדים שלנו. סוגיה זו חייבת להיבדק", אמרה אחת האימהות.
2 צפייה בגלריה
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
בית הספר שבו למד הנער בתל אביב
משרד החינוך: "אירוע קשה וחמור"
(צילום: מוטי קמחי)
בעיריית תל אביב אמרו בתגובה כי "העירייה מאשרת שאכן דווח על מקרים של פגיעה מינית חמורה בשני תיכונים בעיר. מנהלי בתי הספר פעלו כנדרש במקרים כאלו. מעבר לכך לא נוכל להרחיב שכן המקרים נמצאים בחקירת משטרה".
ממשרד החינוך נמסר היום כי "מדובר באירוע קשה וחמור, אשר מצוי בחקירת משטרה. המשרד מלווה את האירוע מרגע שהוא דווח לו, ומעניק תמיכה וליווי אישי לתלמידה הנפגעת על ידי אנשי מקצוע מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי. המשרד תגבר את בית הספר באנשי מקצוע שיסייעו להם בהתמודדות עם האירוע. יצוין כי התלמיד הפוגע אינו בבית הספר. המשרד עוקב אחר חקירת המשטרה ויפעל בהתאם לממצאים שיעלו ממנה".
במכתב ששלח מנהל בית ספר שבו נפגעה אחת התלמידות כתב להורים בבית ספרו כי "הוגשו תלונות במשטרה והתארגנו כדי לטפל בכך בדרך רגישה, מכילה, מחבקת וקשובה לאירוע שהתרחש מחוץ לבית הספר אך נכנס לכאן בדרך הטבע". בהמשך המכתב סיפר המנהל כי הוא כינס את כל המורים ובעזרת סיוע של השירות הפסיכולוגי הם ערוכים לטפל בסיטואציה ולסייע לתלמידים.