שכנתו של הכדורגלן הבכיר מליגת העל, שנחקר אתמול בחשד לתקיפת בת זוגו בתל אביב, טענה הבוקר (יום שלישי) כי בניגוד לגרסתו ולגרסת בת זוגו - הוא אכן תקף אותה. "ישבתי במרפסת הבית, ופתאום שמעתי צרחות", סיפרה. "ממה שהצלחתי להבין, הם רבו על משהו שקשור לטלפון שלו. הוא צעק שהיא מחקה לו דברים, וראיתי שהוא חנק אותה ונענע לה את הראש. הוא היה בטירוף".
מאז שנחקר, הכדורגלן שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים, והורחק מהעיר תל אביב. השכנה סיפרה שהתקיפה נעצרה כשהגיחה מאחוריו. "נתתי לו מכה בברכיים והוא התקפל, הפתעתי אותו", אמרה. "צעקתי עליו 'מה אתה עושה', ושיוריד את הידיים ממנה. הוא אמר לי שזה לא ענייני. במשך כמה שניות הוא משך לה בשיער, ואמרתי לה שתבוא איתי. היה נראה שהיא רוצה לבוא אבל הוא גרר אותה ממני".
גם כאן השכנה, לדבריה, לא הרפתה. "אמרתי לו שאני שוטרת", סיפרה. "אני לא שוטרת, כמובן, אבל רציתי שהוא יילחץ - ואז הוא התחיל לרוץ. רצתי אחריו ודיווחתי למשטרה. אחרי משהו כמו ארבעה רחובות שרצתי אחריו הוא נעלם לי, כנראה נכנס לאחד הבניינים. אבל עוד לפני שחזרתי הביתה המשטרה עצרה אותו".
רק כשהסדירה נשימה וחזרה לביתה, הבינה השכנה את גודל האירוע. "חשבתי לעצמי שזה יכול היה להיגמר רע מאוד", אמרה. "אני לא פחדתי עליי, ראיתי רק אותה לנגד עיניי. אני מתנדבת במרכז לסיוע לנשים שהוטרדו מינית ואלימות במשפחה. צריך להוקיע את האלימות הזאת מהחברה שלנו".