2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
נתניהו בבית המשפט באפריל
(צילום: אורן בן חקון)
בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את המשך הדיונים בתיקי האלפים ל-13 בספטמבר, אחרי פגרת בתי המשפט. הסיבה: נסיבות אישיות של העד אילן ישועה שאמור היה להעיד שוב בשבוע הבא. הפרקליטות ביקשה מהשופטים לבטל את שני הדיונים שתוכננו לשבוע הבא - ובקשתה התקבלה.
משפט נתניהו אמור היה להתחדש ביום שני אחרי הפסקה של כמה שבועות, אולם כעת מבקשים בפרקליטות לבטל את הדיונים שנקבעו לימים שני ושלישי. ביום רביעי יוצאים בתי המשפט יוצאים לפגרה עד 4 בספטמבר, והפרקליטות מבקשת לחדש את הדיונים במשפט רק לאחר מכן. הסנגורים של בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לא מתנגדים לבקשה.

2 צפייה בגלריה
אילן ישועה
אילן ישועה
אמור היה להמשיך את העדות בשבוע הבא. ישועה על דוכן העדים
(צילום: אלכס גמבורג)
המשפט הופסק למשך כמה שבועות כדי לתת לפרקליטות זמן לסרוק מחדש את הטלפון נייד של ישועה, על פי מילות חיפוש חדשות. זאת כדי שהחיפוש יכלול, לבקשת ההגנה, התכתבויות עם פוליטיקאים נוספים, דוברים, אנשי תקשורת ועוד.
בשבוע שעבר סיימה הפרקליטות, לאחר שקיבלה ארכה ונדחו הדיונים, לסרוק את כלל החומרים החדשים ולהעבירם להגנה. מדובר ב-2,000 הודעות דואר אלקטרוני ו-7,000 תכתובות שהועברו לסנגורים בתיק 4000. בכך הסתיימה סריקת החומרים החדשים במכשירים של ישועה - העד הראשון בתיק 4000, שבו נאשם ראש הממשלה הקודם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. ישועה צפוי להיחקר בבית המשפט על הממצאים החדשים מהנייד.
פורסם לראשונה: 16:06, 15.07.21