ההכנה של מכבי תל אביב לעונה הייתה מסויטת, בעקבות מכת קורונה בקבוצה שאילצה אותה לבטל את השתתפותה בטורנירי הכנה, וכעת היא נאלצת להתמודד עם עוד בשורה רעה: אנטה ז'יז'יץ' ייעדר בתקופה הקרובה.
רגע לפני גמר גביע ווינר מחר (ראשון, 20:45) ופתיחת עונת היורוליג ביום חמישי הקרוב מול באיירן מינכן, הצהובים הודיעו הערב שהסנטר הקרואטי בן ה-24 סובל מקרע בשריר הירך האחורי, וייעדר לתקופה של כשישה שבועות.
2 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין
אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין
אנטה ז'יז'יץ' לצד סקוטי ווילבקין
(צילום: אורן אהרוני)
הסנטר נפצע במהלך רבע גמר גביע ווינר מול מכבי ראשון לציון, ולאחר שעבר בדיקת MRI התגלה שהוא סובל מקרע קטן בשריר. ז'יז'יץ' מיועד להיות הסנטר הפותח של יאניס ספרופולוס, ובטרום העונה הוא הציג יכולת טובה, כאשר סיים את המשחק מול ראשל"צ עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.
החדשות הטובות למכבי ת"א הגיעו מכיוונו של יפתח זיו, שנפצע בקרסול במהלך המשחק מול הפועל ירושלים. לאחר בדיקה נוספת של הצוות הרפואי, הקבוצה התבשרה שהפציעה אינה חמורה, והוא יהיה בסגל בשבוע הקרוב.
2 צפייה בגלריה
יפתח זיו יורד פצוע
יפתח זיו יורד פצוע
יפתח זיו יורד מהפרקט. נכלל בסגל
(צילום: אורן אהרוני)
בעקבות הפציעה של ז'יז'יץ' הוא לא נרשם בסגל למחר. כן נרשמו: ג'ון דיברתולומאו, סקוטי ווילבקין, קינן אוואנס, עידו מנצ'ל, אנג'לו קלויארו, ג'יילן ריינולדס, רומן סורקין, עוז בלייזר, ג'ייק כהן, ג'יימס נאנלי, עודד ברנדווין ויפתח זיו. מי שלא ישחקו, לצד הקרואטי, הם דריק וויליאמס וקמרון טיילור.