אנה זק, מאחוריך (Pexels)

המשפיעניות שמוכיחות שלייף סטייל לא שמור רק לדור הצעיר

עם מיליוני עוקבים וקמפיינים נחשקים, אלה הן אושיות האופנה של גיל הזהב שמעוררות בנו השראה

הן נושמות אופנה, מלאות בסטייל וביטחון עצמי וכיאה למודל חיקוי, זה בדיוק מה שאנחנו מאחלות לעצמנו כשנגיע לגילן. בזמנים של היום, בהם מקדמים אופנה נגישה ועיצוב מכליל, ערכים שמדברים על מגוון וקבלת האחר, אין ספק שלגיל השלישי יש מקום מכובד בעולם האופנה. המשפיעניות הבאות מופיעות על שערי מגזין, קוטפות קמפיינים בין-לאומיים ושוברות מוסכמויות בעולם היופי.

 

Iris Apfel
בראש הרשימה שלנו צועדת כמובן איריס אפפל (Iris Apfel) שתחצה השנה את שנת המאה שלה. היא יזמית, אשת עסקים בתחום הטקסטיל, מעצבת פנים ואייקון אופנה. מזוהה עם הבלורית הכסופה, זוג המשקפיים העגולים השחורים, התכשיטים הדומיננטיים וסגנונה האקלקטי, שמשלב טקסטורות, צבעים ודפוסים שונים בנועזות והרמוניה. ברזומה שלה, שיתופי פעולה עם רשתות כמו 'H&M' וקמפיינים למותגי יוקרה ברמת 'גוצ'י' ובין יתר התארים המכובדים, היא האדם המבוגר ביותר עם בובת ברבי בדמותה.
Baddie Winkle
תהילתה האינטרנטית של הלן רות אילם (Helen Ruth Elam), שחגגה לאחרונה 94 אביבים, הגיעה בגיל 85 ומאז, נוספו מיליוני עוקבים לחשבון האינסטגרם שלה שנושא את התיוג 'גונבת את הגברים שלכן מאז 1928'. היא החלה בפרסום תמונות וסרטונים שלה בהם היא נראית לובשת את בגדיה של נכדתה והפכה במהרה לאקטיביסטית שמעודדת דימוי גוף חיובי חוצה גילים עם חוש הומור וסגנון עליז.
Grece Ghanem
אחת מהצעירות שבחבורה, גרייס גנאם (Grece Ghanem), בת ה-57 משתפת בחשבון שלה את הלוקים היום-יומיים שלה. היא לא מתביישת ללבוש בגדים חשופים ומצטלמת איתם בגאווה ובאלגנטיות. נוטפת סטייל, היא מעודכנת בטרנדים האחרונים ולובשת אותם באיפוק, עידון וקלאס.
Maye Musk
עם חמישה עשורי ניסיון בדוגמנות, מאי מאסק (Maye Musk) כיכבה על שערים נחשקים כמו 'ווג' ו'ספורט אילוסטרייטדס', הופיעה על שלטי חוצות בטיימס סקוואר בשנות השישים לחייה וכיום, בגיל 74 היא ממשיכה לתחזק קריירת דוגמנות מפוארת. לצד הדוגמנות היא גם דיאטנית, מרצה אודות יזמות, שיוויון מגדרי, בריאות ואפילו הוציאה תחת ידיה ספרים אחדים. אם השם מצלצל לכם? למאי שלושה ילדים, הבכור הוא לא אחר מאילון מאסק.
 
colleen heidemann
"אם לא עכשיו אז מתי?" כתוב בחשבון האינסטגרם עטור העוקבים שלה. מזוהה עם שיערה הלבן המנופח, קולין היידמן היא דוגמנית ושחקנית בת 72, שהתגלתה לראשונה בזמן שעבדה בחנות יד שנייה. דרך המדיה החברתית היא מציגה את סגנונה גדוש הסטייל ומשתפת את סודות הטיפוח שלה. היא מאמינה שאנחנו צריכים להיות אקטיביים גם בגיל מבוגר, פשוט לקום מהספה ולעשות משהו מהנה, ללמוד כל יום משהו חדש ולהישאר באינטראקציה.
Yasmin Furmie
היא החלה את דרכה בעבודה סוציאלית וכשהביאה את ילדיה לעולם עשתה הפסקה מהקריירה והפכה לעקרת בית. כשהילדים עזבו את הקן, פנתה אל עולם העיצוב והקימה יחד עם חברתה מותג בגדים שמתבסס על חולצות קלאסיות אבל עם טוויסט. היא נושקת לעשור השישי בחייה, שומרת על מראה אדג'י וכמו המשפט בעמוד שלה "לשבש את הנורמה" היא לא מתיישרת למוסכמות ומאמינה שאסתטיקה נוגעת בכל האספקטים בחיים שלנו.
Mel Kobayashi
סופרת ובלוגרית קנדית, קובאיאשי מציגה את הארון שלה לראווה לצד הרבה הומור; היא מרבה ללבוש בגדי וינטג' יד שנייה, לא מפחדת ממרקמים, צבעים עזים וחיבורי פאטרנים שונים. קובאיאשי מתעדת ומצלמת את עצמה בסרטונים מתובלים בגישה קומית וקלילה.
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...