נטפליקס מפתיעה ונכנסת לתחום המשחקים מוקדם מהצפוי, ושלא כדרכה היא עושה את זה בשקט ומתחת לרדאר. החברה פיתחה משחק בשם Eden Unearthed, משחק תלת-ממד במציאות מדומה (VR), עבור מערכת אוקולוס (Oculus). כפי שחשף אתר UploadVR לראשונה, המשחק כבר זמין להורדה, ובחינם, באמצעות חנות App Lab, מה שאומר שהמשחק טרם עבר את הסינון המלא והערכת התכונות על ידי אוקולוס. שלא כמו משחקים בחנות אוקולוס סטור, משחקים ב-App Lab לא נחשפים לציבור הרחב והם זמינים רק באמצעות לינק ישיר.
באתר המשחק נאמר כי הוא פותח ופורסם על ידי נטפליקס, אבל יש שם התייחסות לגבי מקורות נוספים שלו. ניתן לומר בוודאות רבה שהמשחק שואב את השראתו מסידרת האנימה עדן (Eden) שעלתה לשידור בחודש מאי, ושעלילתה מתרחשת בעתיד נטול בני אדם ומנוהל בידי רובוטים. עד כה שוחררו שתי גירסאות של המשחק, הראשונה בהן כבר בחודש אפריל, עוד לפני שהחברה הודיעה רשמית על כניסתה לתחום.
כפי שפורסם לאחרונה, נטפליקס מתכוונת להיכנס לתחום המשחקים בנוסף לתחום הסרטים והסדרות שהיא מובילה בו, כדרך להגדיל את אחיזתה בשוק ולשמור אותנו, הצופים, מחוברים לפלטפורמה למשך שעות נוספות. בחודש יולי האחרון היא גייסה בכיר לשעבר באוקולוס וב-EA, מייק ורדו, לתפקיד מנהל צוות הגיימינג החדש שלה.
2 צפייה בגלריה
משחק Eden Unearthed
משחק Eden Unearthed
משחק Eden Unearthed
(צילום מסך)
קשה להעריך בשלב זה אם המשחק החדש מעיד על הכיוון של נטפליקס בתחום המשחקים. המשחק החדש הוא משחק הרפתקאות תמים שמתרחש בסביבה ציורית וצבעונית ושבו נוהגים ברכב רובוטי ויורים תפוחים על האויבים. יתכן והכיוון הנוכחי של נטפליקס הוא משחקים לכל המשפחה, ויתכן כי בהמשך תרחיב את ההיצע למשחקים מאתגרים יותר טכנולוגית וגדושי אקשן.
בכל מקרה, המשחק החדש תואם את הצהרות נטפליקס כי המשחקים שלה יוצעו ללא תשלום, ושהם יהיו מבוססים על מותגי סרטים וסדרות. עם זה בשלב זה המשחק אינו מוצע מתוך הפלטפורמה של נטפליקס כמו שהחברה מתכוונת לעשות, ויתכן וזה יקרה בהמשך. שלא כמו הצהרות מוקדמות של החברה, לא מדובר כאן במשחק למובייל אלא לפלטפורמת ה-VR של אוקולוס, אבל שוב, יתכן וההמשך יהיה שונה.
2 צפייה בגלריה
משחק Eden Unearthed
משחק Eden Unearthed
משחק Eden Unearthed
(צילום מסך)