עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת 'יש תקווה' המעניקה ליווי וסיוע לחולים,שנאלצים להתאשפז לתקופות ארוכות או להגיע לבדיקות וטיפולים בבתי חולים. איפה? בתי חולים בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לשמירה על תינוקות, ילדים, נוער וצעירים בבתי החולים בהם הם מאושפזים. ההתנדבות כוללת שהייה לצד החולה, השגחה והעסקה, בהתאם למאושפז עליו שומרים. מתי? בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה, בהתאם לצורכי המאושפזים ולזמינות המתנדבים. למי לפנות? לזיסי במייל: yeshtikva123@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? יחידת מוקד 100 של משטרת מוקד צפון המספקת מענה לכלל שיחות החירום המגיעות אל המוקד באזור. איפה? נצרת. מה מחפשים? מתנדבים בעלי תו ירוק בגילאי 21-65, ללא עבר פלילי וללא מחלות רקע, עם ראש על הכתפיים, יכולת ורבלית טובה ושליטה טובה ביישומי מחשב, להתנדבות במוקד הפניות של מחוז צפון, על ידי מתן שירות וסיוע לפונים לקו החירום. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לראומה במייל: reuma207@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? העמותה למען הקשיש פועלת לשיפור איכות חייהם של אנשים המתמודדים עם קשיים תפקודיים ומפעילה את מועדון 'על"ה זהב'. איפה? פתח תקווה מה מחפשים? מתנדבים להעברת חוג נגינה, סדנה או הרצאה לקשישים במרכז בנושאים כגון: אקטואליה, היסטוריה, פעילות גופנית, עבודת יד, תפירה או הופעה מוזיקלית. ישמחו למתנדבים שיגיעו לשמח את הקשישים בשירה ונגינה - כל כלי נגינה שמתנדב יכול להביא איתו יכול להתאים. מתי? ימי א'-ה' בין השעות 11:30-12:30. למי לפנות? לטליה במייל: taliatal@gmail.com.
מי? בית החולים לחיות בר המטפל בחיות בר פצועות ושיקומן, עד להשבתן לטבע. איפה? בספארי ברמת גן מה מחפשים? מתנדבים מעל גיל 18 לסיוע לקיפודים מאושפזים יחד עם צוות המקום. המתנדבים מסייעים בניקיון של תאי האשפוז של הקיפודים, החלפת המצע שלהם (עבודה עם קש), הכנת ומתן אוכל, ניקיון סביבת העבודה וכו'. מתי? אחת לשבוע בימי א'-ש', בין השעות 07:30-11:30. למי לפנות? ללירז במייל: hospital@safari.co.il.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? מרכז יום לקשיש גילה מהווה מרכז לקשישים, ומופעל ע"י עמותת מטב. איפה? ירושלים מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לקשישים, באמצעות הגעה למרכז וישיבה פרטנית עם אחד הקשישים. במהלך ההתנדבות ייצור המתנדב קשר אישי עם הקשיש דרך שיחה, משחק ותחומי עניין משותפים. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 10:00-13:00. למי לפנות? לחיה במייל: chayaw@matav.org.il.
3 צפייה בגלריה
קיפוד מצוי
קיפוד מצוי
(צילום: רונית נדלר, ארכיון קק"ל)
התנדבות באזור הדרום:
מי? עמותת אלווין המעניקה שירות אנשים לפעוטות, ילדים, בני נוער, צעירים, מבוגרים ומזדקנים בעלי מוגבלות. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים להגעה למרכז שמפעילה העמותה ומתן חונכות אישית למטופלים, באמצעות ליווי המטופל באופן פרטני, שיחה משותפת, יצירת קשר אישי ועוד. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 08:00-14:00. למי לפנות? לדיאנה במייל: diana@israelelwyn.org.il .
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.