Smart CRM: כלי עזר לוואטסאפ

Smart CRM מאפשרת שליחה של הודעה למנוי שלא נמצא ברשימת אנשי הקשר, בהקלדת מספרו בלבד, ומציעה גם מבחר כלים מקצועיים לניהול תקשורת בוואטסאפ. לחיצה על אייקון היישום תכניס אתכם ליומן השיחות. לחצו על אחת מהן - ותוכלו להוסיף לה תמונות, הערות, הערות קוליות, תזכורות וכן הודעות וואטסאפ מתוזמנות, שיישלחו בתאריך ובשעה המתאימה לכם. מכאן גם תוכלו להזין מספר ולשלוח אליו הודעה, לנהל את תבניות ההודעות והתזכורות ועוד.
גם במהלך שיחה, או מיד אחריה, תוכלו לשלוח הודעות וואטסאפ לבן השיח, להוסיף להן תמונות והצעות מחיר, לבצע צילום מסך של ההתכתבות ולהוסיף הערות ותזכורות. המידע נשמר מקומית במכשיר ולא בשרתי החברה. האפליקציה חינמית עם מגבלה למספר הפעולות, שתוסר בגרסת הפרימיום (החל מ-30 שקל בחודש או 228 שקל לשנה).
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

Adaptive Controls: הגדרות פרטניות לכל יישום

אפליקציה (בגרסת בטא) המאפשרת התאמה של תפריט ההעדפות בסמארטפון באופן שונה לכל יישום. כך, לדוגמה, תוכלו לקבוע, שרק בהפעלת יוטיוב, התמונה במסך תהיה רוחבית ותציג בהירות גבוהה, ושהסאונד יהיה מוגבר. עוד תמצאו כאן מגוון אפשרויות לשיפור נוחות השימוש במכשיר, כמו שליטה על כיוון התצוגה באמצעות אייקון שיופיע בפינת המכשיר, התראה בצורת נקודה צהובה או אדומה על אפליקציות שעושות שימוש במצלמה או במיקרופון, ועוד. תוכלו גם לעיין בתיעוד השימוש במצלמה ובמיקרופון.
אופציה נוספת מאפשרת לשנות את נתוני הצלצול של המכשיר בהתאם למיקומכם, לפעולת WiFi בסביבה, או על-פי שעות היום. אנדרואיד
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

screenshot.go: ארגז כלים לשימוש בצילומי מסך

לא פעם אנו מצלמים את מסך המסארטפון כדי לעשות בו שימוש מיידי וחד-פעמי. הצילומים הללו נאספים בהמוניהם בזיכרון הסמארטפון, ואם תרצו בהמשך לאתר את אחד מהם זה עלול להיות לא קל.
screenshot.go הוא יישום בגרסת בטא עם כפתור צף המאפשר ביצוע צילום מסך וקיטלוגו על פי נושאים. בהמשך תוכלו לאתר בקלות את הצילום באמצעות הקלדה של מילות מפתח. בנוסף תוכלו גם לאתר את התמונה, כפי שעשיתם עד היום, באמצעות סקירה ויזואלית. התמונות נשמרות בגלריית התמונות של הסמארטפון והאפליקציה לא משכפלת אותן למאגר נפרד על מנת למנוע בזבוז של שטח אחסון.
אם תלחצו בהמשך על כפתור סריקת הטקסט באפליקציה תוכלו להעתיק טקסט חי מכל צילום מסך ולהשתמש בו לפי הצורך. איתרתם צילום ישן או צילמתם חדש? תוכלו לשתף אותו הישר מכאן עם חבריכם. אנדרואיד

Float Browser: גלישה בחלון צף

בעזרת אפליקציית הגלישה הזאת, שמתאימה במיוחד למי שמעוניין לבצע כמה פעולות בו-זמנית, תוכלו לגלוש בכל אתר אינטרנט בחלון צף מעל המסך הפעיל שלכם תוך כדי עבודה. הדבר עשוי להיות יעיל ביותר בעת צפייה בסרטוני יוטיוב תוך גלישה באתרים אחרים, וכל זאת חינם אין כסף. את החלון הצף תוכלו לפתוח ולכוון בקלות, לשנות את גודלו ולמזער אותו בצד הימני או השמאלי של המסך לבחירתכם, ובתום השימוש לסגור אותו בגרירה לתחתית המסך.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

Testy: Test your phone - בדיקת מצב הסמארטפון

האפליקציה הזאת עשויה להיות מועילה במיוחד למי ששוקל לרכוש סמארטפון משומש או למי שסתם רוצה לדעת מה מצב המכשיר שברשותו. היישום מריץ על המכשיר סדרת בדיקות בכל רכיבי החומרה, כולל מצלמות, אנטנות ורכיבי קישור, חיישנים, כרטיס הסים, רכיבי קול ועוד. בתום הבדיקה תקבלו דו"ח מפורט על המצב של כל המרכיבים הללו. המידע מוצג בצורה ברורה על גבי גרפים ודו"חות צבעוניים.