שחקן הפוטבול ארון ג'ונס תכנן משהו מיוחד למשחקו הראשון מאז מות אביו בחודש אפריל. אחד מכוכבי גרין ביי פקרס עלה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) למשחק הביתי הראשון של קבוצתו העונה בבית מול דטרויט ליונס עם שרשרת בצורה כדור פוטבול שבתוכן האפר של אביו המנוח, אלווין ג'ונס סיניור.
ג'ונס סיפק משחק מצוין ורשם לא פחות מארבעה טאצ'דאונים בניצחון 17:35 של קבוצתו, אלא שבשלב מסוים בהתמודדות הוא איבד את השרשרת.
2 צפייה בגלריה
ארון ג'ונס
ארון ג'ונס
ארון ג'ונס
(צילום: רויטרס)
להערכתו של ג'ונס, זה קרה במהלך הרבע השני כשניסה לתפוס מסירה לטאצ'דאון השני שלו במפגש. כשהמשחק הסתיים הוא חיפש את השרשרת זמן רב, אך לא מצא אותה. "אם יש מקום לאבד אותה, אז זה המקום שאבא שלי היה רוצה שזה יקרה", אמר ג'ונס בסיום, כשהוא מתכוון לאנד-זון. "אני יודע שהוא מחייך". לשמחת כולם, כמה שעות לאחר המשחק, האבדה נמצאה.
לאורך כל הקריירה שלו, לג'ונס היה חשוב למצוא את אביו ביציע לפני משחקים. לפנות בוקר היו לא פחות מ-15 בני משפחה שלו ביציע, כולל אמו ואחיו אלווין ג'וניור, שניסה להשיג חוזה בפקרס פגרה, אך ללא הצלחה.
2 צפייה בגלריה
ארון ג'ונס
ארון ג'ונס
חוגג עם האוהדים. ג'ונס
(צילום: AP)
"אני רגיל לראות את אבא שלי ביציע מחייך, ואז לדעת שהכל בסדר. אז כשראיתי אותם ביציע, הרגשתי טוב יותר", סיפר ג'ונס.
אביו הלך לעולמו מסיבוכים של נגיף הקורונה בגיל 56 בלבד. כשנשאל מה היה אומר לאביו אחרי המשחק אם היה בחיים, ענה ג'ונס: "פשוט הייתי הולך הביתה ואומר לו 'עשיתי את זה, אבא'".