שי אביטל וההטרדות לכאורה על סט הצילומים – פרטים חדשים: מוקדם יותר נחשף כי האירוע שעליו העידה גל גברעם, שבו לטענתה הוטרדה על ידי אביטל, התרחש באילת במהלך צילומי פרויקט טלוויזיוני של אביטל. כעת, לירז – אחת המשתתפות בתוכנית – מאשרת את הפרטים ומספרת גם היא על הטרדות לכאורה מצד אביטל: "הוא השתכר ונגע בכולנו. נצמד יותר מדי ונגע לי בישבן, סירבנו לעלות איתו למונית – ואז אחת הבנות ספגה ממנו צרור של קללות ואיומים".
3 צפייה בגלריה
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
(צילום: באדיבות HOT בידור)
משתתפת אחרת מעידה גם היא על הטרדה לכאורה שספגה מאביטל: "הוא בא לנשק אותי בכוח והלכתי מהמקום. הוא בא אחריי ואמר לי 'בואי אליי הביתה'. מיד אחר כך התקשרתי להורים שלי. אם זה היה קורה היום הוא היה מקבל ממני סטירה".
בתוך כך, ל-ynet נודע כי לאחר סוף השבוע שבו אירעה ההטרדה לכאורה, כינס רוברטו בן שושן – שהיה שותף להפקת התוכנית - שיחה עם משתתפות ובה ביקש לשמוע את גרסתן לאירועים.
"כולן היו מאוד נסערות, כולן דיברו על הערות, הצקות והטרדות", סיפרה אחת המשתתפות בתוכנית, שנקראת "פרפקט טן", שיתוף פעולה בין סוכנות רוברטו בן שושן לעלית מודלס של שי אביטל, ושודרה בערוץ הבידור לפני כשנתיים. אביטל נקרא לשפוט בתוכנית, אולם לדברי גורמים בהפקה היחס שלו כלפי הבנות היה בלתי נסבל. "הוא לא הפסיק להציק להן", סיפר גורם שעבד בתוכנית. "הבנות לא רצו להתלונן במשטרה ולא הייתה ברירה אז פשוט העיפו אותו מהפרויקט". בשיחה עם ynet. משתתפת נוספת בתוכנית סיפרה כי "אחרי הסיפור שהיה באילת העיפו אותו מהפרויקט, שם התפוצץ כל הסיפור". לדבריה, בן שושן "עבר אחת-אחת ושאל מה היה".
3 צפייה בגלריה
גל גברעם מספרת כיצד המשטרה התייחסה לתלונה שלה
גל גברעם מספרת כיצד המשטרה התייחסה לתלונה שלה
גל גברעם
(צילום מסך)
אביטל, על פי גורמים בהפקה, כלל לא אמור היה להצטרף לצילומים באילת – אך בסופו של דבר הגיע כדי ללוות שתיים מהמיוצגות שלו, שלקחו חלק בפרויקט. במהלך השיחה עם בן שושן, שלא נכח באילת באותו סוף שבוע, הוא הזמין אותן גם לפנות אליו באופן פרטי ולהעיד על מה שהתרחש. "הן אמרו שהוא היה בוטה ומגעיל, ולא התנהג כמו סוכן", מספרת כעת אחת מהן. "הבנות לא סיפרו את כל האמת – כי הן פחדו. אלה בנות שרוצות להצליח, הן לא רצו להרוס לעצמן, אולי הן חשבו שזה יפגע בהן".
גברם חשפה אמש כי פנתה להתלונן במשטרה על הטרדה מינית מצד אביטל. הבוקר נחשף ב-ynet כי אותו אירוע התרחש כאמור על סט הצילומים של "פרקפט טן". ע', שעבדה בהפקה ושהתה עם הבנות ואביטל באילת, סיפרה ל-ynet: "עבדתי בערוץ שבו שודרה התוכנית, וההפקה נעשתה על ידי שי אביטל ורוברטו בן שושן. הצטרפתי לנסיעה כדי לעזור לבנות להתארגן הפקתית. בשלב מסוים ראיתי אותו נוגע בבנות, מלטף, עושה מסאז' מאחורה, והבנות היו נחמדות אליו", היא משחזרת. "זה היה נראה לי מוזר אבל חשבתי שככה העולם הזה. אבל במהלך הערב הוא ניסה לעשות את זה גם לי. ניסה להצמיד אותי אליו בכוח ואמר לי 'די להיות בוסית'. פה הבנתי שאני צריכה לדבר עם הבנות. הוצאתי אותן החוצה ופתחתי את הנושא. גל גברעם נפתחה בפניי וסיפרה לי. והן סיפרו שזה מפריע להן".
3 צפייה בגלריה
גל גברעם מתוך "פרפקט טן"
גל גברעם מתוך "פרפקט טן"
גל גברעם מתוך "פרפקט טן"
(צילום: באדיבות HOT בידור)
ע' וסיפה כי באותו ערב הן היו אמורות ללכת למסיבה שאליה אביטל היה אמור להצטרף, אולם היא התעקשה שלא יעלו איתו על אותה מונית. "הוא התעצבן כשהבין שהן לא יעלו איתו ואז הוא דאג שלא ייכנסו למסיבה. והן נשארו במדבר לבד והזמנו להן מונית. אחת הבנות לא נרדמה מתוך פחד. למחרת לא הסכמתי שיהיה ליד הבנות ובמשך כל היום הפרדתי אותו מהן. כשחזרנו לתל אביב, דיווחתי לערוץ. הבנות פחדו וניסו לשכנע אותי לא לעשות כלום כדי שלא יעיף אותן מהפרויקט". אדם נוסף שעובד עם ע' מאשר את הפרטים: "כשהבנתי מה קורה שם, פניתי להנהלה, לאחראית על הטרדות מיניות בערוץ - וכך שי פוטר מהפרויקט. הזזנו אותו משם".
בתוך כך, שתי נשים נוספות הגיעו היום למשטרה והתלוננו במחוז תל אביב על תקיפה מינית מצד שי אביטל. המשטרה כבר פתחה בימים האחרונים בחקירה בעקבות תלונות שהוגשו נגד אביטל בחשד להטרדה ולתקיפה מינית, אחרי שורת עדויות נגדו שהתפרסמו בכלי התקשורת, ומספר התלונות נגדו עומד על חמש.
אחת המתלוננות היום, לין פאר, קראה לנשים נוספות להגיע למשטרה ואמרה כי היא "קוראת לעוד בנות לקום ולעשות את זה. אנחנו רק רוצות לשים זה סוף, זה שווה את זה". גברעם עצמה, שמתחה ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה, טרם הגיעה להגיש תלונה. במשטרה, שם הודו כי מדובר ב"תקלה חמורה", מנסים ליצור איתה קשר.
עורך הדין ששי גז, המייצג את שי אביטל, מסר בתגובה: "כופר בכל וכל, מעולם לא כפה את עצמו על אף אחת".