1 צפייה בגלריה
המבחלים שנתפסו
המבחלים שנתפסו
המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, אסעד אל-ריפאעי וסובחי אבו שקיר
המדינה היא עסקת חבילה, זה הכל בא ביחד. חשבתי על זה כשראיתי צעירים ערבים לוחצים בכוח על הגז, ונוסעים בחריקת צמיגים ובהתרסה מול מי שעמד בצפירה. ישראל היא חבילה שלמה, אתה לא יכול ליהנות מכל הטוב ולבוז לשאר. אם זה מה שאתה עושה אתה אדם קטן עלוב וחסר כבוד עצמי. אתה רוצה את תשלומי הביטוח הלאומי? בסדר גמור, רק תבין: היד שמאכילה אותך היא חלק מגוף שלם. והגוף הזה כואב ומתאבל ביום הזיכרון.
המדינה בנויה מפרטים רבים, מנהגים ומסורות, כל אלה יוצרים גוף אחד גדול. וכמו לכל גוף חי גם למדינה יש DNA משלה. כבוד לנופלים הוא מרכיב מרכזי וחוצה מחנות בזהות הישראלית. כבוד לאלה שבזכותם המדינה קיימת. אתה לא חייב להזדהות אבל אתה צריך לכבד. דוגמה לעליבות ולחוסר כבוד עצמי נותנים חברי הכנסת של רע"ם. אלה החליטו על הקפאת חברותם בקואליציה ובכנסת, הם רק "שכחו" להקפיא את השכר הנדיב שהם מקבלים, הם שכחו להפקיד את תעודת הח"כ שנותנת להם הטבות רבות. הם שכחו גם להחזיר לקצין הרכב של הכנסת את המכונית המפוארת שקיבלו. הם חיים מכל הטוב שהמדינה הציונית מעניקה אבל "שוכחים" שזו עסקת חבילה.
אין לנו בישראל משהו קדוש יותר מהנופלים ומשפחותיהם. אם מישהו מתעקש לזלזל בפומבי במה שקדוש למדינה, ובאותו זמן נהנה ומתפרנס ממנה, הוא צבוע חסר כבוד שלא מגיע לו ליהנות מכל הטוב שהאזרחות הישראלית מקנה.
אין משהו שישראל או המערב יכולים לתת על מנת לפייס את הטירוף הרצחני הזה. שום דבר לא יספיק ולא ישביע את הרעב לקורבן אדם
הנה עובדה מעניינת, מרוב שהיא קבועה אף אחד לא עוצר רגע לחשוב למה היא כל כך מובנת מאליה: כשמתרחש פיגוע, כשמישהו יורה, דוקר, דורס או מתפוצץ, כולם יודעים בסבירות של קרוב למאה אחוז מה שפת אמו של המחבל ולאיזו דת הוא משתייך. זה לא רק כאן בארץ, כך היה במגדלי התאומים בניו יורק, בלונדון, פריז ומדריד. האם זה "הכיבוש" שהביא אותם לרסק מטוסים, לפוצץ רכבות ולהחריב מגדלים, תוך שהם לוקחים את חייהם של אלפי בני אדם? אין משהו שישראל או המערב יכולים לתת על מנת לפייס את הטירוף הרצחני הזה. שום דבר לא יספיק ולא ישביע את הרעב לקורבן אדם. אין דרך מלבד מלחמת חורמה ברוע.
גלעד שרוןגלעד שרוןצילום: ירון ברנר
לפני 75 שנה התעלמו ערביי ישראל מהחלטת החלוקה של האו"ם והביאו על עצמם את הנכבה. לפני 55 שנים לא סיפקו גבולות 67 את הערבים והם הביאו על עצמם את הנכסה. לפני 20 שנה לא הספיקו לפלסטינים הסכמי אוסלו, גל הטרור הרצחני שלהם הביא עליהם את מבצע חומת מגן, שהפקיע מידיהם בפועל את השליטה הביטחונית בשטחי A.
דוברי שפת הגרזינים כדאי שתבינו, אנחנו לא הולכים לשום מקום. אפשר שכולם יחיו כאן בשקט, בשלווה וברווחה, אבל כבר יותר ממאה שנה אתם בקטע אחר לגמרי. תראו לאן הגיעה ישראל ואיך היא נראית, ותראו איך נראים מי שניסו לחסלה. תחשבו טוב מה אתם עושים, כדי שלא תביאו על בניכם את מה שהביאו עליכם אבותיכם.
  • גלעד שרון הוא חבר מרכז הליכוד
מעוניינים להציע טור לערוץ הדעות של ynet? שלחו לנו ynetopinion@gmail.com