בן שהר לא ישחק בהפועל תל אביב. אחרי שהחלוץ סיכם לשנתיים ואמור היה להרוויח 360 אלף דולר לאורך כל התקופה (אם היה מקבל שחרור מהפועל באר שבע בה הוא חתום לעונה הבאה), כעת הוא מתרחק מהאדומים.
אחרי שבהפועל תל אביב הבינו שהשחקן מנהל במקביל משא ומתן עם מכבי חיפה הגיב הבעלים שרון ניסנוב: "ירדנו מבן שהר. גם אם הוא לא יחתום במכבי חיפה הוא לא יגיע אלינו. הצענו לו חוזה מכובד ולא ניתן לו להשתמש בנו".
2 צפייה בגלריה
בן שהר במדי הפועל תל אביב ב-2011
בן שהר במדי הפועל תל אביב ב-2011
כבר לא ילבש את מדי הפועל תל אביב. בן שהר
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, שהר הושאל בקיץ הקודם מהפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה לשנתיים, והשתכר כ-350 אלף דולר בעונה הראשונה, אולם לאחר מכן הגיע לסיכום עם המועדון הקפריסאי על פרידה. בהפועל ת"א הוא סגר, כאמור, על חוזה של 360 אלף דולר לשתי עונות, והציפייה הייתה שאלונה ברקת תשלים את שכרו על פי החוזה המקורי שלו.
מהמועדון נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ניהל משא ומתן עם החלוץ בן שהר, אך בעקבות התנהלות בחוסר תום לב מצד השחקן ונציגיו, הוחלט לרדת באופן סופי מהאופציה לצרפו. אנו חשים כי השחקן התנהל בחוסר תום לב במהלך המשא ומתן, זאת על אף שהמועדון הציע לו חוזה מכובד וארוך טווח - במטרה להחתימו. ללבוש את מדי הפועל תל אביב ולשחק לעיני הקהל האדיר שלה, זו זכות ענקית - ועל כך יעיד כל שחקן. מאחלים לבן ונציגיו הצלחה בהמשך הדרך".
2 צפייה בגלריה
בן שהר חוגג
בן שהר חוגג
יחפש קבוצה חדשה. בן שהר
(צילום: אורן אהרוני)
כעת ינסו בהפועל תל אביב לצרף חלוץ זר או את גיא מלמד, שגם שמו עלה. כמו כן, מתוכננת החתמה נוספת של בלם שיסגור את הסגל. בפגישה שנערכה אמש בין שרון ניסנוב לסוכן רונן קצב, שמייצג גם את עומרי אלטמן, שמו של כוכב הפועל ת"א בעונה החולפת כלל לא הועלה, ובכל מקרה אין סיכוי שההצעה שניתנה לו על ידי המועדון (450 אלף דולר לשלוש שנים) תשתנה.
פורסם לראשונה: 06:48, 24.06.21