עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? "מפגשים שיוצרים חיבורים'' הוא מיזם חברתי להיכרויות בליווי אישי על ידי מתנדבים. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 25 ומעלה שעברו את שלב הרווקות, לייעוץ וליווי אישי לצעירים המתמודדים עם מוגבלויות ופונים לעמותה על מנת לחפש זוגיות ע"י הענקת אוזן קשבת ותמיכה, מתן מוטיבציה, אמון וחשיבות לתהליך. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לציפי במייל: team@chiburim.co.il
מי? שי"ל (שירות ייעוץ לאזרח) הוא ארגון המנוהל ע"י משרד הרווחה והשירותים החברתיים בשיתוף הרשויות מקומיות. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים להכוונה וייעוץ לפתרון בעיותיהם ומיצוי זכיותיהם של תושבים ע"י מענה טלפוני, קבלת קהל, סיוע במילוי טפסים, מתן יעוץ ומענה לפניות של אזרחים ועוד. מתי? ימים ושעות משתנים בכל מרכז. למי לפנות? לאסתי במייל: esters@molsa.gov.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת שכן טוב מחלקת מידי שבוע מאות סלי מזון למשפחות נזקקות בסניפים שונים ברחבי הארץ. איפה? טבריה. מה מחפשים? מתנדבים לארגון והכנת כל חבילות המזון, ומשם לחלוקת החבילות ע"י רכבם הפרטי של המתנדבים. מתי? ימי ה'. אריזה בשעות 18:30 – 20:00, וחלוקה מיד לאחר מכן החל מהשעה 20:00. למי לפנות? לטלי במייל: volunteers.m@shachentov.org.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? "סביון" - העמותה למען האזרח הוותיק. איפה? כפר סבא. מה מחפשים? מתנדבים מגיל 16+ לביקורים לקשישים מרותקי בית, באמצעות יצירת קשר אישי עם הקשיש, עידוד ותמיכה. מתי? אחת לשבוע, בימים א'-ו', בשעות גמישות. למי לפנות? לתמר במייל: tp@savionkfs.org.
מי? עמותת צ'יימס ישראל - ארגון שייעודו לפעול למען שיפור איכות חייהם ושיתופם המלא בקהילה של אנשים עם צרכים מיוחדים. איפה? מעונות צ'יימס בתל אביב, חולון, מודיעין ואשקלון. מה מחפשים? מתנדבים מגיל 14+ לסיוע לצוות המעון. ילדי המעון נמצאים בגילאי 3 חודשים עד 4 שנים ונדרשת הצטרפות לסדר יום הנהוג במעון, קריאת סיפור, משחק, יציאה לחצר וכו'. מתי? ימים א'-ה' בין השעות 7:30-15:30 ובימי ו' בין השעות 7:30-12:00. למי לפנות? למעיין במייל: maayan.maor@chimesisrael.org.il.
3 צפייה בגלריה
התנדבות חד פעמית
התנדבות חד פעמית
התנדבות חד פעמית

התנדבות באזור ירושלים והדרום:

מי? ויצו מפעילה בשיתוף עם משרד הרווחה מקלטים לנשים מוכות וילדיהן. המקלטים מספקים מסגרת מגנה לאישה המוכה ולילדיה והכנתם לקראת חיים עצמאיים ללא אלימות. איפה? מקלטים בירושלים ואשדוד. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וליווי הנשים ו/או הילדים במקום. המתנדבים מגיעים למקלט, עורכים היכרות עם האישה או עם הילד ומעניקים עזרה, תמיכה וליווי. ניתן להתנדב עם האישה, עם הילד או עם שניהם. מתי? בין הימים א'-ש', בין השעות 8:00 – 21:00. למי לפנות? לרבקה במייל: rivkan@wizo.org.
מי? בית אפל בגן יבנה היא בית פנימייתי הקולט אליו ילדים ובני נוער אשר הוצאו בצו בית משפט מבתיהם וזקוקים למסגרת מיידית שתקלוט אותם עד שתימצא להם מסגרת לשהות קבועה. "עם הטבע" – מרחב חברתי ירוק הוקם על ידי קבוצת מתנדבים בתוך תחומי הפנימייה עבור החניכים והציבור הרחב. איפה? גן יבנה. מה מחפשים? מתנדבים פרטיים, משפחות או קבוצות שאוהבים לגעת באדמה, לסיוע בתחזוקת המקום עם עבודת תשתית ביער המאכל הקסום. מתי? ימים א'-ה', בין השעות 16:00-19:00. למי לפנות? לאורלי במייל: orlykenneth@gmail.com.