עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת אתגרים נוסדה על ידי נכי צה"ל ואנשי שיקום במטרה להעצים ולשלב חברתית אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע. איפה? בפארקים ושבילים בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לליווי ילדים, נוער ומבוגרים עם מוגבלויות בחוגי רכיבה על אופניים: הגעה לאחת ממיקומי פעילויות העמותה, ליווי החוג ברכיבה על אופניים או בהליכה לצד הרוכבים, עזרה בהתארגנות לפי הצורך ועוד. מתי? בשעות וימים משתנים לפי אזור הפעילות. למי לפנות? לנופר במייל: nufar@etgarim.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? מועדון מיל"ב מקיים פעילויות העשרה לגמלאים בחיפה. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים מעל גיל 30 להעברת הפעלה לקשישים. המתנדב יגיע למועדון ויעביר הפעלה בתחומים שונים, כגון: חוג ציור, תפירה, התעמלות קלה, שירה, מוזיקה, ערבי ריקודים ועוד. מתי? ימי ראשון, בין השעות 10:00-12:00. באופן חד פעמי או מתמשך. למי לפנות? לברוריה במייל: hazait@milav.org.il.

התנדבות באזור השרון:

מי? "מרכז דקל" נותן מענה מקצועי ורב גילאי בקידום אנשים עם צרכים מיוחדים, בכל התפקודים ולאורך כל מעגל החיים. איפה? רעננה. מה מחפשים? מתנדבים להדרכה בקבוצת צעירים (גילאי 18-25) על הרצף האוטיסטי, הנפגשים כדי לפתח מיומנויות חברתיות, תקשורתיות וכישורי חיים. מטרות המפגשים לאפשר עצמאות וחיבור לקהילה בין היתר על ידי יציאה לבילויים חברתיים בעיר. מתי? ימי שלישי וחמישי, בין השעות 17:30-19:00. למי לפנות? לעירית במייל: officedekel@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת "עמך" הוקמה על ידי ניצולי שואה ואנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש כדי להעניק טיפול נפשי ותמיכה לניצולי שואה ובני משפחותיהם. איפה? בבתי הניצולים בערים הבאות: תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, חולון, בת ים ובני ברק. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 24 ומעלה שמעוניינים לקיים ביקורי בית קבועים בבית ניצול/ת השואה, יצירת קשר אישי ומשמעותי, היכרות, הפגת בדידות, מתן תשומת לב ואוזן קשבת. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? למוקד העמותה במייל: mitnadvim.amcha@gmail.com.
מי? עמותת "גג לחיות" מפעילה בית מחסה לבעלי חיים נטושים. איפה? חולון. מה מחפשים? מתנדבים לניקוי כלובים ומתן אוכל לכלבים וחתולים. ההתנדבות כוללת הגעה לבית המחסה, סיוע בעבודה פיזית של ניקיון הכלובים, דאגה שלכל הכלבים והחתולים יש מים ואוכל. מתי? כל יום בין השעות 11:00-16:30. למי לפנות? לאטל (בוואטסאפ בלבד): 054-7727821.

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת חסדי עירית היא עמותה ללא מטרות רווח המבצעת חלוקה של חבילות מזון למשפחות נזקקות ומעניקה עזרה בציוד לאוכלוסיות מעוטות יכולת. איפה? גבעת וושינגטון, בסמוך לאשדוד מה מחפשים? בעלי רכב היכולים להגיע למחסן העמותה ולסייע בחלוקת מזון לנזקקים, על ידי קבלת רשימת כתובות לחלוקת חבילות המזון ופיזור החבילות בערים באזור. מתי? אחת לשבוע בימי רביעי בשעה 20:00. למי לפנות? למיכל במייל: info@hasdeiirit.org.il.