עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? 'מצמצמים רווחים' פועלת להעצמה של צעירים המגיעים מהפריפריה החברתית כלכלית בישראל, שהשתחררו משירות צבאי או לאומי, ונמצאים בשלב המעבר לחיים עצמאיים. איפה? כל הארץ מה מחפשים? מתנדבים לחונכות פרטנית לצעירים בגילאי 20-30 המגיעים מהפריפריה החברתית-כלכלית, ורוצים דמות משמעותית שתלווה אותם. ההתנדבות כוללת ליווי של צעיר או צעירה, יצירת קשר אישי ומתן תמיכה וסיוע באמצעות מפגשים קבועים. מתי? במקום ומועד המתואמים בין הצעיר לחונך בהתאם לנוחותם. ההתנדבות מתקיימת באמצעות שתי פגישות בנות כשעה וחצי בכל חודש, בהתחייבות לפרויקט לשנה. למי לפנות? למירי במייל: miri@closing-ranks.org.

התנדבות באזור הצפון:

מי? מרכז יום "בת גלים" הוא מרכז תעסוקתי עבור אנשים עם צרכים מיוחדים. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ לפרויקט "אחד על אחד". ההתנדבות כוללת הגעה למרכז והדרכת פעילויות וחוגים בנושאים שונים, כגון חוג מחשבים, חוג צילום, חוג אומנות, חוג מוזיקה, חוג תיאטרון ושעת סיפור. כל הפעילויות יותאמו באופן אישי למתנדב/ת בליווי צמוד של צוות המקום ליצירת מעגלי אהבה ונתינה. מתי? בימי א'-ה', בשעות הבוקר והצהריים. למי לפנות? לאפרת במייל: batgalim@maonrt.net.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת מטב מפעילה תוכניות ופרויקטים רבים בתחומים שונים למען החברה והקהילה בישראל, ביניהם דירות לבעלי מוגבלויות במקומות שונים ברחבי הארץ. איפה? תל אביב-יפו, חולון ונתניה. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לבוגרים עם צרכים מיוחדים. ההתנדבות כוללת הגעה לאחת הדירות, ליווי חברתי, יצירת קשר אישי עם החניך, מתן אוזן קשבת, אירוח חברה ועוד. מתי? ימים ושעות גמישים למי לפנות? לאפרת במייל: efratd@matav.org.il.
מי? העמותה למען הקשיש בחולון פועלת לפיתוח והפעלה של שירותים קהילתיים לרווחת קשישי העיר ומפעילה את מרכזי היום "דובנוב" ו"המעפילים". איפה? חולון. מה מחפשים? מתנדבים להעברת פעילות, חוג או הרצאה לקשישים במרכזים. ההתנדבות כוללת הגעה לאחד המרכזים והעברת הרצאות/הפעלות בנושאים שונים, כגון: אקטואליה, היסטוריה, אומנות, תפירה, מוזיקה (יש פסנתר במרכז) או כל דבר שיכול לעניין את השוהים במקום. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 10:00-13:00 לזמן הפעילות. למי לפנות? למיכל במייל: michal-m@012.net.il.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? עמותת "תכלית" מסייעת למשפחות נזקקות, יתומים ואלמנות בירושלים. איפה? ירושלים מה מחפשים? מתנדבים (בעדיפות לגמלאים ואזרחים ותיקים) לסיוע אדמיניסטרטיבי במשרדי העמותה. ההתנדבות כוללת מתן מענה לטלפונים ומיילים, תיוק ועבודה משרדית וניהול מעקב אחר פניות לסיוע וכן פניות מתנדבים. מתי? ימי א'-ה' בין השעות 09:00-15:00, לשלושה ימים בשבוע. למי לפנות? למזכירות העמותה במייל: info@tachlit.org.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? בית הדר הוא בית אבות סיעודי המציע למטופליו מסגרת מגורים איכותית ונוחה בשילוב עם כל השירותים הרפואיים הנחוצים. איפה? אשדוד. מה מחפשים? מתנדבים לעזרה לצוות המקום בבישול, הגשה של המזון לקשישים בחדר האוכל, האכלתם וסיוע שוטף. מתי? אחת בשבוע למשך שעה וחצי, בימים א'-ו' לארוחת הבוקר (7:30), ארוחת הצהריים (12:00) או ארוחת הערב (18:00). למי לפנות? לויקטוריה במייל: victoriam@bethadar.com.
למציאת התנדבויות מותאמות אישית לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין, היכנסו למאגר ההתנדבויות באתר רוח טובה.