3 צפייה בגלריה
אטרקציות לילדים עם בדיקות מהירות
אטרקציות לילדים עם בדיקות מהירות
אטרקציות לילדים עם בדיקות מהירות: רשימה מתעדכנת
(צילום: shutterstock)
יש קורונה - יש גם חופש גדול: לפי ההנחיות החדשות, ילדים בגילי 12-3 שרוצים להיכנס לאטרקציות ואירועים שמחייבים הצגת תו ירוק - נדרשים לבצע קודם כן בדיקות קורונה מהירות, או בדיקת PCR. אבל חופשת הקיץ שתסתיים בקרוב לא מחכה לנו - והילדים דווקא מחכים לה מאוד.
לאור העומסים במתחמי הבדיקות המהירות לילדים שכבר נרשמו במקומות רבים בארץ, ובמד"א מתגברים את נקודות הדיגום ואף מקימים עמדות "היבדק וסע". אז כדאי לדעת - באיזה אטרקציות, מתחמי בילוי, פינות טבע ומרכזי קניות ניתן לעשות את הבדיקות? מי מפעיל אותן ומתי? בדקו במפה המתעדכנת:

  • מכירים מקומות בילוי נוספים שמציעים בדיקות מהירות לילדים בכניסה? כתבו לנו
נזכיר כי לפי ההנחיות שנכנסו לתוקף, התו הירוק הורחב - ויש צורך להציגו בכניסה לתערוכות, אטרקציות שונות, מוזיאונים וספריות, בתי מלון, חדרי כושר וסטודיו, בריכות שחייה, מועדונים ומסיבות, מסעדות (גם בישיבה בחוץ), בתי קפה וכן עבור ביקורים בבתי אבות. בכניסה לשמורות טבע וגנים לאומיים אין צורך להציג תו ירוק, מלבד במופעים או הקרנות הנערכים בשטחם.
קראו עוד:
בני 3-0 פטורים מהצגת התו הירוק, ובני 12-3 יצטרכו להציג בדיקות מהירות במימון המדינה. התשובה לבדיקה המהירה אמורה להתקבל 30-15 דקות ממועד הדיגום. אין צורך בהפניה מרופא, וגם לא בזימון תור.
הבדיקות המהירות שהילדים נדרשים לעבור מאפשרות לכם, ההורים, לקבל "תו ירוק יומי" שיוטמע ישירות באפליקציית רמזור - ואותו להציג במהרה בכניסה לאטרקציה או למקום הבילוי. יש לציין כי אתמול נרשמו
3 צפייה בגלריה
התו הירוק
התו הירוק
התו הירוק
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
אטרקציות לילדים עם בדיקות מהירות
אטרקציות לילדים עם בדיקות מהירות
החופש הגדול לא מחכה לנו - הילדים מחכים לו מאוד
(צילום: shutterstock)
משרד הבריאות פרסם את רשימת מוקדי הבדיקות המהירות ברחבי הארץ, ומסר כי תחילה הם יפעלו במתכונת הרצה. בימים הקרובים תותאם פריסת מתחמי הבדיקות בהתאם לצורך, ויש להניח כי המערך יתוגבר לאור עומסים שנרשמו אתמול בכמה נקודות דיגום.
מתחמי הבדיקות המהירות של מד"א פועלות בחינם לילדים בכל תחנות מגן דוד אדום בארץ, ובאזור המרכז גם מתחמי בדיקות של בית החולים איכילוב - שגם בהם מוצעות בדיקות קורונה מהירות ללא תשלום לילדים בגילי 12-3.
ומי ישלם? המדינה תממן את הבדיקות לילדים עד גיל 12. תינוקות ופעוטות בני 3-0 פטורים מהתו הירוק והתו השמח ואינם נדרשים לבצע בדיקות מהירות בכניסה לאירועים. מי שיבחר לעשות בדיקה לפעוטות בני פחות משלוש - ישלם על הבדיקה. גם בני 12 ומעלה שלא התחסנו, יערכו בדיקות מהירות במימון פרטי.
פורסם לראשונה: 14:10, 19.08.21