#לבד על הבר

בצל הבדיחות הטרחניות שחוזרות בכל מערכת בחירות סביב הסדרי המגורים של מרב מיכאלי וליאור שליין, השניים יצאו סופר-חמודים השבוע בטוויטר, עם טרוניה זוגית טיפוסית ושגרתית למדי ששיגר הסאטיריקן אל עבר יו"ר מפלגת העבודה. "אמת בפוליטיקה, אבל קבענו בעשר וחצי ואני עדיין לבד על הבר", התלונן בן הזוג של מיכאלי בטוויטר, וקיבל ממנה בחזרה תמונת מצב הכוללת צ'ייסרים ריקים ומאזטים אכולים. כמובן שהיו גם מי שראו בציוץ הזה מפגן פומבי בלתי רצוי, אבל הלוואי עלינו עוד תמונות חמודות כאלה מחיי האהבה של הפוליטיקאים בישראל.

#ספין או לא ספין

ומזוגיות פומבית אחת לאחרת לגמרי: אם אתם חיים במדינת ישראל אין סיכוי שלא נחשפתם - באמצעות מסרון, ברשתות החברתיות או ביוטיוב, לעדות חדשה-ישנה בדבר הסכם הזוגיות החשאי של הנתניהוז. בתוך יומיים הסרטון הזה כבר צבר יותר מ-200 אלף צפיות ביוטיוב, אבל בקושי הצליח לגרד את התקשורת המסורתית. אושיות הרשתות החברתיות מתלבטות עדיין אם מדובר בספין שיצא מתוך סביבת נתניהו עצמה - כדי שיוכל להתעסק שוב בביקורת ישנה-נושנה במקום בביקורת אמיתית-עדכנית, או שמא מדובר בניסיון אותנטי להטות את הכף רגע לפני יום הבוחר. כך או כך, זו צפייה מעניינת (לכאורה, לכאורה).

#קופי שופ

נתניהו אוהב קפה. עובדה. בימים האחרונים זכינו לראות אותו מוזג קפה "אותנטי" לבדואים במאהל ומעלה לטיקטוק, שותה הפוך בקפה גן סיפור ומעלה לטוויטר, וגם מבקש פעמיים קפה "בשבילי ובשביל ראש העיר", ומעלה סרטון לייב לפייסבוק.
טל שניידר חדת-העין הספיקה להבחין גם בטקס החיטוט של נתניהו בכיסים, בעודו תר אחר שטר כסף, ובעוזרת שחשה לסייע ותחבה שטר כזה ממש ברגע האחרון. מי שעוקבים אחרי נתניהו בימים האחרונים ברשתות החברתיות כבר רואים את הבליץ כמעט בשיאו: שידורים חיים מהאוטו, מהדרך, מהמפגש האקראי עם תושבים, מוריד מסכה, עוטה מסכה, מדבר, משלהב, אבל בעיקר - שותה קפה, והרבה.