רמי אונגר (73), איל ספנות ואחד מיבואני הרכב הגדולים בישראל, בעל זיכיון היבוא של המותג הדרום קוריאני קיה, רכש מגרש בהרצליה פיתוח תמורת 105 מיליון שקל. ההערכה כי אונגר יהרוס את המבנה הישן הניצב בפינת הרחובות החושלים-שנקר - ויקים מגדלים שאליהם יעתיק את המטה שלו.
אונגר כלול ברשימת 500 עשירי ישראל והונו מוערך בכ-2.9 מיליארד דולר. לצד הזיכיון ליבוא קיה הוא בעלי חברת הספנות ריי שיפינג, שבבעלותה יותר מ-50 אוניות להובלת כלי רכב. לאחרונה דווחה בכלי התקשורת פגיעה "מסתורית" בשתיים מאוניותיו באזור מפרץ עומאן באיחוד האמירויות, חבלה שיוחסה לאיראנים. בבעלותו גם עסקי נדל"ן בארץ, בארה"ב ובאירופה.
1 צפייה בגלריה
רמי אונגר
רמי אונגר
רמי אונגר
(צילום: עמית שעל)
עיריית הרצליה מקדמת תוכנית מתאר לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח, הכוללת הגדלה דרמטית של היקף השטחים הבנויים באזור, מהם לראשונה 2,500 דירות למגורים לעובדי ההייטק. העירייה כבר מקדמת 35 תוכניות עם מגדלים עד 30 קומות.
כל התוכניות חלות על מגרשים שיש בהם כיום בנייני משרדים או חנויות, כמו זה שרכש אונגר. המטרה – לשלש את שטחי המשרדים באזור התעשייה, שיאפשר להקים מגדלים של עשרות קומות ולשלב מלונות ודירות מגורים להשכרה כדי להגדיל את הכנסות העירייה.