למה כל כך קשה לנו לדבר על מיניות עם בן/ת הזוג?

תקשורת מינית היא אחד הנושאים היותר מאתגרים בקרב זוגות, אך גם המשמעותי ביותר לשיפור הזוגיות וחיי המין. למרבה הצער, נראה כי לגברים ולנשים הרבה יותר קל לדבר על הבעיות ביחסי המין שלהם עם אנשים זרים דרך האינטרנט, מאשר עם בן או בת הזוג שלהם.

כך תגרום לה להשתחרר יותר במיטה

מסרים שליליים לגבי מיניות האישה עלולים ליצור לא מעט מחסומים נפשיים אצל נשים רבות, אפילו אם הן נמצאות עם הגבר או האישה שהן אוהבות. שלי ורוד עם דרכים שיעצימו את החיבור עם בת הזוג ויגבירו את התשוקה.

1 צפייה בגלריה
זוג
זוג
אל תתפשרו על המיניות שלכם
(צילום: Shutterstock)

חולמת על בן זוג דומיננטי

תפקידים מגדריים במיטה רק מגבילים אותנו, והיצמדות לאמונה שגברים צריכים להיות היוזמים ומקבלי ההחלטות בחדר השינה עלולה לערער את שביעות הרצון המינית של גברים ונשים כאחד. שלי מבקשת שתנסו לנער את השיפוטיות המגדרית, ותתרכזו נטו במה שעושה לכם נעים.

המטרה: לשכנע אותו לגוון את הסקס שלנו

כל מאמן זוגיות ופסיכותרפיסט יספר לנו שהאויב הגדול של התשוקה בזוגיות ארוכת טווח הוא התסריט המיני שחוזר על עצמו שוב ושוב ושוב. חוקרים ניסו לבדוק איך משאירים את הסקס "טרי" ומרגש.

זהירות: בני זוג שמצפים שתתנהגי כמו שחקנית פורנו

גברים רבים מנסים ליישם את מה שהם רואים על המסך במציאות, ומתאכזבים. מה לעשות? חיי המין שלנו לא נראים כמו בסרטי הפורנו, אז איך זה שאנשים מאמינים שכך צריך להיראות סקס סטנדרטי?
פורסם לראשונה: 11:20, 22.12.20