1 צפייה בגלריה
אוזניות אלחוטיות
אוזניות אלחוטיות
אוזניות אלחוטיות
(צילום: LG, Skullcandy)

Nothing Ear (1)

מחיר: 379 שקלים
הטוב: יש הרבה דברים טובים שאפשר להגיד על הניסיון הראשון של חברת Nothing לייצר אוזניות. קודם כל, הן יפות מאוד - וזה לא דבר של מה בכך כשמדובר בפריט לביש. העיצוב החצי-שקוף, וכן קופסת ההטענה השקופה, משדרות וייב של מוצר יוקרתי - אפילו שהן ממש לא יקרות. היופי הזה גם לא מגיע על חשבון הנוחות. ה-Ear 1 נוחות מאוד וקלות מאוד.
עוד דבר שחייבים לומר זה שיחסית למחיר, אתם מקבלים כאן די הרבה דברים. יש ביטול רעשים אקטיבי סביר לגמרי, יש הטענה אלחוטית והטענה חוטית ב-USB-C, יש זיהוי של הוצאת אוזנייה מהאוזן (כדי לעצור את המוזיקה או להפסיק את ביטול הרעשים). הסאונד עצמו לא רע בכלל ויחסית מאוזן, עם בס נעים מאוד. איכות השיחות טובה מאוד גם היא.
Nothing
הרע: היה לי קשה להסתדר עם הקופסה של האוזניות. משהו בדרך שבה אני אמור למקם אותן להטענה לא עבד לי טוב, וכל הזמן הסתבכתי עם הפעולה. בנוסף, הקופסה קצת גדולה ולא מאוד נוחה בכיס של המכנסיים. כמו כן, יש כאן את אחת האפליקציות המינימליסטיות ביותר של אקוולייזר בשוק - אפשר לבקש הטיה לכיוון בס או צלילים גבוהים, וזהו פחות או יותר.
השורה התחתונה: יחסית למוצר ראשון של חברה חדשה, מדובר בהצהרת כוונות מרשימה. האוזניות האלה אומרות "הנה, יש לנו כמעט כל מה שיש לאוזניות יקרות הרבה יותר, וגם עיצוב מגניב יותר משלהן". זה מסר מעניין, ואשמח מאוד לראות מה יקרה כשהחברה תשיק את דגם האוזניות הבא שלה. החברה הקודמת של קארל פיי, היזם שמאחורי Nothing, היא יצרנית הסמארטפונים OnePlus, שבנתה לעצמה מוניטין בין השאר באמצעות שימוש בפידבק של לקוחותיה כדי ללטש ולשפר את המוצרים. יש לקוות שזה יקרה גם הפעם. (דניס ויטצ'בסקי)

עוד סקירות שיעניינו אתכם:

B&O EQ

מחיר: 1,399 שקלים
הטוב: אולי תגידו שאני מתעסק בשטויות, אבל B&O מייצרים את הקופסאות הכי נעימות לאוזניות נטולות חוטים. אולי רק אפל מתחרה בהן. הקופסה של ה-EQ, זוג ה-Truly Wireless הראשון של החברה עם ביטול רעשים אקטיבי, אינה יוצאת דופן. היא קטנה, מעוגלת, מתכתית, נעימה מאוד למגע ויש לה קפיץ מאוד מספק.
גם לאוזניות שבתוך הקופסה יש הרבה מעלות, אפילו שהן עצמן דווקא נראות די סטנדרטיות. הסאונד הוא בין הטובים בשוק - לא עוד הטיה לכיוון צלילים גבוהים כמו באוזניות נטולות-חוטים הקודמות של החברה. הן גם מייצרות תחושה שמצליחה להתקרב לזו של אוזניות גדולות כשמדובר בניסיון לייצר אשליה של במה שנמצאת לפניכם. בסופו של דבר, מבחינה מוזיקלית מדובר באחת האוזניות הטובות ביותר בשוק.
B&O EQ
הרע: הניסיון הראשון של B&O לייצר ביטול רעשים אקטיבי אינו מדהים. הוא גם לא בדיוק גרוע, אבל יש אוזניות זולות הרבה יותר שמבטלות את הרעשים בצורה הרבה יותר אפקטיבית. כמו כן, משטחי המגע על פני האוזנייה, שבאמצעותם אתם אמורים לשלוט בסאונד, אמנם גדולים, אבל עדיין מצאתי את עצמי מדי פעם מנסה ללחוץ עליהם מספר פעמים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. כמו כן, האוזניות אמנם נוחות מאוד, אבל קצת גדולות, מה שעייף את האוזניים שלי אחרי שעתיים של האזנה.
השורה התחתונה: אם אתם מחפשים אוזניות נטולות חוטים במטרה להקשיב למוזיקה משלל ז'אנרים, ומעוניינים באיכות סאונד טובה אבל בלי הטיה לכיוון ז'אנר כזה או אחר, כדאי לכם לשקול את ה-EQ. אם אתם רוצים אוזניות עם ביטול רעשים אקטיבי כדי להאזין באמצעותן לפודקאסטים וקצת למוזיקה, אין טעם להשקיע בהן - תוכלו למצוא אוזניות זולות יותר שעושות את הדברים שמסביב לאיכות הצליל טוב יותר. (דניס ויטצ'בסקי)

Jabra Elite 7 Pro

מחיר: 699 שקלים
הטוב: ג'ברה עשו זאת שוב - הם הצליחו לייצר אוזניות נטולות חוטים שבטווח המחירים שלהן כמעט ואין להן תחרות. הנוחות, איכות הסאונד, איכות השיחות, Elite 7 Pro עושות הכל נכון. אחרי 85t שקצת התפשרו על הגודל כדי להכניס ביטול רעשים אקטיבי, ה-Elite 7 Pro מקטינות את האוזנייה שוב. ככה היא יושבת עמוק יותר בתוך האוזן, וחוסמת יותר רעשים עוד לפני שהמנגנון האקטיבי נכנס לפעולה. ובגלל שהן קטנות וקלות מאוד, הן לא מציקות לאוזניים. ג'ברה עדיין משלבת כפתורים פיזיים באוזניות שלה, וזה מצוין - לא צריך להתעסק עם משטחי מגע מעצבנים.
בכל הקשור לסאונד, אתם מקבלים יותר ממה שאתם משלמים עליו. לא תקבלו כאן צליל נקי ברמה של אוזניות שעולות פי שניים, אבל רוב המוזיקה ששמעתי דרכן, ממטאל ועד פופ רוסי, נשמעה מספיק טוב בשביל לא לצרום לי. כמו כן, האפליקציה של ג'ברה פשוט מצויינת, ומאפשרת לכם לבצע התאמה אישית הן לסאונד והן לשליטה באוזניות.
Jabra Elite 7 Pro
הרע: ביטול הרעשים של האוזניות האלה מאוד תלוי ביכולת שלהן לאטום את תעלת האוזן. החלק האקטיבי, שבו האוזנייה מנסה לבטל את הצלילים הנכנסים, משפיע פחות מאשר ב-85t או אצל מתחרים בולטים (איירפודס פרו, נגיד). כמו כן, במחיר הזה כבר אפשר היה אולי להוסיף תמיכה בתקני העברת סאונד מתקדמים כמו aptX.
השורה התחתונה: האוזניות האלה הן ממשיכות ראויות למסורת המצויינת של ג'ברה באוזניות נטולות חוטים. ואמנם בתיאוריה הן לא מחליפות את ה-85t אלא נמכרות לצידן, אבל בעיניי ברוב המקומות החשובים הן מהוות שיפור. (דניס ויטצ'בסקי)

LG Tone-FP9W

מחיר: 699 שקלים
הטוב: האוזניות האלחוטיות של LG נוחות לתפעול, מציעות סאונד איכותי ומגיעות עם אפליקציה יעילה. אבל יש להן שלושה יתרונות אחרים, שלחלק מהמשתמשים יישמעו כמו גימיק, בזמן שאחרים ייראו בהם פיצ'רים הכרחיים. הראשון הוא נורית UV שנמצאת בתוך קופסת ההטענה ולטענת היצרנית יכולה להשמיד 99.9% מהחיידקים תוך חמש דקות. פיצ'ר חביב נוסף מאפשר לחבר את הקופסה באמצעות כבל לשקע AUX על מנת להאזין למקור סאונד ללא חיבור בלוטות'. זה יעיל למשל במטוסים, שבדרך כלל לא ניתן להתחבר למערכות המולטימדיה שלהם בצורה אלחוטית. ולבסוף, לטענת היצרנית 5 דקות טעינה בלבד יכולות להעניק לכם שעה של האזנה למוזיקה.
LG Tone-FP9W
הרע: מבחינה עיצובית, מדובר באוזניות גנריות למדי. מהאריזה, דרך קופסת ההטענה ועד לאוזניות עצמן, נראה שב-LG לא ממש השקיעו במחשבה על אלמנט שיגרום לצרכנים להתלהב מהן. בניגוד לדגמים אחרים, מעבר תוך כדי האזנה ממצב ביטול רעשים (ANC) למצב Ambient שבו אתם יכולים לשמוע את הסביבה שלכם, משנה לחלוטין את פרופיל הסאונד.
השורה התחתונה: האוזניות של LG לא נמצאות בקצה הזול של הסקאלה ואפשר למצוא דגמים במחירים יותר נגישים שנשמעים לא פחות טוב מהן. הייתי שוקל לרכוש אותן אם אחד או כמה מהפיצ'רים היחודיים שלהן מדברים אליכם, משמע אם אתם חולקים את האוזניות עם אחרים וחוששים מחיידקים, מבלים הרבה במטוסים או נוהגים לקחת את הסוללה ממש עד לקצה היכולת שלה. (יובל מן)

Skullcandy Push Active

מחיר: 359 שקלים
הטוב: עבר הרבה מאוד זמן מאז שהשתמשתי במוצר כלשהו של חברת סקאלקנדי (Skullcandy) האמריקאית, ולכן הייתי בהחלט סקרן לראות מה השתנה מאז הפעם האחרונה שאוזניות של החברה היו לי בתוך האוזניים. אני חייב לציין שהזמן עשה לסקאלקנדי רק טוב - אוזניות Push Active נראות ומרגישות נהדר, ואיכות הסאונד בהתאם, ועוד לא דיברנו על הפיצ'רים והאפליקציה הפשוט מעולה שהן כוללות, זאת לצד המחיר האטרקטיבי.
העיצוב מזכיר מאוד אוזניות ספורט הודות לקשת הקטנה שעוטפת לכם את החלק העליון של האוזן, ואפילו יש לנו כאן תקן עמידות בפני מים ואבק IP55. את האוזניות עצמן מתפעלים באמצעות זוג כפתורים הממוקמים על גבי כל אחת מהאוזניות, אבל אם תרצו (ואני מאוד ממליץ), תוכלו להשתמש בעוזרת החכמה של האוזניות, שתזהה את הקול שלכם אפילו בזמן שתשמעו מוזיקה ותספק לכם גישה למגוון רחב של פקודות קוליות. ואם זה לא מספיק, כדאי לכם מאוד להוריד את האפליקציה של האוזניות היות והיא פותחת שלל פיצ'רים חדשים שיאפשרו לכם לממש את הפוטנציאל המלא של האוזניות, החל מ-EQ מובנה, אפשרות לצלם תמונות באמצעות האוזניות בפורמט שלט רחוק ואפילו אפשרות לאתר את האוזניות במקרה שהן אבדו לכם.
Skullcandy Push Active
הרע: מכיוון שמדובר באוזניות הכוללות קשת קטנה, הקופסה שלהן גדולה יחסית בהשוואה למתחרות, ואפילו קצת מגושמת. דבר נוסף שפחות אהבתי כאן הוא האיטום הפאסיבי של האוזניות, שעשוי ליצור קצת יותר מדי לחץ על האוזניים שלכם. כמו כן, אפילו שהם פיזיים ונוחים יחסית ללחיצה, המיקום של הכפתורים על גבי האוזניות קצת מוזר, אבל אפשר להתרגל לזה.
השורה התחתונה: סקאלקנדי ללא ספק הצליחה לעורר בי עניין אחרי הרבה זמן שלא שמתי עליה עין, וה-Push Active הן דוגמה נהדרת להתקדמות הטכנולוגיה שהחברה פיתחה לאורך השנים. איכות הסאונד טובה, התמורה די משתלמת למחיר והפיצ'רים החכמים, ובראשם העוזרת החכמה, גונבים את ההצגה. (רועי האן)