השף גולן גורפינקל, שהקים את מסעדת דלאל בנווה צדק והיה השף של המסעדה ב-16 השנים האחרונות, עוזב את המסעדה ואת הקבוצה. מסעדת דלאל נפתחה בנווה צדק לפני כמעט 16 שנה, וגורפינקל היה השף שהוביל את המסעדה לאורך כל השנים. במהלך השנים פתחו הקבוצה וגורפינקל מקומות נוספים של הקבוצה - הקונדיטוריה וגן האירועים השוכנים בסמוך למסעדה, ועוד שני מקומות של קפה דלאל - בכיכר המדינה בתל אביב וברחוב יהודה המכבי בתל אביב.
1 צפייה בגלריה
 גולן גורפינקל: "שמח בשביל דלאל"
 גולן גורפינקל: "שמח בשביל דלאל"
גולן גורפינקל: "שמח בשביל דלאל"
(צילום: טל שחר)
גורפינקל הגיע למסעדת דלאל אחרי קריירה ארוכה שעשה במסעדות של חיים כהן ובמסעדת מאנטה ריי. היחסים בינו לבין לייטרסדורף היו לאורך השנים יציבים ופוריים, וגלשו גם לחברות אישית הדוקה בין השניים. השותפות שלהם הייתה לאורך השנים דוגמה לשותפות מוצלחת בעסקי המסעדנות.
השף גולן גורפינקל, מסר בתגובה: "הכל נעשה בהסכמה ובהחלטה משותפת, אנחנו חברים טובים, יש לי עוד חלומות שאני שואף אליהם ויש לי דברים שאני רוצה להגשים ולעשות. אני מקבל הרבה הצעות מכל מיני מקומות וכרגע בוחן את הדברים. אני שמח בשביל דלאל והמקום תמיד בלב שלי, נשארנו חברים. עכשיו אני גם רווק אז אני בכלל בקטע של התחלות חדשות".
לפני כחמש שנים עבר גורפינקל טרגדיה גדולה ואיבד את בתו היחידה, מאי גורפינקל, שנפטרה ממחלת הסרטן כשהיא בת 15. בהמשך לתגובה על עזיבת המסעדה מסר גורפינקל כי "כרגע אני רוצה להתרכז בהקמת משפחה ובילדים, זה משהו שחשוב לי מאוד".
מקבוצת דלאל נמסר בתגובה: "לאחר 16 שנות עבודה פוריות, יצירתיות ואינטנסיביות, החליטו שף גולן גורפינקל ובעלת דלאל, דושי לייטרסדורף, להפריד את דרכם המקצועית. השניים תמיד היו ולעולם יישארו, חברי אמת ומאחלים ברכה והצלחה בהמשך".