עובר מאדום לאדום: שי אליאס חתם היום (רביעי) בהפועל באר שבע. סגנית האלופה תשלם להפועל ת"א 750 אלף אירו על הקשר, כפי שנחשף אתמול (שלישי) ב-ynet. הפועל ב"ש גם תעביר להפועל ת"א 20 אחוז מהסכום במקרה של מכירה עתידית.
נציגי שני המועדונים נפגשו אתמול, כשהיה ניסיון למצוא נוסחה להוצאת העסקה לפועל, כולל הצעה נמוכה יותר וצירוף שחקן נוסף מבאר שבע, אחרי שההצעה ההתחלתית של אלונה ברקת עמדה על חצי מיליון אירו. אולם הפועל ת"א התעקשה על כך שב"ש תשלם את סעיף השיחרור של הקשר, שעומד על 750 אלף אירו. אליאס חתם על חוזה לשלוש שנים בבאר שבע.
1 צפייה בגלריה
שי אליאס
שי אליאס
שי אליאס
(צילום: עוז מועלם)
הנחת העבודה של המנהל המקצועי של הפועל ת"א, עומר בוקסנבוים, הייתה כי אליאס והמגן השמאלי דורון ליידנר לא יישארו בעונה הבאה. ליידנר ייצא ככל הנראה בשבוע הבא להתרשמות בשני המועדונים האיטלקים שמעוניינים בו, בולוניה וסאסואולו. אחרי שסגרה את עסקת אליאס, וקיבלה 150 אלף יורו על מרקו ינקוביץ', הפועל צפויה לסיים את הקיץ עם מכירת דורון ליידנר והכנסות של שלושה מיליון אירו.
עסקת השאלתו של אלן אוז'בולט מסלובן ברטיסלבה אמורה להיסגר ביממה הקרובה אחרי שהחלוץ הסלובני, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה, סיכם את תנאיו במועדון: 180 אלף יורו לעונה. גם סינטיהו סלליך מנהל מו"מ מתקדם עם האדומים מת"א, כמו גם הקשר יובל אשכנזי. שתי המטרות הבאות הן החתמת בלם זר וקשר זר נוסף, ככל הידוע מהליגה השניה בספרד.
פורסם לראשונה: 10:41, 29.06.22