3 צפייה בגלריה
החשוד באונס התיירת
החשוד באונס התיירת
הנאשם בבית המשפט. מואשם באונס של תיירת מגרמניה
(צילום: גיל נחושתן)
פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד תושב בית שאן (53), בגין אונס תיירת כבת 30 מגרמניה. בחקירתו במשטרה טען כי המעשה בוצע בהסכמה.
משטרת בית שאן פתחה בחקירה באמצע החודש שעבר. מהחקירה - שהתגבשה לכתב אישום - עולה כי התיירת הייתה אמורה לעבור לירדן, אולם מאחר שהיה מדובר בערב פסח, נסגר מעבר הגבול מוקדם מהרגיל. התיירת נאלצה להישאר בבית שאן, אך האכסניות בעיר היו מלאות. היא הופנתה לנאשם, שמחזיק בדירות אירוח בעיר.
3 צפייה בגלריה
החשוד באונס התיירת
החשוד באונס התיירת
הנאשם ועורך דינו
(צילום: גיל נחושתן)
הנאשם, כך התברר, סייע לתיירת שהתקשתה לשלם את המחיר שביקש, ואף סיפק לה מודם לאינטרנט והבטיח שיסיע אותה למחרת למעבר הגבול. עם זאת, הוא לקח עמו את מפתח החדר, כך שהיא לא יכולה הייתה לצאת.
בהמשך היום הגיע הנאשם לחדר והביא עמו יין. לאחר ששתו, הציע לתיירת כי יעשה לה מסאז', ובהמשך ביצע בה מעשים מגונים ואונס. היא סיפרה בחקירתה כי הביעה התנגדות, אולם הוא המשיך במעשיו ואמר לה "זה תיכף נגמר, תעזרי לי כפי שעזרתי לך".
3 צפייה בגלריה
החשוד באונס התיירת
החשוד באונס התיירת
(צילום: גיל נחושתן)
למחרת דיווחה התיירת על המקרה לשגרירות גרמניה, עברה בדיקה רפואית ודיווחה על המקרה גם לעובדת הסוציאלית בבית החולים. בהמשך עברה לירדן כפי שתכננה. לבקשת משטרת בית שאן, חזרה התיירת לארץ ומסרה עדות נוספת לחוקרים.
האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל כץ ועו"ד טל מושקוביץ מפרקליטות מחוז צפון, מייחס לנאשם שתי עבירות אונס ועבירות של מעשים מגונים וכליאת שווא. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.
הנאשם מיוצג על ידי עו"ד זוהר ארבל. הסנגור מכחיש את המיוחס לו וטוען כי המעשים בוצעו בהסכמה.