דוכן הטוסט של עומר מילר, שנפתח בתקופת הקורונה ברחוב הרצל בתל אביב, מגיע עכשיו לשאר חלקי הארץ: הטוסט יימכר במשאיות אוכל (פוד טראקס) שימוקמו בסניפי רשת תחנות הדלק פז ובחנויות יילו. המשאיות ימותגו בשם Leon, בדומה לדוכן הראשון.
משאיות האוכל יתחלקו לניידות ולנייחות - חלק ימוקמו כדרך קבע בתחנות הדלק של הרשת, וחלקן ינועו ברחבי הארץ. המשאית הראשונה של לאון תמוקם בתחנת הדלק פז בשדרות רוקח בתל אביב, מול הלונה פארק ובסמוך לפארק הירקון. המשאית תעמוד שם במשך כשבועיים - החל מהשבוע הבא (יום רביעי, 13/10).
4 צפייה בגלריה
פודטראק עומר מילר
פודטראק עומר מילר
פודטראק לאון, עומר מילר
(צילום: יח"צ)
בהמשך תנדוד המשאית למתחם פז בגדרה, בבאר שבע ובקריית מוצקין, ותציע שם את הטוסט של מילר. סניפים נוספים של רשת לאון ייפתחו גם בתוך חלק מחנויות יילו.
במקום יוגשו כריכי ביס וטוסטים כמו זוקיני רוקפור, פטריות ופרמז'ן, כתף חלפיניו, הודו ורוקט, עוף סרירצה ועוד, ובגזרת המתוקים יוגשו מאפים, גלידות ושייקים. טווח המחירים יהיה 12-42 שקלים.
4 צפייה בגלריה
לאון טוסט - המונה טועם
לאון טוסט - המונה טועם
(צילום: קובי רובין)
4 צפייה בגלריה
לאון טוסט - המונה טועם
לאון טוסט - המונה טועם
לאון טוסט בתל אביב
(צילום: קובי רובין)
"טוסט זה מאכל ביתי וישראלי ואין מישהו שלא אוהב טוסט", אמר עומר מילר ל-ynet, "טוסט זה מנחם, זה קל וזה טוב בקיץ וגם בחורף".
זה תוצר של הקורונה? "את לאון פתחנו בקורונה והוא הפך מיד להצלחה. היינו במשא ומתן ארוך ומשמח עם רשת יילו ואנחנו מתכננים לגדול איתם. הפנטזיה שלי היא שכמה שיותר אנשים ייגעו באוכל שלי. אנחנו מייצרים הכל בשביל הרשת, אנחנו אחראים על המוצר ועושים הכל בשיתוף פעולה מלא".
השותפים של מילר בפרויקט הם איש העסקים דוד טור, שאחראי על מקומות בילוי רבים ומוצלחים בתל אביב וגבי זילבר (שברזומה שלו מקומות כמו בית הקפה דא דא ודא ורשת הכריכים רובן).
4 צפייה בגלריה
פודטראק עומר מילר
פודטראק עומר מילר
לאון: גם שייקים וגלידות
(צילום: יח"צ)
ניר שטרן מנכ"ל קבוצת פז, מסר בתגובה: ״חנויות הנוחות של יילו משרתות מיליוני ישראלים בכל רחבי הארץ ובפרט בדרכים. הפודטראקים החדשים מרחיבים את היצע הנוחות ללקוחותינו, ומאפשרים לנו לחזק את החוויה הקולינרית בדרכים ברחבי הארץ. אני שמח על שיתוף הפעולה עם השף המצליח עומר מילר, שמבין גם הוא את הצורך והרצון של מאות אלפי ישראלים המתגוררים בכל רחבי הארץ ליהנות מאוכל מהיר איכותי".