בהפועל באר שבע קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד בגמר גביע הטוטו אמש (ד') למכבי חיפה. האכזבה הגיעה דווקא מכיוון שבמשחק עצמו הקבוצה של רוני לוי לא נפלה מהאלופה של ברק בכר. באר שבע אף הובילה לכל אורך המחצית השניה, אך ספגה שער שוויון בדקה ה-85 שגרר את הקבוצות לפנדלים בו שישה משחקני הקבוצה כבשו מלבד מריאנו בריירו ודור מיכה שהחמיצו.
מיכה, שהחמיץ את הפנדל האחרון שקבע את ההפסד, נראה שבור בסיום. יש לציין שגם בחצי הגמר הוא החמיץ פנדל נגד הפועל חיפה, אך אז זה לא הוביל להפסד. בכלל כמי שהציפיות ממנו להוביל את הקבוצה, יכולתו של מיכה עד עתה מאכזבת וניכר שהלחץ עליו גדול מאוד. מיד לאחר ההחמצה שחקני הקבוצה והצוות המקצועי עטפו אותו. גם אוהדי הקבוצה באיצטדיון בנתניה שרו לו שירי עידוד. במועדון יעבדו עם מיכה גם בפן המנטלי על מנת שיתאושש במהירות.
1 צפייה בגלריה
ברדה ושכטר מנחמים את מיכה
ברדה ושכטר מנחמים את מיכה
ברדה ושכטר מנחמים את מיכה
(צילום: עוז מועלם)
החבר הכי טוב שלו בקבוצה, איתי שכטר, ששיחק איתו במכבי תל אביב, ניגש גם הוא לנחם אותו והשניים כבר דיברו על חשיבות המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב בליגה, בשבת הקרובה באיצטדיון טוטו טרנר. הצילום של השניים מדברים נראה בטלוויזיה. ברשתות החברתיות הופץ תרגום לא נכון של קריאת השפתיים לדבריו של שכטר מה שיצר מהומה בקרב אוהדי באר-שבע ומכבי תל אביב. לטענת מומחה לקריאת שפתיים שכטר בסך הכל דירבן את מיכה על כך שהם חייבים לנצח את מכבי תל אביב באמצעות ארגיות שהשחקנים יצרכו להביא.
כמו ששכטר תיאר בפני מיכה, בקבוצה מבינים היטב את חשיבות המשחק נגד מכבי תל אביב ויודעים שניצחון על הצהובים לצד המשחק היכולת הטובה אתמול יהוו הצהרת כוונות לגבי יכולתם להיאבק העונה בצמרת.
במחזור שלאחר מכן שוב הם יפגשו את מכבי חיפה, הפעם בסמי עופר במסגרת הליגה. איאד אבו עביד, שנראה אתמול טוב בעמדת הבלם, הוחלף לקראת הסיום במיגל ויטור בשל רגישות במפשעה. ויטור צפוי לחזור להרכב בשבת. השוער עומרי גלזר נראה טוב אתמול ולא מן הנמנע שהוא יקבל הזדמנות להמשיך בין הקורות על חשבונו של אריאל הרוש.