1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
(צילום: shutterstock)
המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר ממרחב חוף של המשטרה, בגין תקיפת בת זוגו ואיומים עליה כי "יהרוג אותה". המעשים בוצעו לעיני ילדיהם, ובתם הקטינה נפגעה אף היא מהנאשם.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן לביא ונחקר על ידי צוות חוף במח"ש, לבני הזוג שלושה ילדים והם נשואים כ-13 שנים. במהלך חייהם המשותפים נהג הנאשם באלימות פיזית ומילולית כלפי המתלוננת. בין היתר, כיוון נשק לראשה ואיים עליה כי "אם לא תשתקי אהרוג אותך", הכה אותה וגרם לה לחבלות, ואף שבר חפצים בביתם. באחד המקרים, לאחר ויכוח שפרץ בין בני הזוג, הנאשם הכה את המתלוננת בגופה ובפניה, סטר לה וחנק אותה באמצעות כרית, וזאת לעיני ילדיהם.
בשלב מסוים בתם הבכורה הכתה את הנאשם בפניו במטרה לגונן על אמה, וזה בתגובה הדף אותה בפניה. במקרה אחר, גם הוא על רקע ויכוח בין בני הזוג, הכה הנאשם את המתלוננת באמצעות חפץ. היא נחבלה בראשה וירד לה דם. במקרה נוסף הדף הנאשם את המתלוננת על קיר בביתם, וכתוצאה מכך היא נחבלה באצבע ובכף רגלה. השוטר, כך על פי כתב האישום, אף צילם במספר הזדמנות את ילדיו כשהורה להם לומר בכזב כי אמם היא זאת שהכתה אותם.
כתב האישום מייחס לשוטר ביצוע עבירות של איומים, תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות, היזק לרכוש בזדון, תקיפה בנסיבות מחמירות של קטין בידי אחראי ובידוי ראייה. מח"ש ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, ובית המשפט הוציא צו פרסם על כל פרט העלול לזהות את המתלוננת והנאשם.