רעייתו של יו"ר הליכוד מצטרפת לקמפיין: שרה נתניהו השתתפה אמש (יום רביעי) בחוג בית בגבעת שמואל לצידן של חברות כנסת מהליכוד, ואמרה כי "אם חלילה לא נביא (61 - מ"א), רוב הסיכויים שיהיו בחירות שישיות והממשלה הנוראית הזאת תמשיך. אם יהיה להם 61 זה כמובן עם טיבי ועודה, ופשוט תפסיק להיות ממשלה יהודית ומדינה יהודית. מדינת ישראל תישלט על ידי עודה וטיבי".
1 צפייה בגלריה
שרה נתניהו בחוג בית בגבעת שמואל
שרה נתניהו בחוג בית בגבעת שמואל
שרה נתניהו בחוג הבית בגבעת שמואל. בסיס המצביעים של שקד
בחוג הבית, שנערך לנשים בהשתתפות חברות הכנסת מירי רגב, קטי שטרית, עידית סילמן וחברת הכנסת לשעבר שולי מועלם, הוסיפה נתניהו: "צריכים להבין שיהיו כאן ארבע שנים שיובילו את מדינת ישראל באמת לאסונות, אבל גם להיותה מדינה לא יהודית. כל הנושא של ישראל כמדינה יהודית הוא רק כאשר הגוש שלנו, הימין, שזה בעצם רוב העם".
עוד אמרה נתניהו כי "כואב לכולנו לראות אנשים טובים מאיתנו שמדברים על הצבעה לגנץ. אני לא רוצה להביע עליו שום דעה, זה לא באמת ענייננו, אבל הוא פשוט שמאל ושייך לממשלת השמאל. זו לא מילה גסה, היא בהחלט בסדר, אבל צריך שאנשים יידעו".
חוג הבית התקיים בגבעת שמואל, וגורמים פוליטיים אומרים שבחירת המקום אינה מקרית, שכן מדובר בבסיס מצביעים של יו"ר הבית היהודי איילת שקד ושל ראש העיר גבעת שמואל, המשמש מספר 2 של שקד, יוסי ברודני. למעשה, מדובר בעוד מהלך של הליכוד בניסיון לקרוץ לקהל שאליו מכוונת שקד - בעיקר נשות הציונות הדתית. נתניהו ניצלה את הבמה ועקצה את יו"ר הבית היהודי, ודיברה על "מעשה הונאה של שישה מנדטים", בעודה רומזת לשקד ולבנט. "יש אחת שם שחזרה אלינו, וחוזרים בתשובה. אני שמחה לא רק לקבל אותה, אלא יחד עם בעלה המקסים", אמרה על ח"כ עידית סילמן שעזבה את הקואליציה של בנט ולפיד ושובצה ברשימת הליכוד.
שרה נתניהו סיפרה בחוג הבית גם כי היועץ המשפטי של עיריית ירושלים קיבל לא פעם שאילתות מכלי תקשורת בעניינה, ולדבריה הוא בין היתר נשאל אם היא מעבירה כרטיס כשמגיעה לעבודה. היא ציינה עוד שהיא אשת ראש הממשלה הראשונה שהמשיכה לעבוד במשרתה.
אמש שודרה בחדשות רשת הקלטה של שרה נתניהו מימי כהונת בעלה כראש הממשלה, ובה היא נשמעת מדברת על אבטחת ביתם ברחוב עזה בירושלים. בהקלטה נשמעה נתניהו מדברת נגד ראש השב"כ דאז יובל דיסקין, ומכנה אותו "חרא", "טמבל" ו"חוצפן" בשיחה עם ניר חפץ. בליכוד מסרו בתגובה כי מדובר ב"הקלטות סתר מוטות, ערוכות ומגמתיות של גורמים שעוינים את ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו".
פורסם לראשונה: 23:57, 19.10.22