עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת תעצומות המסייעת לחולי סרטן בבניית תכנית הוליסטית אישית לריפוי ולהחלמה. איפה? בכל הארץ, מבית המתנדב. מה מחפשים? מתנדבים עם היכרות בעולם הריפוי הטבעי, ידע וניסיון בפייסבוק ורשתות חברתיות וכן באוריינטציה שיווקית, לניהול וקידום דפי הפייסבוק של העמותה. התנדבות כוללת העלאת תכנים בנושא של בריאות, קידום תכנים והגדלת הנוכחות של תעצומות בקבוצות הרלוונטיות ברחבי הפייסבוק ומתן מענה לפניות ויצירת תוכן. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? ללירז במייל: office@taatzumot.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? מועדון נכי צה"ל מהווה מסגרת חברתית ותעסוקתית עבור פצועי צה"ל. איפה? טבריה. מה מחפשים? מתנדבים מקצועיים להעברת הרצאות לנכי צה"ל. ההתנדבות כוללת העברת הרצאה לבאים למועדון בהיסטוריה, מורשת קרב, גיאוגרפיה, תרבות, אמנות ותחומים נוספים. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 9:00-13:00. למי לפנות? לאורלי במייל: sorliyarden@gmail.com.
מי? עמותת לב ח"ש הפועלת למען פרטים ומשפחות נזקקות. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים להגעה למשרדי העמותה ומתן סיוע בתחום האדמיניסטרציה באמצעות מענה טלפוני, מיילים, עבודה באופיס ועוד. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 08:00-16:00. למי לפנות? להדס במייל: nisharimb@levchash.co.il.

התנדבות באזור השרון:

מי? עמותת לקט ישראל - ארגון גג המציל מזון ומעביר לעמותות המחלקות לנזקקים וניצולי שואה. איפה? הרצליה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16+, לאריזה של חבילות מזון. מתי? ימי חמישי, בין השעות 14:00-16:00. למי לפנות? למוקד העמותה במייל: leket@leket.org.
התנדבות באזור המרכז:
מי? עמותת איל"ן המספקת שירותים לילדים ובוגרים עם מוגבלות פיזית. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16 ומעלה, להתנדבות עם ילדים במועדוניות ביה"ס און וגן און שמפעילות העמותה. ההתנדבות כוללת משחק קבוצתי, פעילות יצירה עם הילדים וכדומה. בנוסף, ניתן להתנדב גם עם בוגרים במרכז היום "בית חנה" שמפעילה העמותה בעזרת ליווי וחניכה אישיים, פעילות קבוצתית, העברת סדנאות או הרצאות. מתי? ימי א'-ה'. למועדוניות און ניתן להגיע בין השעות 15:00-17:00, ולבית חנה בין השעות 10:00-14:00. למי לפנות? לשירן במייל: shirand@ilan-israel.co.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? היחידה לשיקום נפגעי סמים פועלת למען המלחמה בסמים ואלכוהול ברמה העירונית, ולמען שיקום הנשים הנגמלות מסמים ומלווה אותם בתהליך השיקום, והיציאה לחיים העצמאיים. איפה? באר-שבע. מה מחפשים? מתנדבות לחונכות אישית או קבוצתית לנשים בשיקום מהתמכרות לסמים או אלכוהול. ההתנדבות כוללת יצירת קשר אישי עם הנשים, מתן אוזן קשבת, העברת הזמנים בנעימים דרך משחק או פעילות חברתית משותפת וכו'. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 18:00-20:00. בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לשרון במייל: sharong2@br7.org.il.
  • למציאת התנדבויות מותאמות אישית לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין היכנסו למאגר ההתנדבויות באתר רוח טובה.