חברת Cell-Now הודיעה הבוקר (יום א') כי תחל לייבא כבר במהלך החודש הקרוב את מכשירי מותג הונור (HONOR) הסיני לישראל. המותג היה בבעלותה של חברת וואווי ונמכר בשנת 2020 בעסקה המוערכת בשווי של 15 מיליארד דולר. בשלב הראשון יובאו לישראל שני סמארטפונים ראשונים, זאת לצד שעון חכם ואוזניות. בהמשך מתוכננים להגיע למדפים דגמים נוספים בהם HONOR X9 ו-HONOR Magic4 Pro.
3 צפייה בגלריה
הונור 20
הונור 20
מותג סיני נוסף בשוק הישראלי
(צילום: AP)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

הונור החל את דרכו בתור המותג המוזל של ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי. בשנת 2020, בצל החרם האמריקני, מכרה וואווי את המותג, שעבר לבעלותה של חברה חדשה בשם Zhixin New Information, המורכבת מכ-30 סוכנים ומשווקים של הונור שביקשו להבטיח את הישרדות המותג. סכום העסקה לא פורסם באופן רשמי, אך לפי דיווחים מדובר בכ-15 מיליארד דולר.
הונור תגיע לישראל בשלב הראשון עם שני מכשירים, HONOR X8 ו-HONOR X7. כמו כן, ישווקו לצד המכשירים שעון חכם Magic Watch GS3 ואוזניות Earbuds 3 Pro. יבואנית המותג Cell-Now הודיעה שכל מוצרי המותג ישווקו באתר המותג הייעודי וכן אצל המשווקים המורשים בישראל ביחד עם 24 חודשי אחריות. נציין שבניגוד לוואווי - מכשירי הונור מגיעים עם תמיכה מלאה בחנות האפליקציות והשירותים של גוגל.
Honor מצטרפת לשורה של יצרניות סמארטפונים סיניות שעשו עלייה בשנים האחרונות: בשנת 2020 החלה חברת באג לייבא את המכשירים של חברת Realme, ב-2021 החלה רונלייט לייבא את המכשירים של OPPO, והשנה החלה בנדא מגנטיק לייבא את המכשירים של Vivo. שלושת היצרניות האלה שייכות לתאגיד סיני אחד בשם BBK. חברת Cell-Now, אגב, כבר מייבאת לישראל את המכשירים של חברת וואן פלוס ששייכת גם היא לאותו תאגיד. התחרות בשוק הסמארטפונים צפויה להתעצם עוד יותר כאשר חברת באג תתחיל לשווק בישראל את הסמארטפון של חברת Nothing שאירוע ההשקה הבינלאומי שלו יתקיים בשבוע הבא.

HONOR X8

HONOR X8 יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית 1080x2388 ועם פאנל IPS התומך בקצב רענון של 90 הרץ. ערכת העיבוד של המכשיר היא Snapdragon 680 4G, שתגיע לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 6 גיגה-בייט. נפח האחסון של המכשיר יעמוד על כ-128 גיגה-בייט, ללא תמיכה בהרחבת זיכרון באמצעות כרטיס חיצוני.
3 צפייה בגלריה
Honor X8
Honor X8
Honor X8
(צילום: Honor)
מערך הצילום של המכשיר יציע 4 חיישנים, הראשי שבהם ברזולוציית 64 מגה-פיקסל, זאת לצד חיישן לצילום רחב 5 מגה-פיקסל, חיישן מאקרו 2 מגה-פיקסל וחיישן עומק 2 מגה-פיקסל. מצלמת הסלפי של המכשיר תגיע עם חיישן ברזולוציית 16 מגה-פיקסל. סוללת המכשיר תגיע בנפח של 4,000 מיליאמפר-שעה ותתמוך בטעינה מהירה חוטית בהספק של 22.5 וואט.
המחיר המומלץ: 1,199 שקלים.

HONOR X7

HONOR X7 יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית 720x1600 ועם פאנל IPS התומך בקצב רענון של 90 הרץ. ערכת העיבוד של המכשיר היא Snapdragon 680 4G, שתגיע לצד זיכרון עבודה בנפח של 4 גיגה-בייט. נפח האחסון של המכשיר יעמוד על כ-128 גיגה-בייט - אולם כאן תינתן אפשרות להרחבת זיכרון באמצעות כרטיס חיצוני.
3 צפייה בגלריה
Honor X7
Honor X7
Honor X7
(צילום: Honor)
מערך הצילום של המכשיר יציע גם הוא 4 חיישנים, הראשי שבהם ברזולוציית 48 מגה-פיקסל, לצד שלושת החיישנים האחרים שניתן למצוא בדגם ה-X8. מצלמת הסלפי של המכשיר תגיע עם חיישן ברזולוציית 8 מגה-פיקסל. סוללת המכשיר תגיע בנפח של 5,000 מיליאמפר-שעה ותתמוך בטעינה מהירה חוטית בהספק של 22.5 וואט.
המחיר המומלץ: 999 שקלים.