אין ספק שספוטיפיי היא אחת מאפליקציות המוזיקה הפופולריות ביותר בעולם, עם 172 מיליון משתמשי פרימיום נכון לסוף 2021. מתחת לכל השירים והפודקאסטים, מסתתרים לא מעט פיצ'רים ויכולות מעניינות שיהפכו את חווית השימוש שלכם לטובה יותר ומוזיקלית יותר. ריכזנו עבורכם חמישה פיצ'רים שאתם חייבים להכיר באפליקציה.
1 צפייה בגלריה
ספוטיפיי
ספוטיפיי
ספוטיפיי
(צילום: Shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

האזנה קבוצתית

חולמים להאזין לפרק האחרון של ריפרש יחד עם חבר קרוב שנמצא רחוק? הגיע הזמן שתכירו את פיצ'ר ההאזנה הקבוצתית. לאחר שבחרתם את התוכן שתרצו לשמוע יחד עם חבר, לחצו על מכשירים (אייקון הרמקול-מסך) ועל כפתור "להאזנה קבוצתית". מכאן תוכלו להזמין את החברים שלכם באמצעות קישור ייעודי אל חדר ההאזנה שלכם, ולהאזין יחד לתוכן האהוב עליכם בסנכרון מושלם. פיצ'ר זה עובד רק אם כל המשתמשים הינם משתמשי פרימיום.
מדריך ספוטיפיי האזנה קבוצתית


Spotify Codes

דרך נוספת וקלה לשתף את המוזיקה שלכם עם החברים שלכם היא Spotify Codes. לחיצה על תפריט בעמוד הפלייליסט שלכם (אייקון שלוש הנקודות) תציג לכם שלל אפשרויות להגדרת הפלייליסט שלכם. התמונה שמוצגת לכם בחלקו העליון של התפריט היא למעשה Spotify Code - תמונת קוד ייעודית שניתן לסרוק באמצעות האפליקציה ובכך למצוא את הפלייליסט שלכם בקלות. תוכלו לשתף את התמונה עם החברים שלכם, ועל ידי כניסה לתפריט החיפוש ולחיצה על אייקון המצלמה, תוכלו לסרוק את ה-Spotify Code שלכם (או כל קוד שמשויך לפלייליסט אחר) ולהגיע לפלייליסט הקשור אליו בקלות ובתוך רגע.
מדריך ספוטיפיי Spotify Codes


האזנה פרטית

אין ספק שספוטיפיי מעודדת את המשתמשים שלה לשתף את המוזיקה שהם שומעים עם חבריהם, אבל רבים מאיתנו מעדיפים גם קצת פרטיות. לשם כך ספוטיפיי כוללת באפליקציה את האפשרות להפעלת השמעה פרטית. על ידי כניסה להגדרות (אייקון גלגל השיניים) > חברתיות > השמעה פרטית, תוכלו להאזין בחופשיות ובאנונימיות מוחלטת למוזיקה בגבולות האפליקציה. המשמעות היא שספוטיפיי לא תעקוב אחרי מה ששמעתם, ולא תציע לכם שירים חדשים בהתבסס על מה ששמעתם במהלך ההאזנה הפרטית. הפיצ'ר יישאר דלוק עד לרגע שתסגרו את האפליקציה, ובמידה ותרצו להפעיל השמעה פרטית פעם נוספת, תיאלצו להפעיל את הפיצ'ר מחדש.
מדריך ספוטיפיי האזנה פרטית


שיפור פלייליסטים

יצרתם פלייליסט מושלם אבל מרגישים שחסר לו טאץ' אחרון? הכירו שני כלים שיאפשרו לכם לשפר את רשימת ההשמעה שלכם בקלות. על ידי כניסה לפלייליסט שלכם ולחיצה על כפתור "לשיפור", ספוטיפיי תוסיף לפלייליסט שלכם שירים מומלצים המתבססים על סוגי השירים שכבר נמצאים בו. כמו כן, בתחתית הפלייליסט תוכלו למצוא רשימת שירים מומלצים, אותם תוכלו להוסיף לפלייליסט בלחיצת כפתור. לא מצאתם שיר שאהבתם ברשימה המומלצת? לחיצה על רענון תספק לכם שלל שירים מומלצים חדשים לנסות.
מדריך ספוטיפיי שיפור פלייליסט


מילים לשירים

בחודשים האחרונים החלה ספוטיפיי לשתף פעולה עם Musixmatch, שירות שעד לא מזמן היה זמין כאפליקציה נפרדת מספוטיפיי ואפשר להציג את מילות השיר שמתנגן ברקע בקלות. כעת, במסגרת שיתוף הפעולה ניתן להציג את מילות השירים באופן מובנה בתוך ספוטיפיי. כל שעליכם לעשות הוא לגלול למטה לחלון מילות השיר, ותוכלו לשיר בקלות עם המילים של השיר מולכם. יש לציין שלא כל השירים מציעים את רשימת המילים באופן מובנה, אבל מדובר בחלק ניכר מהם ללא ספק, ורובם אפילו מסונכרים עם השיר עצמו כשמילים מופיעות בסנכרון לשמע, ממש כמו קריוקי אמיתי.
מדריך ספוטיפיי מילים לשירים