היזם והפעיל החברתי, זיו שילון, רכש דירה בשווי של כ-3.9 מיליון שקל בפרויקט רובינא הירוקה, שמקימות החברות יוסי אברהמי ואלמוגים בהרצליה. פרויקט רובינא הירוקה כולל 48 יחידות דיור בשלושה בנייני בוטיק בני חמש קומות. הדירה שרכש שילון היא בת חמישה חדרים בקומה השנייה. לפי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של אברהמי: "המתחם מצוי באזור ששומר על ציביון בנייה כפרי, ומושך בעיקר משפחות צעירות".
3 צפייה בגלריה
זיו שילון
זיו שילון
זיו שילון
(צילום: עוז מועלם)

סנדי בר עוברת מהקרב על המילקי לפנים של חוחובה

השחקנית ומעצבת הפנים סנדי בר (45), נבחרה לפרזנטורית של חברת הטיפוח האורגני חוחובה זהב, סדרת מוצרי קוסמטיקה אנטי אייג'ינג לפנים. הקמפיין יעלה במהלך אוגוסט בהשקעה של כמיליון שקל, בפעילות להחדרת המותג בישראל. בר אמרה שהיא שמחה להיות שותפה להשקת מותג, שדוגל בקו מוצרים אורגניים וטבעיים, שהם גם חלק מהערכים בהם היא דוגלת. למי שלא מכיר: בר החלה דרכה כדוגמנית בגיל 17, והובילה קמפיינים רבים, בהם היא זכורה מ"הקרב על המילקי", כשבאחת מפרסומות הקמפיין היא נאבקה על המילקי עם מי שהיה בעלה, השחקן אקי אבני.
3 צפייה בגלריה
סנדי בר
סנדי בר
סנדי בר
(צילום: לירז אגם)

חברות נדל"ן תורמות לקשישים וניצולי שואה

אירוע הגאלה השנתי הראשון של עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה" ריכז אליו אנשי עסקים וחברות המסייעות לארגון בשנת הפעילות. במרכז האירוע התקיים קונצרט מוזיקלי, בו הופיעו אמנים בהתנדבות, כשכל ההכנסות הועברו כתרומה לקשישים ולניצולי שואה. יש לציין שמיום הקמת הארגון שיתפה העמותה פעולה עם מספר חברות מענף הבנייה שסייעו לפעילות ותרמו לשיפוץ בתי הקשישים והניצולים. אחת מהן היא כנען סנטר, נותנת החסות הרשמית של העמותה, האחרת היא פרשקובסקי, שבני המשפחה הפגינו נוכחות, וכן הושק שיתוף פעולה חדש בין אלקטרה מיזוג אויר לעמותה, במסגרתו תתרום אלקטרה עשרות מזגנים בשנה הקרובה לקשישים הזקוקים להם.
3 צפייה בגלריה
משפחת פרשקובסקי
משפחת פרשקובסקי
משפחת פרשקובסקי
(צילום: ענת מוסברג)

ועוד:

קרן בירד תשקיעה שישה מיליון דולר בשישה פרויקטים משותפים לחברות ישראליות ואמריקניות. התקציב הכולל שלהם מוערך בכ-13 מיליון דולר, בתחומי סייבר, ייצור מתקדם, תקשורת ורפואה דיגיטלית. במהלך 44 שנות פעילותה, השקיעה הקרן סכום כולל של כ-370 מיליון דולר בפרויקטים שונים, שהניבו עד עכשיו מכירות ישירות ועקיפות של למעלה מ-10 מיליארד דולר. ד"ר איתן יודילביץ, מנכ"ל הקרן, אמר, שבעולם שהושפע מאוד ממגפת הקורונה, חשיבות הקרן עלתה, בתפקידה כקטליזטור ביצירת שותפויות מו"פ חדשות בין חברות ישראליות ואמריקניות.
המוסד הישראלי לבוררות עסקית, מייסודו של איגוד לשכות המסחר, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם מרכז הבוררות הבינלאומי של דובאי, במסגרת לשכת המסחר והתעשייה של דובאי. במסגרת ההסכם יפעלו שני המוסדות לקידום פתרון יעיל יותר של סכסוכים בינלאומיים באמצעות בוררות.