"אני ממש טוב בטחינה, אולי זה יכולת הסיבוב". אושרי כהן

אושרי כהן: "אני אוהב לרוץ יחף על החול ולהרגיש את הים"

איך נגמר אימון ניסיוני עם אלקטרודות חשמל, עם איזה צמח תבלין הוא פיתח מערכת יחסים חדשה ומה הטריק שלו לטחינה שתמיד קוצרת מחמאות? השחקן והמוזיקאי אושרי כהן חושף את הסודות שלו לחיים מאוזנים

פורסם:
אושרי כהן (37), שחקן, מוזיקאי ויוצר, ביים לאחרונה את הסרט "באמצע שום מקום" שיוצג בפסטיבל כרמל בזכרון יעקב.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "בגדול המאסט שלי זה ריצה על החוף. אני אוהב לרוץ יחף על החול ולהרגיש את הים. אני רץ על קו החוף של כל תל אביב כמעט שלוש פעמים בשבוע. חוץ מזה אני משחק פוצ'יוולי (כדורעף במשחק רגל) פעמיים בשבוע, וכשיש גלים אני עוזב הכל ורץ לגלוש".
עוד סודות של סלבס:
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אני מנסה דברים חדשים כל הזמן, אבל בכל פעם מפסיק כי זה לא מרגש כמו גלישה ופוצ'יוולי. הדבר האחרון שניסיתי היה EMS, אימון כושר עם אלקטרודות ששולחות חשמל לשרירים. זה היה לי מאוד מוזר, אז ויתרתי".
השלם: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש... "זה מאוד משפיע על מצב הרוח שלי. כשאני לא עושה ספורט אני מרגיש עצוב יותר. בסגרים, למשל, המשכתי להתאמן איפה שרק אפשר וכמה שאפשר. תמיד מצאתי דרכים להגיע לים, גם כשאמרו שאסור".
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "אני ממש טוב בטחינה, אולי זה יכולת הסיבוב, אני באמת מקבל ממש מחמאות על הטחינה שלי. גם הסלטים שלי טובים. יש לי טריק מאוד פשוט שעובד תמיד - תשימו מלא מלא לימון".
"אמא שלי ממוצא ספרדי והיא מכינה עוגה שנקראת שמליקו, עוגת סולת ודבש, זה הדבר הכי טעים עלי אדמות. רוב חיי אני בדיאלוג להתחנן אליה להכין לי ואחר כך להתחנן לעצמי לא לאכול"
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "זה כל הזמן משתנה האמת. אמא שלי ממוצא ספרדי והיא מכינה עוגה שנקראת שמליקו, עוגת סולת ודבש, זה הדבר הכי טעים עלי אדמות. רוב חיי אני בדיאלוג להתחנן אליה להכין לי ואחר כך להתחנן לעצמי לא לאכול".
איזה תכשיר טיפוח יש לך בתיק תמיד? "אני זז הרבה ומטייל הרבה ומופיע בארץ הרבה כשאני מנגן, אז חשוב שתמיד יהיו איתי מברשת שיניים ובגד ים".

איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "ישן עד מאוחר, אבל אחרי זה, בצהריים, בים או אצל חברים. בחורף אני אוהב ללכת לקולנוע. בכלל אני אוהב ללכת לראות סרט פעם־פעמיים בשבוע. אני מאמין שבשביל המיינד צריך לקרוא ספר או לראות הצגה או סרט - זה הכושר של המוח".
כמה פעמים ביום אתה אומר "אני אוהב אותך"? "לא יוצא לי הרבה, אני בדיוק מתאמן על זה, ואני אוהב אותך על כך ששאלת אותי".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "אני די נותן לו שקט והוא ממש לא שולט בי. המחיר הוא שאנשים סביבי אומרים שאני לא חוזר אליהם ולא עונה. בקיצור, אני לא צריך לסגור אותו, הוא לא איתי הרבה".
אספרסו חזק או תה ירוק? "כרגע אני לגמרי בתה ירוק, ויש לי מערכת יחסים חדשה עם הנענע. שנים לא קלטתי את הקטע שלה, ועכשיו אני נהנה ממנה. זה עושה לי טוב".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה? "גם וגם, ואת שניהם אני לא עושה מספיק. זה מסוג הדברים שאני רוצה לעשות אבל זה לא קורה".
באנג'י או צניחה חופשית? "אני ממש לא בעניין של אקסטרים. זה לא עושה לי טוב, ואין לי מושג למה לעשות את זה לעצמי. בגלישה יש עניין של טכניקה וריקוד. זה תלוי בך וביכולות שלך. באנג'י זה לקפוץ עם משהו קשור לרגל. זה חסר טעם".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "כשראיתי שיש פרקים חדשים של 'ריק ומורטי'".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button