שינוי קבוע או זמני? אפיק גיימס (Epic Games) מסירה את מכניקת הבנייה שהפכה לסימן ההיכר של המשחק הפופולרי פורטנייט (Fortnite) ומציגה במקום זאת שלל שינויים ותוספות חדשות לשדה הקרב. במקביל הודיעה החברה כי תתרום במהלך השבועיים הקרובים את כלל ההכנסות שלה מהמשחק לארגונים הומניטריים הפועלים באוקראינה.
1 צפייה בגלריה
העונה החדשה של פורטנייט
העונה החדשה של פורטנייט
העונה החדשה של פורטנייט
(צילום: Epic Games)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

השינוי המשמעותי של פורטנייט מגיע למשחק במסגרת עדכון העונה הקבוע של המשחק ולאחר ארבע וחצי שנים מיציאת מוד הבאטל רויאל של המשחק, שהפך את פורטנייט לאחד ממשחקי המחשב הפופולריים בכל הזמנים. נכון להיום רשומים למשחק 350 מיליון משתמשים.
לצד הסרת מכניקת הבנייה בוצעו במשחק שלל שינויים נוספים, הכוללים בין היתר הוספה של מגן חדש שנקרא "Overshield" שנועד לספק לשחקנים שכבת הגנה נוספת במהלך הקרב, זאת במקום ההגנה שקיבלו השחקנים באמצעות המבנים שבנו. בנוסף נוספו למשחק מכניקות תזוזה חדשות הכוללות אפשרות לביצוע פארקור, נשקים ורכבים חדשים לצד שינויים שונים למפת המשחק עצמה. מכניקת הבנייה הוסרה רק ממוד הבאטל רויאל הרגיל (Casual), אך היא עדיין זמינה לשימוש במצבי המשחק Competitive, Team Rumble, Arena ו-Creative.
יחד עם זאת נראה שהסרת הבנייה במשחק היא עניין זמני. על פי דיווח של אתר Fortnite Insider, אפיק הסירה את מכניקת הבנייה למשך תשעת הימים הראשונים של העונה החדשה במסגרת עלילת העונה וכן על מנת לאפשר לשחקנים להתרגל לשינויים החדשים שביצעה במשחק.
לצד השינויים במשחק עצמו הכריזה אפיק גיימס אמש (א') כי תתרום במהלך השבועיים הקרובים (עד ה-3 באפריל) את כל הכנסותיה מהמשחק לארבעה ארגונים הומניטריים הפועלים באוקראינה, הכוללים את תכנית המזון העולמית של האו"ם, נציבות האו"ם לפליטים, יוניסף (קרן האו"ם לילדים) וארגון Direct Relief. ההכנסות של אפיק כוללות רכישת V-Bucks (המטבע הוירטואלי של המשחק) וכן רכישות מנוי וחבילות תוכן. אפיק ציינה שלא תכלול בתרומות הכנסות המגיעות מרכישות דיגיטליות של השחקנים באמצעות V-Bucks (משמע רכישות שלא בוצעו בכסף אמיתי).