כחודש לאחר ההשקה החגיגית של הקו לישראל, הודיעה הבוקר (יום ד') אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, על הרחבת לוח הטיסות לתל אביב עם טיסה יומית נוספת שתהיה זמינה החל מה-30 באוקטובר 2022.
הטיסות בקו שכבר פועל ממריאות בכל יום בשעה 15:50 מדובאי, שעון מקומי, ונוחתות בנתב"ג ב-18:00. הטיסה בחזרה ממריאה מתל אביב בשעה 19:55 ונוחתת בדובאי בשעה 23:59 זמן מקומי.
הטיסה היומית הנוספת תתבצע באמצעות מטוס מדגם בואינג 777-300 המציע שלוש מחלקות נוסעים. הטיסה היומית החדשה תמריא מדובאי בשעה 08:15 ותנחת בתל אביב ב-09:50. הטיסה מישראל לדובאי תמריא מתל אביב בשעה 11:50 ותנחת בדובאי ב-16:50. המחיר: החל מ-300 דולר לכיוון לאדם במחלקת התיירים.
4 צפייה בגלריה
מטוס בואינג 777 אמירייטס
מטוס בואינג 777 אמירייטס
מטוס בואינג 777 של חברת אמירייטס
(צילום: shutterstock)
4 צפייה בגלריה
טיסת הבכורה של אמירייטס לישראל נוחתת בנתב"ג
טיסת הבכורה של אמירייטס לישראל נוחתת בנתב"ג
החיתה החגיגית בנתב"ג בחודש שעבר
(צילום: קובי קואנקס)
4 צפייה בגלריה
מטוסים של חברת אמירייטס בנמל התעופה בדובאי
מטוסים של חברת אמירייטס בנמל התעופה בדובאי
מטוסים של חברת אמירייטס בנמל התעופה בדובאי
(צילום: shutterstock)
בהודעה שפרסמה החברה נמסר כי "את ההחלטה על הרחבת לוח הטיסות קיבלה אמירייטס לאור הביקוש הגבוה לטיסות בקו דובאי-ישראל, בהתבסס על הצלחת הקו הקיים ומחויבותה של אמירייטס להרחבת פעילותה בישראל.
טיסה זו תציע לנוסעי אמירייטס מישראל אופציה נוספת לטיסה לדובאי, כמו גם לטיסות המשך נוחות ליעדים פופולריים. הטיסה החדשה תחבר את הנוסעים לרשת הגלובלית הענפה של אמירייטס, ליעדים כגון: אוקלנד, בריסביין, פרת', באלי, סיאול וסינגפור, כמו גם נקודות נוספות ברחבי הודו, ובכך תקל על הנוסעים הישראליים לגלות יעדים חדשים בזמן קצר יותר".
עוד ציינו בחברה כי "באמצעות הטיסה החדשה תתאפשר ללקוחות הטסים מישראל גמישות רבה יותר בתכנון הטיול שלהם, שכן הנוסעים יוכלו לבחור אם לטוס מנתב"ג לדובאי בבוקר או אחר הצהריים. בעת תכנון הנסיעה שלהם, לקוחות יוכלו גם לנצל את השותפות של אמירייטס עם flydubai המציעה לוח זמנים מגוון לטיסות יומיות רבות בקוד משותף".
בחברה הוסיפו גם כי "טיסת הבוקר היומית החדשה של אמירייטס בין דובאי לתל אביב תאפשר גם תוספת של 20 טון מטען לעסקים ובכך תפתח את ערוצי המסחר העולמיים באמצעות גידול בהזדמנויות הייבוא והייצוא".

החל מאוגוסט: שירות טרום טיסה בחיפה מתרחב

מרשות שדות התעופה נמסר בצהריים כי שירות טרום טיסה בחיפה ייפתח בתחילת חודש אוגוסט גם לטיסות טורקיש איירליינס ופגאסוס איירליינס, זאת בנוסף לטיסות של חברת אל על ליעדים מסוימים. בעתיד צפוי השירות להתרחב גם לתל אביב. בהודעה נמסר: "אנו ממליצים לנוסעים להשתמש בשירות טרום טיסה ולהגיע ביום הטיסה שעתיים בלבד לפני הטיסה ישר למגזר המהיר, מגזר W, ומשם ישירות לדיוטי פרי ולטיסה".
עוד נמסר כי בחודש יולי יעברו בנתב"ג יותר מ-2.1 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. בחודש אוגוסט צפויים לעבור בשדה מעל 2.3 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. היעדים המובילים לחודש יולי הם טורקיה, יוון, ארצות הברית, איטליה וצרפת.
4 צפייה בגלריה
השתדלו להגיע כ-4 שעות לפני הטיסה
השתדלו להגיע כ-4 שעות לפני הטיסה
טרמינל 3, קיץ 2022
(צילום: שירי הדר)

בינתיים באירופה: שביתה בלופטהנזה משפיעה על 134 אלף נוסעים

לפוטהנזה, חברת התעופה הלאומית של גרמניה, נאלצה לבטל יותר מ-1,000 טיסות שהיו אמורות להמריא או לנחות בנמלי התעופה בפרנקפורט ובמינכן בשל שביתה של אנשי צוות הקרקע. אתמול בוטלו 32 טיסות שהיו אמורות לעבור בנמל בפרנקפורט והיום בוטלו 678 טיסות מנמל זה. במינכן בוטלו אתמול 15 טיסות והיום בוטלו 345 טיסות. השביתה וביטולי הטיסות משפיעים באופן ישיר על 134 אלף נוסעים, בהם גם ישראלים שהיו אמורים לטוס לנתב"ג.