החליטו להתחתן בספונטניות. פרננדו קזבלנקס וג'ורדן בארט

הזוג היפה: עולם האופנה מאוהב בדוגמנים ג'ורדן בארט ופרננדו קזבלנקס

האחד הוא חבר קרוב של קייט מוס, השני הוא בנו של מקים סוכנות עלית מודלס ואחיו של המוזיקאי ג'וליאן קזבלנקס. במשך שלוש שנים הם ניהלו זוגיות סודית, וכעת נחשפו בחתונה מסוגננת

פורסם:
ב-18 ביולי הודיע הדוגמן האוסטרלי המפורסם ג'ורדן בארט ל-1.3 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם על אירוסיו. "אני מאמין באהבה לא מהסוג המסורתי", כתב ואיחל יום הולדת שמח לזמרת הברזילאית Baby do Brasil. בסוף הפוסט כתב בדרך אגב: "האם גם התארסתי היום? כן". עוקביו האדוקים של בארט פרגנו להחלטה להתמסד. "איזה בת מזל תהיה אשתך", כתבה אחת העוקבות, היתר ניסו לנחש עם מי צפוי להחליף נדרים הדוגמן ששמו נקשר בעבר בדוגמניות כמו סטלה מקסוול, בלה חדיד, לארה סטון וקרולין ורילנד.
פרננדו קזבלנקס וג'ורדן בארט

"התקשורת נהנית להצמיד לי רומנים כל הזמן, אבל אף אחד מהם אינו אמיתי", אמר בעבר בריאיון. זה לקח עוד פחות מחודש כדי שבארט יחשוף במפתיע ברשתות החברתיות צילומים מהחתונה האינטימית שנערכה בנוכחות 25 חברים ובני משפחה בלבד, בביתה של הדוגמנית קייט מוס באיביזה. אז גם יצא מהארון כהומו. החתן: פרננדו קזבלנקס, בן זוגו בשלוש השנים האחרונות.

בטור מיוחד שכתב בארט בן ה-24 ל"ווג" הבריטי בשבוע שלאחר החתונה, סיפר כי הכיר את קזבלנקס בערב השנה החדשה של 2018 בברלין, אבל רק לאחר מספר חודשים נפגשו שוב בניו יורק דרך חבר משותף ומאז לא נפרדה דרכם. בטקסט שקורס תחת ניים דרופינג ופרסומת למותגים שאיתם הוא בקשר מקצועי (דיור, לדוגמה), סיפר בארט כי השניים החליטו להתחתן בספונטניות והזמינו 25 מקורבים לביתה של מוס, חברה קרובה של בארט והסוכנת הצמודה שלו. מוס היא גם זו שהעניקה לשניים את הטבעות שעיצבה לורן לין סטארק ממותג התכשיטים חביב המפורסמים Chrome Hearts.

החתונה הסתיימה בהקרנה פרטית של סרט האימה "האי של ד"ר מורו" משנת 1977. בין האורחים אפשר היה למצוא את המאפרת הנודעת שרלוט טילבורי, לילה גרייס מוס (בתה של קייט), הדוגמנית ג'ורג'יה מיי ג'אגר ופיגורות נוספות מתחום האופנה. מצידו של קזבלנקס – רקדן, דוגמן ודי ג'יי – הגיע אחיו, המוזיקאי ג'וליאן קזבלנקס, סולן להקת The Strokes.

5 צפייה בגלריה
ג'וליאן קזבלנקס בהופעה
ג'וליאן קזבלנקס בהופעה
הגיע לחתונה. ג'וליאן קזבלנקס
(צילום: Getty Images)

פרננדו קזבלנקס בן ה-23 הוא בנו של אגדת האופנה ג'ון קזבלנקס, מייסד סוכנות הדוגמנות עלית מודלס, שהלך לעולמו בשנת 2013. אמו היא הדוגמנית אלין מנדוזה ורמלינגר, זוכת תחרות יופי בברזיל של הסוכנות, שהייתה רק בת 17 כשהתחתנה בשנת 1993 עם קזבלנקס, אז בן 50. בנו הבכור היה מבוגר מאשתו החדשה בחמש שנים. לשניים נולדו שלושה ילדים, ביניהם פרננדו, האמצעי. בעבר נקשר שמו של האב בשלל פרשיות סוערות, כמו בשנת 1983 כשהתגרש מאשתו השנייה ג'נט כריסטיאנסן, לאחר שזו גילתה כי הוא מנהל רומן עם הדוגמנית הצעירה סטפני סימור, שהייתה אז רק בת 16 וצעירה ממנו ב-25 שנה.
בן לשושלת אופנתית. פרננדו קזבלנקס

יחד נחשבים בארט וקזבלנקס לזוג היפה של הרגע בענף האופנה. לשניים יש גם לא מעט נקודות משותפות בהיסטוריה האישית שלהם. קזבלנקס עזב בגיל 17 את בית הוריו בריו דה ז'נרו כדי ללמוד אמנות בבית הספר פרסונס בניו יורק, ובהמשך עבר לבית הספר לאמנויות טיש בעיר, שם התמחה בתיאטרון ניסיוני. ניו יורק, לדבריו, נתנה לו את ההזדמנות לקבל את עצמו ולחקור את זהותו באופן שהוגבל בברזיל. "במשך כל כך הרבה זמן התכחשתי לאמת שלי", אמר בריאיון למגזין i-D. "כשהגעתי לניו יורק, היה רגע הפיצוץ. עשיתי את כל הדברים שלא יכולתי לעשות כשחזרתי הביתה, והתחלתי לקבל חלקים בעצמי שלא חשבתי שאקבל אי פעם".
"במשך כל כך הרבה זמן התכחשתי לאמת שלי". קזבלנקס

העזיבה בגיל צעיר את הבית מלווה גם את בארט, שהחל את דרכו כדוגמן בנעוריו. הוא היה רק בן 13 כשהתגלה על ידי סקאוטר של סוכנות הדוגמנות IMG באוסטרליה. המתבגר מביירון ביי היה בהפסקה מקורס גלישה, כשנכנס למכולת השכונתית בניסיון לגנוב מצית כדי להדליק סיגריה, אלא שאז פנה אליו מבוגר שהחל לשאול אותו שאלות על הוריו והציע לו לדגמן.
5 צפייה בגלריה
ג'ורדן בארט בשבוע האופנה במילאנו, 2021
ג'ורדן בארט בשבוע האופנה במילאנו, 2021
"הבנתי שאני מתמודד עם חרדה בלי לדעת אפילו שאני מתמודד איתה". ג'ורדן בארט
(צילום: Getty Images)

שנתיים לאחר מכן נשלח אביו, אדריאן בארט, יחד עם בת זוגו אליסון קייל לשמונה שנים בכלא, באשמת סחר בסמים בסכום של 12 מיליון דולר אוסטרלי וניהול קרטל מריחואנה במדינה. "אני לא אוהב את המילה קרטל", אמר בארט הבן בהומור על הפרשה בריאיון ל"ניו יורק מגזין". "כשאתה קורא בתקשורת על קרטל, אתה ישר מצייר בראש תמונה של סמים קשים ואקדחים, אבל אבא שלי הוא איש מצחיק ועדין. בביירון ביי יש חוות גדולות, ואתה פשוט יכול לגדל המון גראס. אבא שלי הוא פשוט מגדל צמחים מצוין".
5 צפייה בגלריה
ג'ורדן בארט בתצוגת האופנה של בוס
ג'ורדן בארט בתצוגת האופנה של בוס
ג'ורדן בארט בתצוגת האופנה של בוס וראסל במילאנו
(צילום: Getty Images)

בדומה לקזבלנקס, בגיל 17 כבר מצא את עצמו בניו יורק. הוא הפך לאחד הדוגמנים העסוקים בעיר, ולא פעם השוו את המראה שלו לזה של ליאונרדו דיקפריו. בארט הצטלם לקמפיינים של בלמן, טום פורד, ורסאצ'ה, פפה ג'ינס ואחרים, ובשנים 2016 ו-2017 נבחר לדוגמן השנה של אתר models.com, המרכיב מדי שנה את רשימת הדוגמניות והדוגמנים החזקים בענף. היום הוא מבין שהפרסום הגדול בגיל צעיר גבה מחיר אישי כבד.
5 צפייה בגלריה
ג'ורדן בארט בתצוגת הגברים של דיור, 2020
ג'ורדן בארט בתצוגת הגברים של דיור, 2020
"התקשורת נהנית להצמיד לי רומנים כל הזמן, אבל אף אחד מהם אינו אמיתי", אמר בארט בעבר
(צילום: Getty Images)

בריאיון שהעניק בחודש אפריל למהדורה האוסטרלית של מגזין הגברים GQ, סיפר כי במשך שנים רבות סבל מחרדה ודיכאון. "זאת כנראה הפעם הראשונה שאני מאט בחיי ומבין מה קורה איתי", אמר לאחר תקופה שבה שהה בחזרה בארץ הולדתו לפני חזרתו לניו יורק. "הבנתי שאני מתמודד עם חרדה בלי לדעת אפילו שאני מתמודד איתה. מאז שאני בן 17, זכיתי להצלחה גדולה בחו"ל במה שאני עושה, אבל אני אפילו לא באמת יודע מה אני עושה. לא הבנתי מה זה להיות דוגמן, לא הבנתי מה קורה איתי בכלל, וזה הוביל להתקפי חרדה שרק עכשיו אני יכול לקרוא להם בשם".
"היום אני מתאפס על עצמי, מרכז את האנרגיה שלי במה אני רוצה לעשות ואיזה אדם אני רוצה להיות", הוסיף, "הרבה אנשים בתחום הדוגמנות ובכלל, עושים דברים בלי להבין למה הם עושים אותם, ונקלעים למקום לא בריא נפשית. אני חושב שיש סטיגמה סביב בריאות הנפש בכל תחום, ואם להיות כן לגמרי – הסטיגמה הזאת נמצאת במיוחד בקרב גברים וילדים, והדבר הזה צריך להשתנות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button