Kwai: עריכת וידאו לרשתות חברתיות

Kwai הפופולרית תסייע לכם ליצור סרטוני וידאו מקצועיים לרשתות החברתיות ולכל מטרה אחרת. ארגז הכלים העשיר והממשק הברור שלה יאפשרו לכם לחתוך ולפצל בקלות קטעי וידאו ובכלל, לבצע במהירות פעולות בסיסיות ומורכבות כאחד.
את קבצי הסרטונים ניתן להקטין מבלי לפגוע משמעותית באיכות, מה שחוסך מקום יקר בזיכרון המכשיר ומאפשר העלאה מהירה של החומרים. Kwai גם מאפשרת לקבוע את מהירות הסרטון ואף לייצר גרסה "הפוכה", שתציג את הצילומים מהסוף להתחלה - פיצ'ר מגניב במיוחד. תוכלו גם להפיק תמונות סטילס ישירות מהסרטון שלכם.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
אפליקציית Kwai

Pixlr: שידרוג צילומים בקליק

רוצים לשפר, לערוך, ליצור קולאז'ים ולשדרג את צילומי הסטילס שלכם? הצטרפו לעשרות מיליוני המשתמשים באפליקציית Pixlr.
תמצאו כאן מבחר בלתי נגמר של פילטרים, אפקטים, רקעים ואפשרויות עריכה לצד אופציות תיקון אוטומטי ושליטה על הצבעוניות, על החשיפה ועל השקיפות. אפקטים מרשימים במיוחד: אפקט עיפרון, צבעי מים, השפרצות צבע ופוסטר. את האהובים במיוחד תוכלו לשמור במועדפים.
בהקלקות בודדות בלבד תוכלו להסיר כתמים ופגמים, לסלק עיניים אדומות, להלבין שיניים ועוד. אפשר גם להוסיף לתמונות טקסטים מעוצבים במבחר פונטים, וכמובן - להפיץ ישירות לרשתות החברתיות.

CAPod: אפליקציה נלווית עבור AirPods

כידוע, השליטה וההתאמה המוחלטת באוזניות האיירפודס של אפל היא בחיבור למכשירי האייפון של אפל. CAPod היא אפליקציה שתאפשר לכם שליטה וניצול מיטבי באוזניות גם בחיבור למכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד.
תוכלו לצפות כאן בנתונים חשובים כמו רמת הסוללה של מארזי האוזניות והאוזניות עצמן, לבדוק את מצב הטעינה, לעקוב אחר מצב החיבור של המיקרופון והמארז ולשלוט בחיבור האוטומטי בין המכשיר לאיירפודס.
בנוסף לכל אלה, האפליקציה נותנת גם חיווי שהאוזניות נמצאות בתוך האוזניים.

Listy: רשימות פרטיות ומקוטלגות

אפליקציית הרשימות הזאת תסייע לכם לא רק לעקוב אחרי לוח הזמנים ומשימות היום-יום שלכם, אלא גם לשמור ולקטלג פריטים מתחומים אחרים כמו סרטים, הופעות, ספרים, מאמרים, פודקאסטים ולמעשה כל נושא העולה בראשכם.
השימוש ביישום קל ולא דורש הרשמה. בניגוד לנעשה ביישומים אחרים, כאן המידע שתאספו יישמר בפרטיות מירבית באופן מקומי בסמארטפון ותכולו לסנכרן אותו בקלות בין מכשירים שונים.

Sectograph: תצוגה גרפית של הלו"ז

הייחוד של יישום תכנון הזמן הזה הוא בתצוגה שלו. המשימות והאירועים שהזנתם יופיעו כאן בתוך תצוגה גרפית בצורת תרשים עוגה של 12 שעות. תצוגה גרפית כזאת עשויה להמחיש את מימד הזמן מבחינת מתי הדברים אמורים לקרות וכמה זמן מתוך זה העומד לרשותכם הם עתידים לתפוס.
האירועים השונים יישלפו אוטומטית לכאן מיומן הגוגל או מהיומן המקומי של הסמארטפון. האפליקציה הבסיסית חינמית להורדה ושימוש - שדרוגים בתשלום.