זוכרים את הכוכבים הלוהטים מסדרות וסרטי הנעורים של תחילת שנות ה-2000? לא באמת חשבתם שנסתפק בהם, נכון? תרבות הפופ של תחילת המילניום, בואכה האינטרנט, השאירה אחריה דור נוסטלגי שהתבגר מהר מדי ועדיין נהנה לחזור לפעמים אל העשור העליז ההוא, ולו כדי לקבל פרופורציות. אז אחרי שבחנו מה קרה לצ'אד מייקל מאריי, אדם ברודי ופרדי פרינז ג'וניור, הגיע תור הכוכבות הלוהטות של התקופה ההיא, שבדמיון שלנו נשארו צעירות לנצח (ובעזרת אלוהי הבוטוקס - חלקן אף נשארו כך).

רייצ'ל לי קוק

רגעי שיא בקריירה: "יש לה את זה", "ג'וזי והפוסיקאטס" גיל: 42 אז: הדמות שקוק גילמה ב"יש לה את זה" הייתה ללא ספק מהסוג שמזניק קריירה. היא הייתה לייני בוגז, חומר גלם מושלם למייקאובר - מוזרה אבל קלה לחיבוב, הבת של השכן עם יופי שכל מה שצריך לעשות כדי להבליט אותו זה להוריד את המשקפיים. כשמוסיפים למשוואה את פרדי פרינז ג'וניור ותסריט לא רע בכלל, שמשחק על הגבול הדק בין פארודיה מודעת לעצמה על סרטי ה"בואו נתערב שאני אצליח להפוך אותה לפופולרית ואופס, התאהבתי בה באמת" לבין קומדיה רומנטית - לא פלא שכולנו התעלפנו עליה, ועכשיו כל מה שנשאר לנו זה להוציא את שיר הנושא Kiss Me מהראש. את ההצלחה של הסרט קוק בחרה שלא למנף לתפקידים דומים. שלוש שנים אחר כך היא הגיחה בסרט החמדמד, "ג'וזי והפוסיקאטס", שניסה לשלב סיפור על להקת בנות וביקורת עם ביקורת על תעשיית המוזיקה והפרסום - אך מאז נעלמו עקבותיה.
16 צפייה בגלריה
רייצ'ל לי קוק ב"יש לה את זה"
רייצ'ל לי קוק ב"יש לה את זה"
רייצ'ל לי קוק ב"יש לה את זה"
מאז: מאז סוף העשור הראשון של האלף הנוכחי קוק העבירה את זמנה בעיקר על סטים של סרטי הולמארק, ומצאה גם את הפנאי להשקיע בתחום אימוץ בעלי החיים ובגידול שני ילדים. היא הייתה נשואה במשך 15 שנה לדניאל גיליז, הלא הוא אלייז'ה מ"יומני הערפד", שאותו פגשה בבר והתחתנה איתו כשהיתה בת 24 (בשנת 2004). ב-2012 היא וגיליז אף שיתפו פעולה בסרט הלא כל כך מצליח Broken Kingdom, וב-2019, לתדהמת הוליווד כולה שראתה בהם דוגמא לנישואים שדווקא מחזיקים מעמד - השניים נפרדו ובמרץ האחרון התגרשו רשמית. לאחרונה היא העבירה את הלפיד וגילמה את האמא של הגיבורה, פאדג'ט (בגילומה של הטיקטוקרית אדיסון ריי), בחידוש הנטפליקסאי ל"יש לו את זה", גרסת המגדרים ההפוכים.
16 צפייה בגלריה
רייצ'ל לי קוק
רייצ'ל לי קוק
רייצ'ל לי קוק
(צילום: AP)

ג'וליה סטיילס

רגעי שיא בקריירה: "10 דברים שאני הכי שונאת אצלך", "ריקוד צמוד", "או" גיל: 40 אז: אחרי כמה תפקידים פחות מסוקרים, כשהיא עולה בימים - רק בת 19 שנים, פרצה סטיילס לחיינו בסרט "10 דברים שאני הכי שונאת אצלך", עיבוד כיפי במקסימום ל"אילוף הסוררת". היא הייתה החבילה כולה: פמיניסטית, דעתנית, שנונה, בלתי ניתנת לעצירה ומצד שני יפהפייה ומיוחדת באופן לא מתחנף. גם העובדה שהיא שיחקה נהדר לא הזיקה. היא והית' לדג'ר, עוד שחקן אלמוני יחסית שגילם את הצלע השנייה בקומדיה הרומנטית, הבעירו את הלבבות עם תשוקת הנעורים שסערה ביניהם. שנתיים מאוחר יותר סטיילס הוסיפה לרזומה שלה גם זוגיות בין-גזעית וקצת שרירים תפוסים, עם תפקיד ראשי בסרט "ריקוד צמוד". היא כמובן מוקירה את כל האהבה שהיא קיבלה בזכות "10 דברים" - אבל מודה שלא חזרה לצפות בו. בהמשך כיכבה גם ב"או", עיבוד נוסף מ-2001 לשייקספיר - הפעם לזה של "אותלו".
16 צפייה בגלריה
ג'ולייה סטיילס ב"10 דברים שאני הכי שונאת אצלך"
ג'ולייה סטיילס ב"10 דברים שאני הכי שונאת אצלך"
ג'ולייה סטיילס ב"10 דברים שאני הכי שונאת אצלך"
מאז: סטיילס לא באמת נעלמה, אבל היא בהחלט האטה את הקצב מבחירה. היא ניהלה את הקריירה שלה בהשראת אג'נדת "אחד בשביל הכסף ואחד בשביל הנשמה", ושיחקה בכמה סרטי אינדי ובתיאטרון, כמו גם בסדרת סרטי ג'ייסון בורן ("זהות כפולה", "זהות במלכודת", "זהות אבודה" וגם בסרט החמישי, "ג'ייסון בורן"). אבל כשהיא צצה בעונה החמישית של "דקסטר" (2010) בתור הבחורה שהותקפה מינית ורוצה נקמה, אי אפשר היה שלא לתהות איפה בעצם היא הייתה כל העשור הזה. סטיילס קיבלה את הנקמה ואת המועמדות לאמי, והזכירה לכולנו איזו שחקנית היא מסוגלת להיות. מי שהתגעגע מוזמן לחזור ל"ריביירה" (2019), סדרת המתח שהיא סוג של מגזין לחיי יוקרה, שהעניקה לה תפקיד ראשי. במציאות, אגב, סטיילס נשואה לעוזר הצלם פרסטון קוק ויחד הם מגדלים בן חמוד לתפארת יונייטד סטייטס אוף אמריקה.
16 צפייה בגלריה
ג'וליה סטיילס
ג'וליה סטיילס
ג'וליה סטיילס
(צילום: AP)

אלייזה דושקו

רגעי השיא בקריירה: "באפי", "מעודדות צמודות" גיל: 40 אז: הפריצה הגדולה של דושקו הגיעה בעונה השלישית של הסדרה "באפי ציידת הערפדים" (1998), בימים שאנשים עוד החזיקו מג'וס ווידון בחור נחמד. דושקו גילמה שם את פיית', הקוטלת החדשה והפראית שהגיעה לשכונת סאנידייל, אלא שעם הזמן מתברר שהנמסיס החדשה של באפי לא כל כך בצד של הטובים, מסקנה שאין מנוס מלהסיק כשהיא מנסה להפיל את אנג'ל ורוקמת מזימות מאחורי גבה של הקוטלת הראשית. בסוף העונה היא נכנסת לתרדמת רק כדי לחזור לשני פרקים בעונה הבאה ולסיקוול "אנג'ל", אבל זה הספיק כדי להכניס את דושקו לתודעה. שנתיים מאוחר יותר היא קיבלה תפקיד במה שלימים הפך להצלחה קולנועית ולסרט פולחן, "מעודדות צמודות". דושקו היתה מיסי, הבחורה המגניבה שמצטרפת בלית ברירה לקבוצת העידוד של הטורוס, בהובלת טורנס (קירסטן דאנסט), ומגלה שמהלכי הריקוד שלהם גנובים מקבוצה אחרת. ב-2001 זכתה גם בתפקיד בסרט ההמשך "ג'יי ובוב השקט מכים שנית", שם גילמה את סיסי, רביעית מחבורת שודדות היהלומים בסרט.
16 צפייה בגלריה
אלייזה דושקו ב"מעודדות צמודות"
אלייזה דושקו ב"מעודדות צמודות"
אלייזה דושקו ב"מעודדות צמודות"
מאז: שני תפקידים טלוויזיונים נוספים שלה לא עלו יפה, אם כי היה להם פוטנציאל בקרב קהל של סדרות פנטזיה. "מירוץ לאתמול" (2003) שבה היא גילמה אישה שמסוגלת לסייע לאנשים מתים ולמנוע את מותם, בוטלה - שלא לומר נפטרה בטרם עת - במהלך העונה השנייה. ב"בית הבובות" (2009), גם היא מבית היוצר של ווידון, היא גילמה דמות ראשית בסיפור פנטסטי על אנשים שמשאילים את גופם למטרות כסף, כשבכל פרק מושתלת להם אישיות שונה בהתאם לביקוש. גם היא בוטלה לאחר שתי עונות. מאז היא הגיחה בכמה תפקידי אורח בסרטים נידחים או תרמה לאחרים את קולה בתפקידי דיבוב.
16 צפייה בגלריה
אלייזה דושקו
אלייזה דושקו
אלייזה דושקו
(צילום: AP)
התפקיד האחרון שלה עד כה היה ב-2017, בסדרה "בול" של CBS, ולא במקרה: השחקן הראשי, מייקל וות'רלי, העיר הערות על הופעתה החיצונית, ניסה לשדל אותה ליחסי מין בשלישייה וסיפר בדיחה על אונס - וכל זה במהלך צילומים של שלושה פרקים בלבד. דושקו דאגה לצלם את ההערות בווידאו וכשהתעמתה על כך עם השחקן, הדמות שלה נעלמה מהסדרה. בעקבות תביעה שהגישה נגד הרשת היא פוצתה ב-9.5 מיליון דולר, כלומר השכר שהייתה מקבלת לו הייתה לוקחת חלק בארבע העונות של הסדרה. השנה הביעה דושקו תמיכה בשחקנית כריזמה קרפנטר, כשזו חשפה איך ווידון יצר סביבת עבודה מתעללת ורעילה בצילומי "באפי" וכך שפכה אור גם על החלטתה התמוהה בזמנו שלא לקחת חלק בספין-אוף שיבוסס על הדמות שלה בסדרה, בטענה הכללית ש"בא לי לעשות משהו אחר". כיום דושקו נשואה לפיטר פלנדג'יאן, נשיא חברת נדל"ן שהגיע עם ארבעה ילדים משלו, מה שמסביר למה היא הייתה כל כך עסוקה. השניים הכירו ב-2017 ושנתיים לאחר מכן נולד להם ילד בשם פיט. שזה בעצם פיטר, אבל קטן.

שרה מישל גלר

רגעי השיא בקריירה: "באפי ציידת הערפדים", "משחקי פיתוי", "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" גיל: 44 אז: היום, כאמור, אנחנו יודעים שגלר היא עוד ניצולה של ג'וס ווידון, אבל אז כולנו הערצנו אותה ואת הדמות שגילף עבורה - דמות עוצמתית אבל פגיעה, נשית וחזקה שמתבגרת ומחושלת על ידי חוויות כמו אובדן או דיכאון, ותוך כדי זה קוטלת ערפדים. באפי הייתה קול נשי בולט בתקופה שבה הטלוויזיה לא עפה על גיבורות נשיות, בלשון המעטה. הדמות שלה הפכה לנושא לעבודות סמינריוניות ולקורסים אוניברסיטאיים, אבל גלר הפגינה פחות כישרון בבחירות קריירה תמוהות למדי. ב-1997 היא גילמה את הלן שיברס, אחת התיכוניסטיות מחבורת סרט האימה המצליח, "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון". הסרט הפך לפולחן בסוגו, וחשוב מכך: גלר זכתה להכיר שם את בעלה הנוכחי, פרדי פרינז ג'וניור, שגילם חבר נוסף בחבורה (ומופיע בכתבה הקודמת בסדרה). אז כן, אפשר לומר שהיה שווה.
16 צפייה בגלריה
שרה מישל גלר ב"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
שרה מישל גלר ב"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
שרה מישל גלר ב"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
מאז: עוד בימים העליזים של "באפי" תרמה גלר את המוניטין שלה ל"משחקי פיתוי" (1999), שאומנם קיבל ביקורות גרועות אך זכה להצלחה מסחרית (והוביל לשידוך הפורה בין ריאן פיליפה לריס ווית'רספון). בהמשך גילמה גלר את דפני בסדרת סרטי הקומדיה "סקובי דו" (2002) ואף שבה למחוזות האימה ב-2004 עם סרט האימה "הטינה" שרשם הצלחה בקופות, אבל מאז 2004 היא לא עשתה בקולנוע שום דבר זכיר למעט אולי דיבוב בסרטי אנימציה לילדים.
16 צפייה בגלריה
שרה מישל גלר
שרה מישל גלר
שרה מישל גלר
(צילום: AP)
ובינתיים על המסך הקטן, ב-2011 בוטלה "המתחזה" בכיכובה אחרי עונה אחת. ב-2013 היא צוותה לרובין ויליאמס וגילמה את הבת שלו בסדרה "המטורפים", שהייתה אמורה להיות הגרסה הקומית של "מד מן", אך גם היא בוטלה אחרי עונה אחת מסיבות טרגיות דווקא - ויליאמס נטל את חייו כמה חודשים אחרי ששודר הפרק האחרון בעונה. עכשיו גלר חוזרת לתפקיד דיבוב ב"שליטי היקום: הגילוי" של נטפליקס, שם היא חוברת לשלל סלבריטאים אחרים כמו מארק האמיל ("מלחמת הכוכבים"), לנה הידי (סרסיי מ"משחקי הכס") ואלישיה סילברסטון ("קלולס"). מעמוד האינסטגרם שלה אפשר ללמוד שבנוסף להיותה אמא מסורה היא מעורבת בהרבה ארגוני צדקה, וכמו כן גם הוציאה ספר בישול בשם "מערבבים כיף עם אוכל", שזאת המקבילה ההוליוודית ללשבת בבית ולבכות על העצות הגרועות שנתן לך הסוכן שלך.

ג'ניפר לאב יואיט

רגעי השיא: "שולחן לחמישה", "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" גיל: 42 אז: בשנות ה-90 לא היית יכול להתבגר מבלי להידלק על ג'ניפר לאב יואיט, או לכל הפחות להיתקל בה בכל פעם שפתחת עיתון. יואיט קיבלה את אישור ההמראה שלה ב"שולחן לחמישה", הסדרה שעקבה אחרי בני משפחת סלינג'ר ששכלו את ההורים שלהם בתאונת דרכים, אבל זה לא הרתיע את מתבגרי הניינטיז מלהפוך אותם להתמכרות החדשה שלהם. יואיט לא נמנתה על הסלינג'רז, היא גילמה את שרה ריבס מרין, האון-אנד-אוף חברה של בילי סלינג'ר במשך כל תקופת הסדרה. אבל עבור הצופים היא הייתה חלק בלתי נפרד מהמשפחה שהרכיבו סקוט וולף, מתיו פוקס, נב קמפבל ולייסי שאבר, להלן האחים והאחיות לבית סלינג'ר. ההצלחה של "שולחן לחמישה" סידרה ליואיט, שהייתה ילדה-שחקנית שחלמה על קריירה כזמרת, תפקיד גם בסרט האימה הפולחני "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" (לצד גלר הנ"ל), שרק חיזק את מעמדה כאחת האיט-גירלז של הרגע.
16 צפייה בגלריה
ג'ניפר לאט יואיט ב"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
ג'ניפר לאט יואיט ב"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
ג'ניפר לאט יואיט ב"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון"
ב-1999 דמותה ב"שולחן לחמישה" אף קיבלה ספין-אוף משלה, אך עונה אחת כושלת הספיקה לרשת המשדרת כדי להודיעה על ביטולה. שנות ה-2000 הביאו איתן רצף של כישלונות קולנועיים כמו "שוברת הלבבות", "טוקסידו" וסרטי "גארפילד". למעשה, לפי אתר Rotten Tomatoes, יואיט היא השחקנית ששקלול ביקורות הסרטים שבהם לקחה חלק הוא הנמוך ביותר באתר מאז 1985, כשאף סרט שבו שיחקה לא קיבל יותר מציון 60. גם החלום שלה על מוזיקה לא המריא: אף אחד מארבעת האלבומים שהוציאה לא באמת נמכר, גם לא בשיא הצלחתה כשחקנית.
מאז: יואיט הסיקה את המסקנה המתבקשת וחזרה לטלוויזיה. ב"הלוחשת לרוחות" (2005) היא גילמה אישה שמסוגלת לתקשר עם רוחותיהם של אנשים מתים. הסדרה אומנם שרדה חמש עונות אך בוטלה בשל עלייה בעלויות וירידה בכמות הצופים. ב-2010 יואיט ניסתה את טייפקאסט הנערה העובדת בסדרה "רשימת הלקוחות", שבוטלה אחרי שתי עונות קצרות. ב-2014 היא הצטרפה לעונה העשירית של דרמת הפעולה הפופולרית "מחשבות פליליות", וכשהבינו כי דרמות פעולה מחמיאות לה - היא לוהקה ב-2018 לעונה השנייה של "911", הדרמה ההירואית של ריאן מרפי על כוחות הביטחון האמריקנים, הללויה. למרות שיואיט הכריזה השנה שהיא בהריון שלישי ולא מתוכנן מבעלה, בריאן האליסיי, מרפי כבר הודיע שדמותה תשולב גם בעונה החמישית עם קו עלילה של אמא בדיכאון אחרי לידה.
16 צפייה בגלריה
ג'ניפר לאב יואיט
ג'ניפר לאב יואיט
ג'ניפר לאב יואיט
(צילום: AP)
ימיה של יואיט כאיט-גירל לא הבשילו לכדי הפיכתה לשחקנית הוליוודית עסוקה, וייתכן שלכך אחראיות גם הפוביות השונות שמהן היא סובלת, פוביות שלא מאפשרות לה להגיע לפגישות במקומות גבוהים או סגורים בהוליווד, ובנוסף כנראה גורמות לה לאלץ את המפיקים ללהק לסדרות שהיא משתתפת בהן את בעלה, שיחיה. האינסטוש שלה מורכב בעיקר מסלפיז מקריפים ופוסטים מודפסים כמו "אם אתה קורא את זה אני מקווה שמשהו טוב יקרה לך היום". תודה, ובחזרה גם לך, יואיט.

לילי סובייסקי

רגעי השיא: "ז'אן דארק", "התקוממות", "לעולם אל תשחקו עם זרים" גיל: 38 אז: סוף שנות ה-90-תחילת המילניום היו שייכות בין היתר ללילי סובייסקי, הגרסה הצעירה ויזואלית של השחקנית הלן האנט. אחרי תפקיד משני ב"אף פעם לא התנשקה" בכיכוב דרו ברימור שהפך ללהיט ענק, היה זה דווקא התפקיד הראשי במיני-סדרה "ז'אן דארק", בתור הלוחמת הצרפתייה הנועזת, שהעניק לסובייסקי את אות האיכות כשחקנית ושהקפיץ אותה למועמדות לפרס האמי ולגלובוס הזהב. התפקיד הזה גם משך את תשומת ליבו של הבמאי סטנלי קובריק, שליהק את סובייסקי בגיל 16 לתפקיד נערה בתעשיית המין ב"עיניים עצומות לרווחה" עם טום קרוז וניקול קידמן. ב-2001 היא השלימה הקפה של פרויקטים איכותיים כשגילמה את טוסיה אלטמן, הלוחמת היהודייה במרד גטו ורשה, במיני-סדרה "התקוממות" (תפקיד שזיכה אותה גם הוא במועמדות לגלובוס הזהב) ואף סימנה וי גם על ז'אנר האימה הטרנדי עם "לעולם אל תשחקו עם זרים", לצד פול ווקר המנוח וסטיב זאן ("הלוטוס הלבן").
16 צפייה בגלריה
לילי סובייסקי ב"ז'אן דארק"
לילי סובייסקי ב"ז'אן דארק"
לילי סובייסקי ב"ז'אן דארק"
מאז: ובכן, מאז התחילה התדרדרות מהירה של הקריירה של סובייסקי הצעירה. זה התחיל בסרט מושמץ עם כריס קליין (מתהילת "אמריקן פאי") בשם "קיץ בלתי נשכח", שנקטל על ידי המבקרים וגם נשחט בקופות. אחר כך הגיע המותחן "בית משפחת גלאס", שעוד שרד את הביקורות אבל איתרע מזלו לצאת שלושה ימים אחרי אסון ה-11 בספטמבר - שהביא לכישלון מסחרי. במהלך השנים שהגיעו לאחר מכן היא השתתפה בכמה סרטים שמעולם לא פרצו את התודעה וניסתה את מזלה בטלוויזיה, בפרק אחד של "האישה הטובה" ו"גדולה מהחיים".
16 צפייה בגלריה
לילי סובייסקי
לילי סובייסקי
לילי סובייסקי
(צילום: AP)
סביב 2012 היא התפנתה לגידול ילדים שהביאה עם בעלה, מעצב האופנה הפורש אדם קימל, והחליטה לממש את הפוטנציאל שלה כ"אאוטסיידרית", להגדרתה. בראיון ל"ווג" ב-2012 היא הסבירה שרוב תפקידי המשחק כללו תמיד אלמנט מיני, שהיא בכתה בכל פעם שהייתה צריכה לנשק מישהו ובאופן כללי הגדירה את התעשייה כ"דוחה". את המיצוב החדש שלה כאמנית תוכלו לבחון בחשבון האינסטגרם שלה, שם תוכלו להתרשם מהיצירות שלה ואף להצטרף ל-13 אלף עוקביה.

מישה ברטון

רגע השיא בקריירה: "האו.סי" גיל: 35 אז: ברטון הייתה ללא ספק מקרה יוצא דופן של שחקנית שאשכרה קרובה לגיל הדמות שהיא מגלמת בסדרת נוער: היפהפייה הבריטית הייתה בת 17 בלבד כשהיא לוהקה לתפקיד כפוי הטובה של מריסה קופר בת ה-16 ב"האו.סי", דרמת הטינאייג'רים של ג'וש שוורץ. הקולגות שלה היו בני יותר מ-20, לצורך ההשוואה. מריסה היא מלכת הכיתה אבל בעצם החיים שלה רצופים אכזבות וכישלונות. נתחיל מזה שהיא הבת של ג'ולי קופר, הכלבתא הסדרתית. הדמות שלה מתאהבת בריאן, הפושטק טוב הלב, אבל מי שגונב את ההצגה הם ללא ספק סת' כהן (אדם ברודי) ואהובתו, סאמר. מריסה נאלצת להתמודד עם החיים העלובים שלה באמצעות אלכוהול, בחירה סיסטמטית שגויה של גברים ופסיכולוגים כושלים, כששוורץ משליך עליה את כל הג'אנק התסריטאי שלו כמו נסיונות אונס, סמים ואפילו רצח, ובסוף נפטר ממנה בתאונת דרכים. לא משהו שקורס המשחק השייקספירי שברטון לקחה באותו הקיץ היה מכין אותה אליו.
16 צפייה בגלריה
מישה ברטון ב"האו.סי"
מישה ברטון ב"האו.סי"
מישה ברטון ב"האו.סי"
( צילום מסך)
מאז: נדמה שהקריירה של ברטון מעולם לא התאוששה ממה שעבר עליה במחוז אורנג'. ב-2007 היא נעצרה על ידי המשטרה במהלך נהיגה עם פרח מריחואנה בארנק, אחוז אלכוהול גבוה בדם ושיר בלב. היא ניסתה לחזור לעניינים כששיחקה לצידו של ברוס ויליס במותחן הכושל, "התנקשות בנשיא בית הספר" (2008), אבל שנה אחרי זה אושפזה במחלקה הפסיכיאטרית בעקבות התמוטטות עצבים. הצצה לחייה קיבלנו לפני שלוש שנים, עת הצטרפה במפתיע לריבוט של הריאליטי המצליח, "הוליווד הילס". מאז היא התמקדה בדוגמנות, מאבק בהתחממות הגלובלית ובמאבקים משפטיים עם שני אקסים שלה ואמא שלה, שאותה היא מאשימה שניסתה לגנוב ממנה כסף. אך לפחות בשורה טובה אחת: לאחרונה פורסם כי השחקנית לוהקה לתפקיד חדש בסרט Invitation To A Murder, שבו תגלם בלשית שחוקרת מקרה רצח על אי בודד, שאליו הוזמנה על ידי מיליארדר מסתורי. שיהיה בהצלחה!
16 צפייה בגלריה
מישה ברטון
מישה ברטון
מישה ברטון
(צילום: AP)

פייפר פראבו

רגעי השיא בקריירה: "חופשיות על הבר" גיל: 44 אז: כשפייפר פראבו קיבלה את התפקיד הראשי הראשון שלה בסרט "חופשיות על הבר", הדמות של ויולט, שעוברת מהפרברים לניו יורק ומוצאת עבודה בבר עמוס, דיברה אליה מיד. כמו ויולט גם פראבו הגיעה מניו ג'רזי לניו יורק, מצאה עבודה בבר ואפילו חלקה עם ויולט את אותו קו רכבת בנסיעות שלה הביתה. זה היה בסך הכול התפקיד השני שעשתה אבל היא הייתה מוכשרת מספיק כדי להפוך את ויולט לתמזוגת מרשימה של העצמה נשית פלוס סקס אפיל מחרמן (בכל זאת, ברמניות רוקדות על הבר, מה כבר יכול להשתבש?), פלוס אישה עם חלום להפוך לזמרת שסובלת מפחד במה, והכול ארוז יפה יפה בבלונד טוב לב. תוסיפו לזה את אנחת הרווחה אחרי שניצחנו את באג 2000 וקיבלתם את פתיחת המילניום המוצלחת שחווינו מזה שנים.
16 צפייה בגלריה
פייפר פראבו ב"חופשיות על הבר"
פייפר פראבו ב"חופשיות על הבר"
פייפר פראבו ב"חופשיות על הבר"
מאז: פראבו הצעירה, שמצאה את אור הזרקורים קצת אינטנסיבי עבורה, לקחה פנייה חדה ועברה לסרטים עצמאיים ("אבודות והוזות", לצד ברטון שמעל), ובהמשך חזרה לתפקידים קטנים בסרטים קצת יותר מסחריים כמו בקומדיה המשפחתית "12 במחיר 1" (2003) עם סטיב מרטין ואשטון קוצ'ר, "יוקרה" (2006) של כריסטופר נולאן ובסרט המדע הבדיוני "לופר" (2012). בטלוויזיה היא כיכבה ב"פרשיות סמויות" (2010), שבה גילמה מתלמדת צעירה ב-CIA שגויסה כסוכנת כדי שהארגון יוכל להשגיח עליה מקרוב. במשך חמש עונות ה-CIA פקח עליה עין עד שהסדרה בוטלה ופייפר הלכה לדרכה. היום היא נשואה לבמאי והתסריטאי הניו זילנדי סטיבן קיי, ומעסיקה את עצמה גם בפעילות פוליטית. פראבו נעצרה לפחות פעמיים אבל מסיבות אקטיביסטיות - כשהשתתפה במחאות על מינויים פוליטיים של טראמפ או במסגרת שבוע המחאות שארגנה ג'יין פונדה במטרה לעורר מודעות למשבר האקלים. יס קווין!
16 צפייה בגלריה
פייפר פראבו
פייפר פראבו
פייפר פראבו
(צילום: AP)