סמסונג השיקה היום (ד') את סדרת מכשירי הדגל החדשה גלקסי S22 ואנחנו מיהרנו לבדוק מקרוב את המכשירים החדשים. הטלפונים יהיו זמינים לרכישה בישראל החל מהחודש הבא. רוצים לדעת מה חשבנו עליהם? צפו בסרטון:

גלקסי S22 אולטרה

אין ספק שהשנה, דגם האולטרה גנב את ההצגה אפילו יותר מבשנים קודמות. המכשיר קיבל מתיחת פנים מלאה ואוחד באופן רשמי עם סדרת הנוט האהובה, והעיצוב שלו מאוד מזכיר את הנוט 20 שהושק לפני כשנתיים - עיצוב שאני באופן אישי מאוד אוהב. יש כמובן כמה שינויים שמשפרים את החוויה - המכשיר דק יותר בהשוואה לנוט 20 והבליטה הענקית שאפיינה את מערך הצילום נעלמה כלא הייתה, כשעדשות המערך החדש שולבו באופן מינימליסטי ומרשים במיוחד עם גב המכשיר. אם אתם שואלים אותי, מדובר באחד המכשירים היותר מרשימים ויפים שסמסונג השיקה בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
גלקסי S22, גלקסי S22 פלוס וגלקסי S22 אולטרה
גלקסי S22, גלקסי S22 פלוס וגלקסי S22 אולטרה
גלקסי S22, גלקסי S22 פלוס וגלקסי S22 אולטרה
(צילום: רועי האן, ynet)
דגם האולטרה מגיע עם עט המגע האייקוני של סדרת הנוט, ה-S Pen, וסוף סוף יש לו מקום ייעודי ומובנה בתוך הטלפון, אחרי שבשנה שעברה נאלצנו לקנות כיסוי ייעודי אם רצינו לסחוב לצד דגם האולטרה את העט. סמסונג טוענת שמדובר בדור המתקדם ביותר של העט שהשיקה עד היום, כשזמן השהיה שלו נמוך ב-70 אחוזים בהשוואה לדור הקודם, כך שחווית השימוש בעט מרגישה חלקה ומהירה יותר. בפועל הרגשתי שהעט אכן מרגיש טוב מאוד על המסך, אבל לא באופן משמעותי בהשוואה לעט של הנוט 20.
מסך המכשיר מרשים מאוד גם כן: הוא מגיע בגודל של 6.8 אינץ' ברזולוציית +QHD הנמדדת ב-3,080x1,440 פיקסלים. יש כאן כמובן תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ ופאנל Dynamic AMOLED 2X מרשים במיוחד, המסוגל לספק בהירות מקסימלית של 1750 ניט. סמסונג תמיד הייתה ידועה באיכות המסכים שלה, והיא ללא ספק שיחקה אותה גם השנה.
מערך הצילום לא השתנה יותר מדי בהשוואה לשנה שעברה, ובסך הכל יש כאן ארבע מצלמות אחורית - מצלמה ראשית בעלת חיישן ברזולוציית 108 מגה-פיקסל ועדשה רחבה, מצלמה אולטרה-רחבה בעלת חיישן ברזולוציית 12 מגה-פיקסל וזוג מצלמות טלפוטו בעלות חיישנים ברזולוציית 10 מגה-פיקסל התומכות בזום אופטי פי 3 וזום אופטי פי 10. עדשת הסלפי זהה גם היא לזו של שנה שעברה, 40 מגה-פיקסל. בסך הכל חווית הצילום הראשונית שלי עם המכשיר הייתה נהדרת, אם כי כן קיוותי לראות קצת שדרוג למערך הצילום עצמו בהשוואה לשנה שעברה.

2 צפייה בגלריה
גלקסי S22 אולטרה
גלקסי S22 אולטרה
גלקסי S22 אולטרה. אחד היפים שסמסונג הוציאה בשנים האחרונות
(צילום: ירון ברנר)
ל-ynet נודע כי הגלקסי S22 אולטרה יעלה בישראל 4,800 שקלים לגרסה עם 12 גיגה-בייט זיכרון ו-256 גיגה-בייט שטח אחסון. קיימת גרסה נוספת של המכשיר הכולל 12 גיגה-בייט זיכרון עם 512 גיגה-בייט שטח אחסון, שתהיה זמינה במחיר של 5,200 שקלים. המכשיר יהיה זמין בצבעים שחור-פנטום, לבן-פנטום, ירוק ובורדו.

גלקסי S22 ו-S22 פלוס

בדומה לשנה שעברה, גם כאן ההבדל המרכזי בין דגם הבסיס לדגם הפלוס הוא גודל המסך. בדגם הבסיס נקבל מסך בגודל 6.1 אינץ', ובדגם הפלוס נקבל מסך בגודל 6.6 אינץ'. המסכים ממשיכים להיות מעולים ומרשימים גם כאן, והם כוללים את אותו הפאנל ואת אותן היכולות המרשימות שיש לדגם האולטרה להציע, וטוב שכך.
אם אתם רגילים ואוהבים את הנראות של סדרת הגלקסי S21, אין לי ספק שתרגישו בבית. מבחינה עיצובית, המכשירים החדשים זהים כמעט לחלוטין לדגמים של שנה שעברה. אני חייב להודות שקצת התאכזבתי לגלות שבאמת לא שונה שום דבר משמעותי מבחינת העיצוב, אבל בהתחשב בעובדה שהעיצוב הנוכחי מוצלח, אין באמת יותר מדי מקום להתלונן. השינוי היחידי שכן הצלחתי לזהות הוא שהמכשירים מרגישים קצת יותר קופסתיים (משהו שאני באופן אישי מאוד אוהב), ובנוסף אהבתי מאוד שגבולות המסך זהים בכל צידי המכשיר.
באשר למערך הצילום, כאן נקבל שלוש מצלמות - מצלמה אולטרה-רחבה בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל, מצלמה רחבה בעלת חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל (מדובר בשנמוך בהשוואה לשנה שעברה שבה קיבלנו חיישן 64 מגה-פיקסל), ומצלמת 10 מגה-פיקסל מסוג טלפוטו. מצלמת הסלפי מגיעה עם חיישן ברזולוציית 10 מגה-פיקסל. החוויה שלי כאן דומה לזו של דגם האולטרה וגם כאן תוצאות הצילום טובות למדי, אבל הייתי שמח לראות איזשהו שדרוג, ובטח שלא שנמוך.
ל-ynet נודע כי הגלקסי S22 יעלה בישראל החל מ-3,050 שקלים ויהיה זמין בצבעים שחור, לבן, ירוק וזהב-ורוד. הגלקסי S22 פלוס יעלה בישראל החל מ-3,849 שקלים ויהיה זמין בצבעים שחור, לבן, ירוק וזהב-ורוד.