ט"ו באב בפתח וזו הזדמנות מעולה להפתיע את זוגתך במתנה קצת פחות בנאלית מזר פרחים או חפיסת שוקולד, אף על פי שמקומן של שתי המתנות הללו לגמרי מובטח, ויש לנו הרגשה שעצם זה שתזכור את היום הזה ותביא לה משהו – כבר ירומם את הרגשתה.
ובכל זאת, מתנה מקורית יותר שחשבנו עליה היא ויברטור חדש-דנדש, צעצוע מין צבעוני, אופנתי וכיפי, שיראה לזוגתך שהעונג שלה חשוב לך. לשם כך בדקנו שני צעצועי מין חדשים ושונים מאוד האחד מהשני.

ורד לאהובתי

הדבר הראשון ששובה את עינייך כשאת מחזיקה את ה"סיקרט רוזה", ויברטור יונק מבית TOY BOX, הוא המראה המעודן שלו. "סיקרט רוזה" נראה כמו ורד יפה ורומנטי, וכמו מוצר שלולא ידעת את כוונותיו האמיתיות, לא היית חושדת בדבר. כלומר, ה"סיקרט רוזה" כל כך אלגנטי עד שהוא בכלל לא נראה כמו ויברטור.

3 צפייה בגלריה
סיקרט רוזה
סיקרט רוזה
סיקרט רוזה. המראה האלגנטי מסווה את המטרה
(צילום: באדיבות TOY BOX)

פרחים תמיד דיברו את שפת האהבה, ויש להם משמעויות כמעט בכל התרבויות, כאשר לוורדים באופן ספציפי יש שלל משמעויות רומנטיות שעוסקות בעומק הקשר בינו ובינה. בישראל ובארצות הברית, למשל, מקובל לשלוח תריסר ורדים לחג האהבה. בתקופה הוויקטוריאנית, לעומת זאת, ורד בודד סימן נאמנות מונוגמית לאדם אחד, ואילו זר של תשעה ורדים ביטא את הצורך לאהוב לנצח. במובן הזה, ה"סיקרט רוזה" הוא אחלה מתנה שמסמלת נאמנות זוגית לאהובתך.
הדבר השני ששמתי לב אליו הוא האופן המופלא שבו הוויברטור הזה נטען. כמו מרבית הוויברטורים של השנים האחרונות, גם ה"סיקרט רוזה" מגיע עם טעינת USB מגנטית, רק של"רוזה" יש ממש עמדת עגינה מלכותית, שחיבורה למחשב מייצר אור אדום בוהק – מחזה יפהפה ומרשים לכל הדעות.
לא ראיתי בהוראות כמה זמן עליי לשים אותו בהטענה, אז החלטתי להטעינו במשך שעתיים – זמן טעינה שידעתי שתקף למרבית הוויברטורים היונקים. ויברטור יונק הוא ויברטור שמונע על טכנולוגיה המדמה יניקה. זה אומר שהוא "שואב" את הדגדגן בעדינות, ומעורר תחושה שמזכירה מאוד מין אוראלי.
אז אחרי שהטענתי אותו החלטתי לייצר לעצמי את הסט המתאים לערב עינוגים שלי עם עצמי, ולנסות סוף-סוף את הוורד המהפנט הזה. לקחתי לעצמי את הזמן ליהנות מאמבטיה מרגיעה, שאחריה נכנסתי למיטה והתחלתי בתרגילי נשימה. משם עברתי לליטופים עצמיים עם התמקדות בשדיים. רק כשהרגשתי שאני מספיק מגורה, הוצאתי את ה"סיקרט רוזה", שפכתי עליו מספר טיפות של חומר סיכה על בסיס מים, וניגשתי לעבודה.

3 צפייה בגלריה
סיקרט רוזה
סיקרט רוזה
עמדת טעינה מיוחדת. סיקרט רוזה
(צילום: באדיבות TOY BOX)

מהר מאוד גיליתי של"סיקרט רוזה" יש יניקה חזקה מאוד, אולם כדי ליהנות ממנה יש לשים אותו ממש על הדגדגן. לפחות ככה זה עבד אצלי. חשוב לי לציין את המילה "אצלי", מאחר שכל ואגינה היא אחרת, ומה שנעים לאחת לא בהכרח נעים לשנייה.
לא הייתי צריכה לשחק עם שבע העוצמות שמאפשר הצעצוע, מאחר שמהר מאוד זיהיתי את העוצמה שהכי נעימה לי. אני מוכרחה לציין שהופתעתי. אני רגילה להשתמש ביונקים, והעוצמה האהובה עליי נחשבת לחזקה למדי – אבל ה"סיקרט רוזה" עמד בה.
מצד שני, שמתי לב שהעוצמות האחרות של המכשיר נמוכות באופן משמעותי, וחלקן אף לא הזיזו אצלי דבר. מצד שלישי, אם אין לכן הרבה ניסיון עם יונקים או אם אתן מאוד רגישות למגע, ייתכן שגם העוצמות הנמוכות יעבדו עבור הגוף שלכן. נשימה ועוד נשימה והנה היא באה, האורגזמה האהובה. גלים של אושר ורעד עוברים דרכי, בתוכי. אני עוצרת את הצעצוע ונופלת למנוחה.
למי זה מתאים: למתחילות ולמתקדמות | עוצמה: בינונית | | רעש: בינוני-חלש | מחיר: 249 ₪

דייט עם ארנב

העולם נחלק לשני סוגי נשים, אבל בכלל לא בטוח שמדובר בחצי-חצי: אלה שמעדיפות את אביזרי המין שלהן מבחוץ, ואלה שחובבות אותם מבפנים. אלה שרוצות רטט או יניקה על הדגדגן שלהן, ואלה שרוצות חדירה או שילוב מפתיע של נקודות ריגוש פנימיות. אני בחורה של הסוג הראשון, ויותר מזה – אני מכורה לסטיספייר הקלאסי, הלוא הוא סטיספייר פרו 2.
באופן כללי ניתן לומר כי עולם העונג נחלק לתקופה שלפני הסטיספייר ולזו שאחריו. טכנולוגיית היניקה המהפכנית, העיצוב והנוחות שהוויברטורים של סטיספייר מספקים, גורמים לי להצטייד בכל מוצר חדש שהם משחררים. זאת הסיבה שניגשתי נרגשת מאוד לבדוק את "מונו פלקס", ויברטור ארנבוני בעל שני מוקדים מרכזיים – האחד מענג מבפנים, והשני מבחוץ.
ראשית, בחנתי אותו, ומאוד אהבתי את שראיתי: הוא יפהפה למראה, נעים למגע, ולא עבה מדי – תכונה חשובה מאוד לכל החוששות, או למי שלא בא לה להרגיש את הפות דואב אחרי כל סשן אוננות. כמו צעצועים נוספים מהדור החדש של סטיספייר, גם ה"מונו פלקס" מתחבר לאפליקציה שמאפשרת שליטה מרחוק. הורדתי אותה, שיחקתי איתה, אך למען האמת לא הרגשתי שזו המטרה לשמה הוא נועד.

3 צפייה בגלריה
מונו פלקס ויברטור סטיספייר
מונו פלקס ויברטור סטיספייר
גם פנימי וגם חיצוני. הארנב של מונו פלקס מבית סטיספייר
(צילום: יח"צ סטיספייר)

שלא תבינו אותי לא נכון, המחשבה עצמה מחרמנת מאוד: את יושבת לך בביתך הקריר במזגן, הוא בביתו, וממרחק של חצי עולם הוא יכול להגמיר אותך דרך משחק עם האפליקציה. זו אופציה מדליקה, תחלופה מעניינת ל'סקסטינג' או לשיחות וידיאו לוהטות.
בכלל, הפנטזיה שבה הוא שולט בעונג שלך בשלט רחוק היא אחת הפנטזיות הפופולריות ביותר על ידי נשים בימינו. בגלל זה מייצרים תחתונים עם ויברטור רוטט, בשביל זה יש עולם שלם של צעצועים שאת יכולה להחביא בתוכך, לצאת לרחוב, למסעדה או לבר, ואף אחד לעולם לא ידע למה את כל כך סמוקה. אלא שעם ארנב הפרא הזה, הפנטזיה לצאת למקום ציבורי קצת פחות תעבוד. מבחינת הגודל שלו, הוא מתאים לשימוש ביתי בלבד. אבל את לא חייבת להסתפק רק במיטה. אפשר גם באמבטיה, שכן הוא עמיד בפני מים.
מעבר לכך ואולי דור של צעירות יבין טוב יותר את המטרה, אבל אני קצת התקשיתי עם שלל ההצעות שהאפליקציה מציעה: "צרי לעצמך פלייליסט רטטים ושתפי אותו עם העולם", או "התאימי את הרטט למוזיקה שאת שומעת". זה נשמע מאוד מגניב, זה מאוד "אינסטגרמי", אבל בשביל העונג הבסיסי ביותר, וואלה, למי יש כוח?
גרועה מכך היא העובדה שבמסך השליטה ברטט באפליקציה יש גם טיימר. אני מצאתי את זה מעכב אורגזמה ומעורר לחץ. הסיבה היחידה שאני יכולה לחשוב על זה שיש מישהו שסופר כמה דקות לוקח לך לגמור, זה כי יש גברים שזה מאוד-מאוד מרשים אותם.
ואחרי שאמרתי את כל אלו, דעו כי לז'אנר שלו, כצעצוע מין, "מונו פלקס" של סטיספייר הוא הטוב ביותר שהזדמן לי. הוא באמת עושה את העבודה, מתאים לתיבול המין הזוגי, ויעזור לך לגמור בהנאה גדולה, למקרה שהיה לך שמץ של ספק.
למי זה מתאים: למתחילות ולמתקדמות | עוצמה: בינונית-חזקה | רעש: חלש. מדובר במוצר שקט מאוד | מחיר: 199 ₪